roofii

przednia oś mf 7614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
roofii    0

Witam, mam problem z amortyzowaną przednią osią, a mianowicie chodzi o to że jak ją wyłączę to nic się nie dzieje przód traktora nie opada, nie ma żadnych błędów, później jak nacisnę żeby ją włączyć to zdarzy się że tak nagle opadnie a później powoli podnosi ale to bardzo powoli, ale dalej przy wyłączaniu nie opada, próbowałem kalibracji znalezionej w necie która polega na kilkukrotnym szybkim naciśnięciu przycisku załączania osi, wtedy ciągnik podnosi się na max do góry następnie opada do najniższego położenia (co ciekawe bo przy wyłączeniu normalnym nie chce tego robić) , następnie podnosi się trochę ale już bardzo wolno i kalibracja się kończy, ale to nic nie zmienia dalej nie działa tak jak powinno, Problem występuje w ciągniku MF 7614 z 2015roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    251

pewnie do wymiany moduł Auto5. u mnie w 7615 normalnie podnosiła i opuszczała po wciskaniu guzika, ale wgl nie amortyzowała. wymiana modułu auto5 pomogła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roofii    0

dzięki za odpowiedź, a można jakoś go sprawdzić ?bo dość kosztowna część żeby w ciemno kupić  ;)

i w którym miejscu się znajduje ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bronek    251

nie wiem jak sprawdzić. mi to serwis robił. Moduł znajduje się chyba w okolicy fotela po prawej stronie na dole. chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4717

Niestety wraz z pojawieniem się nowszych modeli maszyn czy samochodów z coraz większą ilością wyposażenia maleją możliwości samodzielnej ich naprawy. Zorientuj się czy nowego modułu nie trzeba kodować czy kalibrować komputerem serwisowym bo może okazać się, że sam i tak nic nie zrobisz. Skoro się wszystko włącza i wyłącza to przejście na kablach jest czujniki położenia działają. Ewentualnie aby zdiagnozować ich wskazania też potrzeba komputera. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roofii    0

To się wszystko zgadza,  teraz bez serwisu za wiele się nie powalczy, wkurza mnie tylko ich podejście czasami, kiedyś miałem problem z czujnikiem co mierzy temp. spalin przyjechał mechanik usterkę usunął w 10-15 minut tak wpisał w protokole a faktura przyszła za pełną godzinę, jak spytałem czemu to kierownik serwisu powiedział że najwyżej może wpisać pół godziny (dobre i to ale czemu od razu tak nie zrobił), a i tak to nic bo za dojazd zapłaciłem więcej niż za robotę, bo liczą baza- gospodarstwo gospodarstwo-baza, a mechanik mi mówił że nie jechał prosto z bazy tylko od okolicznego rolnika, to mnie za dojazd skasowali i jego też i kasę trzepią,

A tu w przypadku tej osi to nie wiem jak to wyjdzie, przyjadą raz na diagnozę zapłacę za dojazd ale raczej części nie będą  mieli czyli przyjadą jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomek04
      Poszukuję osoby która by się podjeła naprawy sterownika w Massey Ferguson 6120 jest to autotronic 2 z tego co wiem i najlepiej woj.Lubelskie.
       
    • Przez misieq
      Ostatnio kupiłem orbitrol (byl po regeneracji) do swojego ciągnika i mam poważny problem. po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika wspomaganie strasznie ciężko chodzi, momentami naprawde nie da się skręcic:( a gdy ciągnik jedzie to skręca ale trzeba też się troche nakręcic. Chciałbym zaznaczyc jeszcze ze nie jest to orginalny orbitrol przeznaczony do tego typu MF'a, ale "fachowiec" mowil, że ma działac bo sposób podłączenia przewodów jest taki sam i parametry też identyczne. Pomóżcie!!!
    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj