Mrmagyster

Czy warto kupić jumz'a 6m ???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mrmagyster    31

Tak jak w pytaniu powyżej.Pracował by głównie przy robotach zielonkowych jak i w lesie czasami.I jak to na gospodarce zawsze jeszcze coś by się dla niego znalazło.


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Oczywiście że warto ja sam mam jumza od 30 lat i jest super poprostu bezawaryjny ;),ale może lepiej dołożyć kasy i kupić MTZta zawsze to około 17 km więcej no i przedni napęd jest,ale jak nie potrzebujesz napędu to bierz jumza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Zgadzam się z @Kulik :) Jumz jest dobry do belowania do koszenia i wgl. :) Mało pali i moc nieporównywalna do 60-tki ;] Jak masz tereny troszkę górzyste to bierz mtz z napędem. a jak równe pola to Jumza ;]


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Podłączę się pod pytanie założyciela tematu.Czy według was warto kupić tego Jumza za taką kwotę jak w ogłoszeniu http://olx.pl/oferta/jumz-bieralus-z-turem-CID757-IDaDF9X.html

Do ciągnika jest duża kwadratowa kabina ,z silnikiem i skrzynią wszystko w porządku ,przynajmniej tak zapewnia właściciel.

Doradzcie czy warto go kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9351

Wygląda na strasznie zmęczony życiem, połowa ceny to za tego TUR-a, bo reszta warta ze 6-7 tys. Na plus to właśnie ten ładowacz i fakt, że zarejestrowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson69    45

a jak wygląda spalanie w różnych pracach, i na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też chętnie bym się dowiedział jak ze spalaniem, częściami zamiennymi do skrzyni i silnika.

 

Zastanawiam się nad tanim wołem roboczym na nieduże gospodarstwo - 10ha. W zasadzie to potrzebował bym go odpalić kilka razy do roku: orka, pomóc ugnieść kiszonkę... bo resztę zrobię MF255 i władkiem T25. 

 

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

o części to nie masz co się martwić bo są bardzo dostępne w atrakcyjnej cenie . a spalanie to zależy od operatora , zużycia silnika itp .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
    • Przez aniszek1
      Witam, właśnie montuje nowy rozdzielacz do MTZ-a  Badestost 80l  dla pompy nsz32, która to ma przepływ nominalny ok. 55l/m jak wszyscy wiemy. Rozdzielacz ma  przyłącze zasilające o rozmiarze 1/2" więc i węże planuje kupić DN12 na m22x1,5 które mają średnicę wewnętrzną ~13mm. Więc z tabeli przepływu prędkość wychodzi ok 8m/s  więc będzie ok.
      Ale, mierząc średnicę wew. końcówki (zakucia) tych węży jak również kolanek m22x1,4 czy złączki m22x1,5  Większość ma średnicę 10mm! Dla wyjść nie ma to znaczenia bo i tak się je przytnie jakimś dławikiem. Ale Dla zasilania czy to nie wpłynie na grzanie się oleju? Te kolanka czy złączki zadziałają jako spowalniacze. zwiększając ciśnienie.
      Więc co w takim wypadku zrobić olać to? czy zwiększyć przewód na powrocie i zasilaniu do dn16?
       
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez Szczawa
      Co zrobić aby rozwiązać ten problem???


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj