misieq

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O misieq

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sokołów Młp.
  1. Witam. Ciągnik z 1986 roku niestety silnik padaczka i trzeba przeprowadzić remont generalny silnika, ale nie mogę znaleźć instrukcji. Czy ktoś może podać momenty dokręcania śrub na panewkach wału, głowicy, luzy zaworowe i jakieś inne ważne detale dotyczące remontu. Dziękuje i pozdrawiam.
  2. Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Ostatnio u handlarza zakupiłem ciągnik Same Laser 90 z 87 roku sprowadzony z Francji w bardzo dobrym stanie wizualnym-wszystko w oryginale nie malowane, przebieg 8100 godzin. Na placu u handlarza jeździliśmy tym traktorem nie było z nim żadnego problemu, wszystko chodziło dobrze no i dalej nie mam zastrzeżeń bo silnik pali od strzała, i wygląda na to, że mocy nie brakuje. Jedyny problem jest taki, że po odpaleniu dymi niebiesko, jak pochodzi chwile na wolnych obrotach to przestaje na chwile, ale po ponownym prze gazowaniu znów zaczyna się dymienie. Chce zaznaczyć, że jeszcze nie wymieniałem oleju w silniku, stan jest w połowie i po kilku godzinach pracy nic się nie zmieniło. Jeśli ktoś mnie może ukierunkować od czego zacząć szukanie problemu to będę wdzięczny. Pozdrawiam. PS. Jeśli ktoś miałby jakąś instrukcje do tego ciągnika i mógłby podesłać to będę wdzięczny (micwrz6716@wp.pl)
  3. Sprzedany to on nie jest jeszcze, handlarz zrobił zdjęcia na placu i jeśli będzie ktoś chętny to będzie próbował go kupić. Chyba, że koledzy go uprzedzicie i kupicie prosto z Belgii, bo ma 350 godzin i może pójść za 38000euro. W porównaniu do traktora ma niewielkie uszkodzenia praktycznie można jechać w pole i pracować w tym stanie w jakim jest.
  4. Było za szybko, zbyt ostry zakręt wyżej niż pole i zapięty Horch Joker 5ct, którego ten handlarz w komplecie nie kupił. A stoi jeszcze u mnie w Belgii:)
  5. Dziękuje podlach93 za odpowiedź. to jest ten pług.
  6. Witam wszystkich użytkowników forum Agrofoto. Czy znajdzie się ktoś kto może rozpoznać markę pługu, od którego pochodzi ten lemiesz? Stałem się posiadaczem takiego i niestety jak widać na załączonym zdjęciu przydałoby się zrobić mały remont. Jest to pług ażurowy obracany, 4+1, z zabezpieczeniami śrubowymi. Kolor malowania-chyba w oryginale, zielony. Postaram się dodać zdjęcie całego pługu w niedziele. Z góry dziękuje za zainteresowanie moim problemem i pozdrawiam.
  7. Użytkowniku Michufarmer tak do końca to ja laikiem nie jestem ponieważ posiadam ciągnik z tym silnikiem i go obsługuje, naprawiam. Niestety nie mogę zamieścić zdjęcia jak to dokładnie wygląda ale ten kolektor ssący składa się z dwóch części: części spodniej przykręconej do głowicy oraz części górnej w której jest bezpośredni wlot z turbiny. Rozkręcając go-kolektor ssący, zauważyłem że wewnątrz znajduje się tak jakby nagrzewnica-lub chłodnica do któtej wlotów podłączone są węże z układu chłodzenia silnika. Taka budowa oznacza że powietrze które trafia do komory spalania ma temperaturę silnika-płynu chłodzącego, może ktoś teraz mi wyjaśni dlaczego tak jest to rozwiązane??
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Mam takie pytanie dotyczące wyżej wymienionego typu silnika tak jak w temacie: dlaczego w kolektorze ssącym zamontowano tam nagrzewnicę przez którą płynie płyn chłodzący silnika. Co może spowodować wymontowanie tej nagrzewnicy, jakie ona ma znaczenie. Zgóry dziękuje za zainteresowanie. Pozdarawiam.
  9. Przy wymianie filtra i oleju doradzał mi gośc z POM-u, który pewnie sie na tym zna... Olejem zalałem orginalnym przeznaczonym pod ten model a filtru orginalnego MF niestety nie było, więc polecił mi zamiennik "doskonałej jakości", wiec czy to możliwe że to wada filtra?? a jesli chodzi o ciśnienie na pompie to wydaje się byc dobre. Chociaż pewności na 100% to nie mam jest jeszcze taki objaw ze przy zgaszonym silniku można kołem kierownicy obracac i idzie to dosc lekko do momentu gdy wytworzy się ciśnienie i wtedy juz krecac kola skrecaja- ale idzie to cholernie ciężko. Zauważyłem także dzisiaj, że jadąc ciągnikiem początkowo nie da sie kręcic, ale gdy sie przełamie(czuc jakby cos przeskakiwało) to już można kręcic ale idzie to ciężko:( przyczyna awarii jest mi juz znana i tylko wymienic trzeba uszkodzona czesc;] a jest to zatarty zawor tuz przed orbitrolem, z wzgledu na wysoki koszt orginalnego zaworu zaloze identycznie dzialajacy zawor od bizona, ale bede musial troche poprzerabiac;] dzieki wszystkim za pomoc i udzielone rady. pozdro Forumowicze:)
  10. ciagnik to "MF2725 Electronik", a właśnie w nim wymieniłem olej i filtr w hydralice, więc może rzeczywiście jest zapowietrzony;/ tylko może mi ktoś powie jak odpowietrzyc ten układ?? a pompa hydrauliki raczej dobrze działa, bo ciągnik ma dobry udźwig na podnośniku...
  11. Ostatnio kupiłem orbitrol (byl po regeneracji) do swojego ciągnika i mam poważny problem. po zamontowaniu i odpaleniu ciągnika wspomaganie strasznie ciężko chodzi, momentami naprawde nie da się skręcic:( a gdy ciągnik jedzie to skręca ale trzeba też się troche nakręcic. Chciałbym zaznaczyc jeszcze ze nie jest to orginalny orbitrol przeznaczony do tego typu MF'a, ale "fachowiec" mowil, że ma działac bo sposób podłączenia przewodów jest taki sam i parametry też identyczne. Pomóżcie!!!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj