Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
banan575    104

Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

sprawdz luzy na łożyskach ja bym obstawiał oś tuleje swozen ale jak muwisz ze była robiona


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    168

wymien tuleje zwrotnic lub zwrotnice[te pionowe],podnies kola poszarp i zobaczysz ktore jest do roboty


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1877

Nie koniecznie panowie.

Na poczatek dokręć śróbę w kolumnie kierowniczej ,z prawej strony pod tablica rozdzielczą w kabinie . Najpierw trzeba poluzować nakretkę (chyba 24 klucz)a póżniej dużym śrubokrętem wkręcic (około pół obrotu-obrót) wystajacą śrubę . powinno pomóc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    168

tez tak myslalem ,ale nie pomoglo po wymianie tuleji problem znikl,ale po 2 m znowu sie zaczyna :P


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

A lozyska powymieniales tez?? Moze one jus rozklekotane. Wiesz w kazdym ukladzie kierowniczym jest podobnie. luz + luz = problem w prowadzeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

wiem ze jedno lozysko bylo wymienione.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki169    0

Witam.

Mam pytanie jak zdemontować oś przednią w URSUSIE C-360 bo mam z tym problem.

Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    606

musisz odkręcić wspornik z osią od silnika,następnie wybić bolec zabezpieczający sworzeń a sam sworzeń wybić w stronę gdzie się przykręca do silnika[najpierw trzeba odkręcić chłodnicę i filtr]


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

slawek3220 dał opis do osi płaskiej ,a do okrągłej pierwsza część tak samo, a potem odkręcasz 2 (lub 4 zależy od modelu)śrubki z przodu ,które trzymają taką metalową płytke> sworzeń wybijasz od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Zdejmujesz maskę chłodnice filtr powietrza odpinasz drążki kierownicze odkręcasz 4 śruby od zwrotnic wyjmujesz je tak jak byś rozstaw poszerzał odkręcasz 4 śruby od bloku silnika które trzymają wieszak i oś i masz wszystko na ziemi ))) potem odbezpieczasz sworzeń odkręcając 2 śrubki zdejmujesz taką blaszkę bierzesz wybijak młot i wybijasz sworzeń i masz wszystko ))))W jednego mało co tam zrobisz musisz mieć 2giego do pomocy )))


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

jeśli ma juz luz to wustarczy ze podniesiesz przodek odkrecisz te sruby z przodu na sworzniu i druga osoba do pomocy  i lekutko wyjcie a jak co to go mozesz wydusicz breszką lub  młotkiem go próbowac ale powiniel lekko wyjćś ale jeśli ma luz! :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielus    0

Witam znam to ja już w swoim życiu osi od c360 i c330 rozebrałem na części z 50 jeśli chcesz ją rozbierać na części i jak ona jest okrągła a nie płaska to nie źle się młotkiem na pukasz żeby wyszła pół oska lepiej weź ją do ciepła żeby odmarzła to pół ośki dobrze wyjdą. Coś o tym wiem bo pracuje w warsztacie który głównie zajmuje się regeneracją osi przednich i podnośników TUZ pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1937

Ja też wymieniałem w swojej 60-ce sworzeń. Był już zużyty a mimo to nie chciał wyjść. Musiałem odkręcić wspornik i dobrze walić młotem w sworzeń, żeby wybić. Z tulejkami też było ciężko. Jak już wymieniasz to wymień od razu sworzeń i tulejki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielus    0

Jak odkręciłeś już oś to po co się bawić w wymienianie sworzni lepiej zawieść do jakiegoś zakładu który się tym zajmuje i zapłacić za regenerację całej osi wszystkie tuleje a sworznie ci napawają i toczą od nowa masz wtedy nowe piasty i jak będziesz chciał to nowa belka jak jest tamta popękana oczywiście za dopłatą około 200zł takie są ceny w pułtusku. pzdr :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

mam dziwny problem z przednią prawą półosią (oś płaska) przy skręcaniu w prawo,gdy np. bronuje po świeżej orce i na końcu pola chce się zawrócić skręcając w prawo to prawa końcówka poprzecznego drążka wchodzi pod oś i często się zablokuję dlaczego tak się dzieje i jak usunąć tą usterkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

najprostsze rozwiązanie -przyspawaj coś przy ograniczniku(śrube,nakrętke)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

kolaga wyżej ma racje , ale wydaje mi sie że nie dokońca . Dlaczego sie tak dzieje ?? bo jest popsuty ogranicznik (pewnie wyłamany ) mósisz spowrotem go przyspawać >> najprościej kawałek jakiegoś materiału :) a później spróbować skręcić w jedną i drugą strone i w razie potrzeby szlifierką troche podciąć lub troszke nadspawać jeśli sie okarze za mały Pozdro


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

ale właśnie kiedy właśnie ogranicznik już trzyma koło a jeszcze jakoś się przesunie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ClaasEuropa    40

ja też to miałem chociaż mam ogranicznik ale u mnie sworznie zwrotnicy do góry sie wysunęły i mijało ogranicznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

A ja mam takie pytanie która oś jest lepsza okrągła czy płaska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    8

chyba nie ma wiekszej roznicy czy plaska czy okragla chociaz plaska wydaje sie byc bardziej masywna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Skoro producent w pewnym momencie zdecydował się na zmianę osi to znaczy ze nie była ona za dobra. według mnie płaska jest lepsza (i lepiej wygląda).


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez vrn
      Witam
      Padło mi łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni i muszę zdjąć całe sprzęgło. Problemem jest tarcza hamulcowa, bo o nią nie mogę zsunąć sprzęgła z wałka. Na dole dołączam jak to wygląda w książce. Może ktoś z Was wyjmował to całe sprzęgło i ma jakieś rady? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.