THM

MF 590 hydraulika

Polecane posty

THM    0

Witam mam pytanie. Od czego jest ten przewód zaznaczony na zdjęciu? czy w przypadku jego pęknięcia może pojawić się problem z podnośnikiem i przyspieszaczem?

mf590.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    70
12 godzin temu, THM napisał:

Witam mam pytanie. Od czego jest ten przewód zaznaczony na zdjęciu? czy w przypadku jego pęknięcia może pojawić się problem z podnośnikiem i przyspieszaczem?

mf590.jpg

Gniazdo diagnostyczne. Popatrz na zewnątrz jest zaślepione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Tak gniazdo jest zaślepione.zdjęcie wziąłem z internetu bo lepiej widać. u mnie jest ewidentnie pęknięty.

IMG_20240130_130701.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    733

To wymień bo Ci ciśnienie ucieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    8

Dokładnie- spada ciśnienie i masz problem z WOM, przednim napedem,  półbiegiem czy też przyspieszaczem. Nie wiem czy w serii 5xx tak jak w 6xx  jest czujnik ciśnienia w ukladzie i dzialajaca kontrolka na pulpicie bo jesli tak to powinna się zaświecać ( taka czerwona z trybikiem). Przy okazji proponuję sprawdzić stan tego elastycznego w oplocie bo ze starosci też może być na umarciu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    70

Mam ten elastyczny jak by ktoś potrzebował. W serii 5xx chyba nie było czujnika.ale mogę się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Wymienione. Wszystko działa . Dziękuję bardzo za podpowiedzi.  Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plati
      Witam 
      Temat w wątku o MF bo  z tego co się orientowałem to w niektórych modelach też występowały.
      Stoję przed dylematem.
      W ładowarce JCB 525b mam silnik perkins a4.236, który już kończy żywot. 
      Krótko mówiąc bierze olej i dmucha każdym możliwym otworem. 
      I teraz w grę wchodzą 2 rozwiązania. 
      Pierwsze to wyremontować silnik kapitalnie i tutaj pytanie czy ktoś robił taki silnik ostatnio, poleci jakiś zakład i jak to cenowo wygląda?
      Druga to kupić loteryjnie jakiś używany z niej maszyny, kombajnu. Tutaj się zastanawiam czy nie będzie problemu z przełożeniem, mocowaniem itd. No i oczywiście nigdy nie ma  gwarancji że taki silnik jest sprawny. 
      Pomoże ktoś w temacie, może ma też taki silnik do sprzedania?
       
      Zachęcam do dyskusji
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Kubos43
      Cześć, co myślicie o modelu 5709m, stoję przed zakupem nowego ciągnika i potrzebuje opinii o nich 
      czy spotkaliście jakieś wady i minusy? 
      jakieś mocne plusy tych ciągników? 
      Ciągnik miałby być na dyna4 jako główny na gospodarstwo do 40 hektarów, gleby średnie, maszyny do uprawy 3 metrowe gruber,  agregat uprawosiewny itp. 
    • Przez lilili2020
      Witam chciałabym się zapytać czy może ktoś orientuje się dlaczego nie rozlacza się przedni napęd w Mf 3670 ,sytuacja nastąpiła nagle. Bardzo proszę o pomoc 
    • Przez Tomek04
      Poszukuję osoby która by się podjeła naprawy sterownika w Massey Ferguson 6120 jest to autotronic 2 z tego co wiem i najlepiej woj.Lubelskie.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj