marcin3153

renault 155.54 tractoshift, tryb awaryjny, brak półbiegów

Polecane posty

marcin3153    0
witam, posiadam problem z Renault 155.54, skrzynia tractoshift, rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy + półbiegi przy dźwigni biegów. Renault jest w trybie awaryjnym miga wykrzyknic od skrzyni, jedzie tylko do przodu na drugim polbiegu sprawdzone cewki rezystancja 11ohm, czujniki prędkości po 50ohm , na wyświetlaczu wyświetla obroty silnika, prędkość też, filtry hydrauliki 4szt nowe. zasilanie do cewek dochodzi 6v. w czym moze jeszcze być problem ? lub jest ktoś z okolic Turek wielkopolskie, z komputerem do tego sprzętu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Współczuje. Tego sprzętu nie chce naprawiać nikt. I wcale sie nie dziwie, bo to jest malaria. Sprawdź czy wysterowuje zawory. Czy podaje olej na odpowiednie synchro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
user88    0

Stuka w skrzyni jak włączasz jazdę na 1 i 3 połówce? Jeździłem taka w wersji 133.54 nie jest tak jak większość mówi tylko trzeba zrozumieć jak tam wszystko działa. W skrzynia pośredniej masz dwa sprzęgła mokre i zapewne w tym które odpowiada za 1i 3 półbieg skończyły się tarczki/uszczelnienia.

 

Edytowano przez user88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Skoro tak sądzisz, że te sprzęgła odpowiadają za te połowki, to nie masz pojęcia jak działa ta skrzynia.

Gdyby tak było, to najpierw by ślizgał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin3153    0

nic nie stuka , poprostu wciskasz na inny polbieg to niby go wrzuci i wyrzuci ale tylko na wyświetlaczu, jak zamienię wtyczki cewek od jazdy, to do tyłu też jeździ, a więc tylko problem z połówkami lub jakimś czujnikiem, podobno powinien być jakiś dystans na czujniku indukcyjnym ktoś wie lub ma zdjęcie jak to powinno wyglądać? dodam jeszcze że mam , prawej strony jakby rozdzielacz z cewka i taki plastikowy POwer Valve, przy silniku i dochodzą do niego wężyki od hydrauliki i tam nie ma w ogóle napięcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj