Mati3005

Silnik mwm Renault 103 12 tuleja cylindra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mati3005    0

Witam, panowie pacjent Renault 103 12 rozebralem silnik z powodu kompresji do miski olejowej, olej waliło bagnetem oraz korkiem wlewu oleju, tłoki brak jakiegokolwiek śladu uszkodzenia, pierścienie wydają się być też brak pęknięć, poruszają się normalnie jedna rzecz która mnie zaniepokoiła to wytarcie na 3 tulei cylindra zgodnie z ruchem tłoka, niewyczuwalne pod palcem, co może być powodem kompresji oraz co może być powodem takiego otarcia, na tej tulei dodam że rozpylacz wtryskiwacza delikatnie zaczął lać już na tej głowicy, ciągnik normalnie pracował odpalał z tak zwanego pierwszego, lekko zadymil przy odpaleniu siłę miał, dodam ze jest to silnik z turbo, za porady dziękuję i pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    208

Hmmm tzn wybijał bagnet od oleju czy po wyciągnięciu bagnetu olej wybijał? Ja tam zawsze myślałem że przedmuchy to na odmie widać....

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Odma czysta, olej nawet daje przez bagnet, zastanawiam się jeszcze czy to nie pęknięta głowica 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    208

No ok czysta ale czy dmucha tam mocno i czy leje się z niej olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati3005    0

Zanieczyszczenie olejem jest,  podmuch jest wyczuwalny po przyłożeniu ręki, zauważyłem też lekki dym, 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    208

Czyli nic nadzwyczajnego w silniku z przebiegiem 10-20 tys godzin. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    157

Rozebrałes do imentu silnik bez potrzeby tyle Ci powiem.

A chociaż olej brał bardzo czy nie??

Jak już go tak rozebrałes to pierścienie wstaw nowe choć jak nie brał to nie trzeba.

Z bagnetu zawsze chalpie bo renowka ma wysoki stan oleju miedzy min a max i zawsze tam pryska.

Z wlewu też bedzie bo jest zaraz kolo zębate.

Masz odme ktorą ma ujść ew przedmuch i to tam sprawdzasz przedmuch silnika i mniej więcej jego stan.

Z Twoich wypowiedzi wynika ze wszystko ok na silnik z przebiegiem kilkanaście tys godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8001

nie potrzebnie rozbierałes, jak na 30 letni silnik to z tego co piszesz jest wszystko okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez einsztain
      Witam, mam problem z aresem 620rz, a mianowicie podczas maksymalnego skętu kołami przestaje działać sprzęgło, ciągnik nie chce ruszyć pomimo włączonego biegu. Wspomaganie również trochę ciężko pracuje a po dodaniu gazu pracuje o wiele lepiej ale mimo to nadal istnieje problem z sprzęgłem. Czy ktoś już miał taki problem i wie co mogło się wydarzyć? 
    • Przez Marecki112
      Witam wszystkich może ktoś wie jak zdemontować kabinę albo chociaż unieść tylna część kabiny są jakieś ukryte śruby czy tylko poduszki przewody i kable ?
    • Przez Ebeebe
      Witam. Pod koniec zeszłego roku zakupiłem właśnie Renault 7514. Podnośnik chodził dobrze, raz na jakiś czas sobie podbił podnośnik do określonej pozycji. Jednak niedawno nagle zaczął puszczać ciśnienie i bardzo szybko podbija do góry, że trzęsie całą kabiną. Być może ktoś wie czym dokładnie jest to spowodowane 
    • Przez misiu1123
      Witam. Temat już przerabiany w renowkach, ale nic nie znalazłem od mojego staruszka. 
      Podnośnik pod obciążeniem się zacina, nie chce opuścić. Dopiero ruszenie dźwignią od hydrauliki spowoduje jego gwałtowne opuszczenie. Gdzie w rozdzielaczu szukać problemu? Mam go na wierzchu  ale nie idzie mi rozebranie go, bo nie wiem w która stronę co ma wyjść, a nie chcę nic tam pokaleczyc. Czy może wiecie, kto regeneruje takie rozdzielacze i jaki to byłby koszt, bo znalazłem nowe rozdzielacze do innych renowek, to cena powaliła mnie na glebę. A może któryś z forumowiczów miałby jakiś schemat podnośnika, oczywiście nie za darmo, bo umarło.  Dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj