Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Racja aby zmienić oś należy roztoczyć otwory we wsporniku pod gniazda tulejek ,os okrągła jest trwalsza ,jeżeli taka os się wypracuje to wymieniamy tulejki mosiężne i nowy sworzeń ,jeżeli os płaska się wypracuje trzeba nową ,na odwrót jest we wsporniku bardziej kłopotliwa jest regeneracja wspornika osi okrągłej ale moim zdaniem nie ma co się pchać w koszty bo to minimum 600zł plus usługi

Opublikowano

dziwne ze nam juz okrągłe osie pekały przy 3011 jest zgięta a płaska przy c-355 sie trzyma jak trzeba na plaskiej lepiej wygląda :Djak ktos chce i ma kase to moze poprzerabiac :)

Opublikowano

Ja wymieniłem w swojej C-355 oś na płasko , ale to dlatego że okrągłą miałem ugiętą i nie szło zbieżności ustawić. Jestem zadowolony z tej wymiany bo płaska oś lepiej wygląda. Wspornik osi przedniej kupiłem za flaszkę. Wszystko wyniosło mnie 580 zł ,ale sam wymieniałem.

Opublikowano

końcówki drążków zmień

łozyska na czopach

na zwrotnice można dać nowe tulejki

ja kupowałem nowe zwrotnice koszt to około 50 zł + trzeba zawieść obudowy do kogoś kto zabije tulejki nowe w odpowiednim miejscu żeby dało się nasmarować

Opublikowano

zabieram sie za remont przedniej osi w 360. Czy możecie polecić jakiegoś producenta swożnia głównego i swożni pionowych zwrotnic? Chcę droższy ale dobry towar, który dłużej wytrzyma. Próbował ktoś THM, Skroplo, Pom Tyczyn?

 

Dzięki za info

Opublikowano

Czy moze ktoś polecić dobrego producenta swożni pionowych i swożnia głównego do osi c 360? Próbował ktoś THM, Skropol lub Pom Tyczyn?

 

Proszę o opinie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie ma żadnej, tylko czopy, piasty i łożyska są inne.

Opublikowano (edytowane)

moge podać ile kosztowała mnie regeneracja przodu w 40stce, oś resorowana, tuleje osi 2x 13zł, 2 pierścienie dystansowe 1, 20 :D, 2 tuleje osi dzielone 14 zł, sprężyny 2 x 42zł, 2 łożyska 51108(fłt) 26zł, końcówki drążków 4 szt 44zł, łożysko 32208 i 30305 48,50 zł ( fłt) 2 pokrywy i uszczelniacz czopu 4,30zł, 2 osłony(gumy ) 10 zł, tuleje oporowe zwrotnicy 2 x 57 zł, sworznie zwrotnicy 2 x 79 zł(skropol), zakład który wybił i wstawił mi nowe tulejki 150 zł...całkowity koszt 680zł :)

Edytowane przez sebo1986
Opublikowano

witam z racji zamkniecia mojgo tematu pytam tu

 

jaka grubosc ma sworzen osi okragłej c-355 90 czy 95 mm oraz jaka grubosc ma tulejka mosiezna wspornika osi . musze przetoczyc nowe otwory w wsporniku i nie wiem jak mocno zbierac by zrobic metalowe tuleje do wspornika . i czy sforzen jest pełny czy rurowy

Opublikowano

Odwietrzę ten temat odnośnie osi to okrągła jest lepsza jak plaska, po pierwsze lepszy wygląd ale jest masywniejsza jak płaska, zwrotnice są dociągnięte przez cybanty a płaska jest skręcona na śruby i szybko się wytłukuje na otworach a okrągła jest dociągnięta cybantem i jej nie ruszy, dalej różnica w cenie no płaska jest tańsza jak okrągła to jest jej plusem, ale jakość materiału i wykonanie pozostawia wiele do życzenia i według mnie to głupota zmienić okrągłą na płaską. A odnośnie regenerowanych osi to je lepiej samemu zregenerować bo owe zakłady to tylko spaprają, luzy eliminują na papier aby poszło albo zaspawają niektóre rzeczy i nigdy nie brać na wymianę bo możne być ze dostanie się gorszą jak była.

Opublikowano

Witam mam pytanie odnosnie przedniej osi poniewaz mam kolo prawe ktore idzie na ukos w strone silnika co moze byc przyczyna i co bym musial wymienic a i jescze jedno jezeli jade 5 na pelnym gazie to te kola lataja mi jak by byly poluzowane moim zdaniem to bedzie od tego kola.

Opublikowano

Masz skrzywiony czop (półoś) wymień na nową , telepotanie może być przyczyną wszystkich luzów na układzie kierowniczym i zwrotach ,jak nie chcesz naprawiać to zbierzność zrób trochę do środka a dolegliwości ustąpią ale szkoda opon.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Przymiarzam się do podremontowania przodu w swoim c-360 3P.

Mam do zrobienia

- luz na jednej piaście. Są już podłożone 3 podkładki i trzeba w końcu coś wymienić. Zapewne nie ma sensu wymienianie samych łożysk, tylko trzeba wymienić komplet: czop, pisatę i łożyska?

Myślę, żeby kupić cały zestaw, bo wychodzi tyle co kupienie pojedyńczych elementów głównych.

http://allegro.pl/pi...3008732044.html

- luz na obu półosiach, jest około 1,5 mm luzu pionowego na półosiach, czy można to samemu zrobić, wymienia się tam jakieś tuleje?

- luz na sworzniu osi. przy skręcaniu w miejscu oś przesuwa się także przód - tył. Czy kupować zestaw naprawczy: sworzeń i tuleje, czy ta wymiana jednak nie wystarczy?

Nie wiem czy brać się samemu za likwidowanie tych luzów, czy jednak oddać do jakiegoś zakładu co się zajmuje regeneracją osi? Jakie stawki mają takie zakłady? Chcę porobić w tym roku te luzy, żeby się bardziej nie powiększały, ale nie wiem czy ze własnym zakresie da się to dobrze zrobić?

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

Edytowane przez tompil
Opublikowano

Czemu od razu wszystko chcesz wymienić,być może wystarczy same łozyska.

Komplet z linku wygląda na chiński,ja bym nie ryzykował takiego zakupu.

Jak już coś to piastę kup "Chełmno",łożyska "FŁT" i na smaruj porządnym niebieskim smarem "BPW"

Opublikowano

Jeśli masz ludzi do pomocy to warto spróbować to zrobić we własnym zakresie, bo istnieje ryzyko (tak jak to koledzy wyżej pisali), że w warsztacie ci spaprają robote i tyle.

Jeśli na sforzniu oś ci chodzi w przód i w tył to musiałbyś podłożyć podkładki dystansowe bo możliwe, że już się spłaszczyły i nie spełniają swojego zadania. (jeśli się mylę to przepraszam; prosze mnie poprawić) ;)

Opublikowano

A co z półosiami, są tam jakieś tuleje do wymiany. Czy tuleje na sworzniu po wybiciu starych będą w miarę pasowały, czy trzeba je rozwiercać, czy coś w tym stylu?

Opublikowano (edytowane)

Ustawić zbieżność,regulacja jest na drążku poprzecznym

 

Jeżeli chodzi o kąt nachylenia to nic tego nie znieni,czopy są w taki sposób zrobione aby ciągnik miał dobry skręt

Edytowane przez Alamo
Opublikowano (edytowane)

Witam, przykręcam maszt do c-360. Odkręciłem blaszkę ze szpikulcem który był włożony w sworzeń (ta przykręcona na 4 śruby). Przykręcając podnośnik nie mogę przykręcić tej blaszki. Czy, gdy przykręcę maszt to nie muszę zabezpieczać sworzeń w inny sposób?

Strzałką zaznaczyłem gdzie był włożony szpikulec .

post-31360-0-10002700-1363375639_thumb.jpg

Edytowane przez jarek11144

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v