Polecane posty

hopper5    85

Witam.Kupiłem MTZ 82 96r.Chciałbym uzupełnić braki oleju w hydraulice bo już buczy jak podnosze ale nie wiem czym jest zalany.Teoretycznie powinien być zalany olejem hydraulicznym ale słyszałem że MTZy zalewali superolem.Nie chciałbym wylewać tego oleju co jest bo boje sie że później będzie mi się zapowietrzać.Czy jest możliwość zbadania w jakiś sposób tego oleju?chyba że można pomieszać.Dodam że nie moge zapytać poprzedniego właściciela czym był zalany ponieważ kupiłem go od pośrednika.Dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

jeżeli chcesz dolać oleju hydraulicznego to podnosisz maskę i masz po lewej stronie pod szybą masz zbiornik na olej hydrauliczny i tam masz bagnet i masz obok korek wlewu albo poprostu werź i zobacz do wlewu ole masz oleju i tam wlewasz i git

 

aha zapomniałem ale buczy jak podnosisz np do połowy podniesie i buczy czy może juz na maxa podniosłeś i dlatego buczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudinho11    208

jeżeli chcesz dolać oleju hydraulicznego to podnosisz maskę i masz po lewej stronie pod szybą masz zbiornik na olej hydrauliczny i tam masz bagnet i masz obok korek wlewu albo poprostu werź i zobacz do wlewu ole masz oleju i tam wlewasz i git

 

aha zapomniałem ale buczy jak podnosisz np do połowy podniesie i buczy czy może juz na maxa podniosłeś i dlatego buczy

 

on się pyta jaki olej a nie gdzie lać ??? czytaj uważniej ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Spuść trochę oleju na rękę wlej wodę i spróbuj zmieszać.Jak się nie zmiesza to jest hydrauliczny,a jak zmiesza z wodą i będzie biały to superol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

mtz to takie stworzenie że bedzie chodzic na każdym oleju. możesz bez obaw sposcici z niego olej, napewno nie bedzie sie zapowietrzac. a najczesciej jest on zalewany olejem LUX lub zwykłym hydraulicznym. a że pompa burczy przy podnoszeniu to dobrze. to znaczy że jeszcze pracuje:) to w nich norma i nie masz czym sie martwic


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

witam tak orginalnie Mtz był zalewany superolem chociasz później jak przychodziły do nas pronary to różne pierwsze miały w sobie superol(byla obawa przedostania sie oleju z układu hydrauliczneego do silnika) a późniejsze HL32 jak chcesz mieć pewność to wymień cały olej ja polecam HL32 nie jest drogi a parametry ma możliwe i na starszy układ nie przecieka tak;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moscich    5

witam szwagier ma pronara z 2004roku i mówił że w całym ciągniku ma superol(czyli w silniku oraz chydraulice).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj