Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrev1822    1

Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Filtr paliwa będę zmieniać. Jeszcze zostanie zobaczyć do filterka w pompie. Co jeszcze można wykluczyć? Filtr powietrza w drodze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    34

Zacznij od filtrów paliwa, powietrza. Potem sprawdź układ paliwowy pod względem szczelności aby gdzie nie ciągnął powietrza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
17 minut temu, akmaly napisał:

Zacznij sprawdzać od zbiornika do pompy. Pompka zasilająca a raczej sitko pompki, filtr paliwa, filtr w pompie też możliwe ale to rzadkość. Jakby się zapowietrzał to byłby problemy z odpalaniem, jak brakuje mocy to raczej problem z przepływem jeśli chodzi o układ paliwowy do pompy. Sprawdź jeszcze cięgło gaszenia czy otwiera się do oporu.

Jak sprawdzić cięglo gaszenia? Wymieniałem uszczelkę pod pokrywką pompy ale to jeszcze gdzieś w styczniu i delikatnie sączy mi z pod tej pokrywki. Co do pompki to w którym miejscu jest to sitko w pompce ? Czyli najszybciej dmuchnąć w rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Sprawdzałem był taki glut i jakieś inne syfy ale dosłownie wielkości paznokcia małego palca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
7 godzin temu, akmaly napisał:

Wymieniałeś uszczelkę pompy wtryskowej, sączy Ci się paliwo - napraw to.

Cięgło od gaszenia do którego połączona jest linka gaszenia musi po wciśnięciu linki opierać się o ogranicznik na korpusie pompy.

No właśnie dziwi mnie to że jakoś to źle się ułożyła ta uszczelka. Po pierwszym odpaleniu jak ja założyłem było ok później patrzę że coś pompa mokra. To teraz kupować druga uszczelkę czy delikatnie poluzować pokrywkę i przesunąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Zdejmij i zobacz bo jak odciśniętą to nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Jak wymieniłeś uszczelkę pod pokrywą to musiałeś rozpiąć taką sprężynkę, pytanie czy założyłeś ją w ten sam otwór, bo są tam trzy otwory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1
7 minut temu, emilchaja napisał:

Jak wymieniłeś uszczelkę pod pokrywą to musiałeś rozpiąć taką sprężynkę, pytanie czy założyłeś ją w ten sam otwór, bo są tam trzy otwory.

Wszystko złożyłem jak powinno byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328
Napisano (edytowany)

Pompe mogłeś zawieźć na sprawdzenie do pompiarza by Ci uszczelnil i wyregulowal. Ja teraz woziłem i fajnie ustawił koszt 150 zł. Zbiornik wyczyścić hartowanym szkłem, nasypać szkła i przymocować do betoniarki i niech się belcze. Reszta jak chłopaki piszą. 

Edytowano przez krzysiek1979

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrev1822    1

Pompę i wtryski zawiozę do sprawdzenia tylko na razie nie ma jak. Dźwigienka od gaszenia poprawiłem bo nie dochodziła do ogranicznika. Ale chyba będę musiał kupić druga bo jest za krótka tzn pewnie ulamana była. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jeśli źle złożyłby sprężynkę to miałby problem z obrotami biegu jałowego albo wręcz niemożliwość odpalenia. Jeśli to wszystko jest w porządku to problem jest gdzieś indziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj