Zaloguj się, aby obserwować  
Grandzik

Belarus

Polecane posty

Grandzik    89

Jak sprawują się te ciągniki, są dobre, często się psuja. Nie wiem czemu ale na allegro są bardzo tanie możecie mi to wyjaśnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124
na allegro są bardzo tanie możecie mi to wyjaśnić?
Jaka jakość taka cena, to jest moje zdanie na temat tych traktorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

mam takiego od 4-rech lat jestem zadowolony , nie psuje się , mało pali , u mnie w wiosce są trzy i nikt nie narzeka a że tani bo nie jest komfortowy tak jak john czy podobne ale lepszy od 60-tki czy 80-tki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

WEż do ******************** poszukaj, sobie podobnego tematu(jakich pełno) a nie gitare modom zawracasz z zamykaniem tematów...

Edytowano przez Balzak
Cenzura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxtronix    1

Mam belarusa 820-stkę od ponad 3lat,do tej pory wymieniłem tylko pasek alternatora, ale w końcu przyszedł czas na zmiany-kupuję 95Km. New hollanda. Pojechałem do dilera ugadac się co jak i za ile,z fakturą proforma wracam zadowolony do domu, po drodze patrzę a tu gośc identycznym orze, więc poszedłem z nim pogadac, okazuje się,że traktorek dużo pali(17-19l)na 1ha, gdzie mój belar...9-13(na podobnych ziemiach).Dwa razy obszedłem z nim w koło i zobaczyłem, że to nie bardzo sobie radzi z pługiem 4-ro skibowym, może gdyby go dociążyc? Z relacji właściciela wywnioskowałem , że nie ma dobrej opinii o swoim sprzęcie. Z kwaśną miną wróciłem do domu, po 2 dniach przemyśleń-biorę bela... 1221.3 130Km. za 2-3 tyś. można zrobic mu 150Km. i co wy na to???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    104

kolego maxtronix uważam że dobrze robisz bo jak sie dba o belarusa i sie nie boi kluczy to będzie zadowolony z ciągnika. szybko go odrobisz i będzie o wiele tanszy w eksploatacji niz NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indiana    32

@jendrek ...jaka wiedza, taka wypowiedź.

 

Jest sporo tematów o Belarusach, o wyborze, modelach, plusach i minusach.

Ja mam 820 i jest ok, prawie 5 lat i w zasadzie nic do niego nie dołożyłem. Więcej inf na priv, żeby nie wdawać się w zbędne polemiki na forum z osobami uczulonymi na tę markę :lol:

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Mam belarusa 820-stkę od ponad 3lat,do tej pory wymieniłem tylko pasek alternatora, ale w końcu przyszedł czas na zmiany-kupuję 95Km. New hollanda. Pojechałem do dilera ugadac się co jak i za ile,z fakturą proforma wracam zadowolony do domu, po drodze patrzę a tu gośc identycznym orze, więc poszedłem z nim pogadac, okazuje się,że traktorek dużo pali(17-19l)na 1ha, gdzie mój belar...9-13(na podobnych ziemiach).Dwa razy obszedłem z nim w koło i zobaczyłem, że to nie bardzo sobie radzi z pługiem 4-ro skibowym, może gdyby go dociążyc? Z relacji właściciela wywnioskowałem , że nie ma dobrej opinii o swoim sprzęcie. Z kwaśną miną wróciłem do domu, po 2 dniach przemyśleń-biorę bela... 1221.3 130Km. za 2-3 tyś. można zrobic mu 150Km. i co wy na to???

Jak na lato :) Co to był za model NH?

faktycznie chyba można taką operację przeprowadzic wkoncu między 1222.3 a 1523.3 niema wielkiej różnicy tylko Turbina więc to samo można zrobic z 1221.3...

 

Tylko drobna rada nie bierz skrzyni 16/8 jeśli zamierzasz pracowac nim w transporcie ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Typekq    0

kolega ja mam MTZa 82 96r pierwszy właściciel działa bez żadnego ale.... nic awaryjnego nie było... jedynie co to wymieniam olej w silniku co sezon (po żniwach) wymieniem poza tym 4 opony wszystkie na nowe ponieważ sie zuzyły traktor działa na 50ha nie sam... mam jeszcze Forda 7840 od 2005r i C330 :] MTZ działa jak wściekły ma już 3800mth i nic mu sie nie dzieje małe tylko przecieki z okolic rozdzielacza:] czytając wasze opowiedzi to mój do waszegho jest naprawde udany.... co jestem szczęśliwy:)

nic tylko lać paliwo czyścić odstojniki wymieniać filtry i w pole

pozdrawiam wsztskich MTZowców

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Mam pytanie w sprawie gdzie podłącza się lampę ostrzegawczą do belarus 920 chodzi o prąd (lampa zawieszana z boku kabiny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasZ2008    18

A ja znam takiego kolesia co na początku lat 90 kupi używanego Mtz 82 a tą małą kabiną.Ciągnik pracuje na niecałych 20 ha.Nikt go nie oszczędza,każdy ostro daje mu po garach a temu nic nie jest,i jeszcze chodzą słuchy że od momentu zakupu nie zmienili mu oleju bo właściciel troche trunkowy jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    321
Mam pytanie w sprawie gdzie podłącza się lampę ostrzegawczą do belarus 920 chodzi o prąd (lampa zawieszana z boku kabiny).

popdinają pod wycieraczkę bo tam jest zawsze napięcie, mi też tak podpięli ale będę przerabiał.

Chcę u siebie podpiąć radio bezpośrednio pod akumulator a wolny kabel który zasila obecnie radio pójdzie przez włącznik do koguta.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

popdinają pod wycieraczkę bo tam jest zawsze napięcie, mi też tak podpięli ale będę przerabiał.

Chcę u siebie podpiąć radio bezpośrednio pod akumulator a wolny kabel który zasila obecnie radio pójdzie przez włącznik do koguta.

 

Mi się wydaje że pod akumulator będzie dużo roboty bo będzie ciężko dojść do nich.

 

Kupiłem na początku żniw Belarusa 920 z turem Metal-Fach i mi się świetnie spisuje może nie ma takich luksusów jak claas lub john deere albo inna marka ciągnika jak na mnie to taki ciągnik to wystarczy najważniejsze że jest napęd i ma te swoje konie lecz ja zdecydowałem że sobie go ulepszę zamontuje w nim radio i lampę ostrzegawczą lecz teraz podpytuje się wszystkich co mają ten ciągnik gdzie najlepiej podłączyć prąd do tego wszystkiego bo moim zdaniem chyba jest tam dodatkowy kabel z prądem lecz nie jestem przekonany bo mam też zetora 7211 i tam jest wiec jak by tam był to zamontuje pod ten kabel radio a lampę ostrzegawczą pod wycieraczkę więc jak będą zamontowane to podniosą się morale tego ciągnika jak pojedzie się na pole to będzie można posłuch sobie trochę muzyczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    321

Tylko radio podpięte pod ten kabel co jest nie podtrzyma pamięci stacji radiowych i się będą kasować co mnie baaardzo wkurza.

Podciągnięcie z akku to dwa kable, bezpiecznik, trochę peszli i 3-4 godzinki roboty (z czego 2-3 godzinki myślenia którędy ma iść peszla).

 

A wtedy masz koguta podpiętego do kabla gdzie podpiają radio. Czyli kupujesz włącznik i wstawiasz go obok tych od halogenów a nie bawisz sie przy wycieraczce. Wygląda ładnie i jest praktyczne a nie odwracać się aby włączyć koguta (u mnie wstawili włącznik przy wycieraczce).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

Dokladnie tak jak napisal nikita kasuje sie pamiec i po wylaczeniu hebla wszystkie piosenki w moim przypadku lecą od 0 a gdzies posiałem pilota i ciezko przerzucac np do 70 piosenki. Ja mam podlaczone pod tą lampke w kabinie radio ale teraz jakbym robil to pod akumulator. We ferie bede malował kabine to postaram sie zrobic wszystko jak nalezy :P i koguta takeigo fajnego sobie kupie tylko ze taki jak mi sie podoba to okolo 150-200zl ;] pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    321

poszukaj na allegro koguta na trzpień firmy Britax.

Trzpień kup w GRENE.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

A czemu akurat Britax? jakis lepszy jak inne w podobnej cenie? CZy poprostu dlatego ze do JCB to taki drogawy ;p?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Powie mi ktoś co jest dokładnie potrzebne do uruchomienia lampy ostrzegawczej bo z czego wiem to lampa rurka i włącznik tylko nie wiem czy na allegro sprzedają włącznik do lampy bo uchwyt można dokupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    321

Britax bo idzie go dostać na allegro z trzpieniem do 140PLN (kogut+trzpień+przesyłka). Czyli masz poniżej 150 PLN dosyć dobrego koguta.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

Ja kupie sobie lampę ale do 100PLN i uchwyt (rurkę) bo ten Britax patrzałem i on nie jest za 140 tylko 180 a z rurką kosztuje ok. 220PLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    321

nie spiesz się z zakupem, obserwuj oferty i kupisz go w cenie o której pisałem wyżej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz3    7

A co myślicie o bezpieczniku chodzi o to że radio i kogut jest podczepiony pod 2 bezpieczniki każdy oddzielnie były by zamontowane przed kierownicą tam gdzie reszta bezpieczników a później 2 kable od bezpieczników pociągnąć do akumulatora lub tam gdzie są bezpieczniki podłączyć do stacyjki do wolnego kabla lecz jeszcze nie wiem czy on tam jest muszę sprawdzić ale jak by był to nie wiem jakie w stacyjce jest napięcie bo alternator ma 12v a rozrusznik ma 24v a musiało by być 12v wiec jak by był tam kabel i miał by 12v to od razu z tych bezpieczników co by były zamontowane obok stacyjki podczepić pod kabel i powinno działać, wydaje mi się że pod bezpieczniki będzie najlepiej bo jak by zaczęło się palić coś z elektryki od radia lub koguta to by mogło spalić się reszta kabli z ciągnika a nawet cały ciągnik więc jak podłącze radio pod bezpiecznik i koguta też każdy oddzielnie to najwyżej by coś się stało z radiem albo kogutem tak jak inna elektryka w ciągniku np. lampa też ma własny bezpiecznik wiec tylko bezpiecznik spali się a nie lampa lub reszta elektryki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
    • Przez aniszek1
      Witam, właśnie montuje nowy rozdzielacz do MTZ-a  Badestost 80l  dla pompy nsz32, która to ma przepływ nominalny ok. 55l/m jak wszyscy wiemy. Rozdzielacz ma  przyłącze zasilające o rozmiarze 1/2" więc i węże planuje kupić DN12 na m22x1,5 które mają średnicę wewnętrzną ~13mm. Więc z tabeli przepływu prędkość wychodzi ok 8m/s  więc będzie ok.
      Ale, mierząc średnicę wew. końcówki (zakucia) tych węży jak również kolanek m22x1,4 czy złączki m22x1,5  Większość ma średnicę 10mm! Dla wyjść nie ma to znaczenia bo i tak się je przytnie jakimś dławikiem. Ale Dla zasilania czy to nie wpłynie na grzanie się oleju? Te kolanka czy złączki zadziałają jako spowalniacze. zwiększając ciśnienie.
      Więc co w takim wypadku zrobić olać to? czy zwiększyć przewód na powrocie i zasilaniu do dn16?
       
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez Szczawa
      Co zrobić aby rozwiązać ten problem???


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj