Skocz do zawartości

pancer527

Members
  • Postów

    218
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O pancer527

  • Urodziny 10/11/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Gdanska
  • Zainteresowania
    Rożne :)

Ostatnie wizyty

5932 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pancer527

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Week One Done Unikat
  • One Month Later Unikat
  • One Year In Unikat

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. też jestem ciekaw tego rozwiązania
  2. Kolego a wyobraź sobie ze firma Kuhn wpadła na ten pomysł i możesz dokupić oryginalne wstawki do paszowozu które jako pierwsze się ścierają i później znów je wymienić nie naruszając głównej ściany wozu. I to jest 1 z powodów za co cenię zagraniczne firmy. Pozdro
  3. poszukaj może gdzieś w okolicy też gną
  4. Atari nie wiem z jakich Ty okolic jesteś. ale ja do nich mam 7km. duży zakres usług: gięcie, walcowanie, ciecie plazma, spawanie itp. ROKATTR Pruszcz Gdański rokatter.com.pl Kamil Tchorzowski 796 682 190 ciężko jest się do niego dodzwonić ale z nim najlepiej rozmawiać bardzo ogarnięty gościu. A z resztą nie ma co rozmawiać bo nie mają pojęcia o niczym jak już to rysunek techniczny i nic nie doradza. A Kamil naprawdę spoko chłop i potrafi sam od siebie doradzić coś. jak coś to pisz prywatnie.
  5. Panowie mds212 Tomasz0611 nie obrażajmy się wzajemnie bo nie po to jest stworzone to forum. A teraz małe wyjaśnienie kolego mds212 nie znasz historii MF na polski rynek to nie krytykuj i nie mów ze ma dziadowską hydraulikę czy sprężarkę to miał być ciągnik na kieszeń polskiego rolnika i z wielu rozwiązań co były seryjnie montowane w zachodnich odpowiednikach po prostu u nas zrezygnowano. To co ja zrobiłem jest na oryginalnych częściach MF i ursusa. I tu nie ma żadnego tzw. przeszczepu. A odnośnie 60 to też ma swoje plusy i minusy (według mnie to więcej - jak +) i w 60 więcej robi się tzw. przeszczepów jak w MF typu przedni napęd, czy turbo które nigdy nie było montowane seryjnie, ale za to w silnikach MF to już było turbo seryjne i przedni napęd. Mimo wszystko pozdrawiam i bez kłótni proszę😉
  6. 2009 stare blachy były całkowicie wycięte i nowe wspawane zawoziłem do firmy co tym się zajmuje 10zł za 1 przegięcie
  7. U mnie dostał 2 życie. A rocznik to 2009
  8. Nie podnośnik działa normalnie przez oryginalne sterowanie i osobno hydraulika przez rozdzielacz. jak będę miał chwilę założę osobny temat z wyjaśnieniem jak to zrobiłem i ile to kosztowało. ale tanio nie było. pozdro
  9. paszowoz był kupiony z takimi ścianami. A ślimaak nie znam historii ale na krawędzi ma ponad 11mm grubości.
  10. ściany boczne przed remontem na dole były cieńsze od papieru.
  11. ściany boczne przed remontem na dole były cieńsze od papieru.
  12. ściany boczne przed remontem na dole były cieńsze od papieru.
  13. pancer527

    Kuhn Euromix I 980

    Częściowa wymiana ścian bocznych
  14. pancer527

    Kuhn Euromix I 980

    Częściowa wymiana ścian bocznych
  15. Dawno nie śledziłem tematu odnośnie niezależnej hydrauliki zewnętrznej w MF 255 ale widzę ze nikt jeszcze tego nie ogarną tematu tak jak ja to zrobiłem lub siedzi cicho i się nie chwali. i muszę się z wami podzielić moją wiedzą i doświadczeniami, trochę pomóc przy remontach podnośnika bo niektórzy robią na tym kasę (sam bym tak mógł) a to nic skomplikowanego i wiele rzeczy można zrobić samemu w MF 255. Ale dobra założę nowy temat co jak i gdzie zrobić żeby do działało i trochę zdjęć wrzucę do galerii jak ja to rozwiązałem i dodam co ja bym zmienił jeszcze na lepsze i jakie błędy popełniłem podczas mojej modernizacji. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...