THM

MF 590 hydraulika

Polecane posty

THM    0

Witam mam pytanie. Od czego jest ten przewód zaznaczony na zdjęciu? czy w przypadku jego pęknięcia może pojawić się problem z podnośnikiem i przyspieszaczem?

mf590.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69
12 godzin temu, THM napisał:

Witam mam pytanie. Od czego jest ten przewód zaznaczony na zdjęciu? czy w przypadku jego pęknięcia może pojawić się problem z podnośnikiem i przyspieszaczem?

mf590.jpg

Gniazdo diagnostyczne. Popatrz na zewnątrz jest zaślepione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Tak gniazdo jest zaślepione.zdjęcie wziąłem z internetu bo lepiej widać. u mnie jest ewidentnie pęknięty.

IMG_20240130_130701.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    718

To wymień bo Ci ciśnienie ucieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

Dokładnie- spada ciśnienie i masz problem z WOM, przednim napedem,  półbiegiem czy też przyspieszaczem. Nie wiem czy w serii 5xx tak jak w 6xx  jest czujnik ciśnienia w ukladzie i dzialajaca kontrolka na pulpicie bo jesli tak to powinna się zaświecać ( taka czerwona z trybikiem). Przy okazji proponuję sprawdzić stan tego elastycznego w oplocie bo ze starosci też może być na umarciu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69

Mam ten elastyczny jak by ktoś potrzebował. W serii 5xx chyba nie było czujnika.ale mogę się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Wymienione. Wszystko działa . Dziękuję bardzo za podpowiedzi.  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj