Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MF6190    1

Witam

Mam pytanie od czego jest ten przewód pod rurą wydechową. Bo mam zamiar zrobić wydech przelotowy w moim MF6190 i zastanawiam się czy mogę ten przewód nie podpinać do nowego, czy robił ktoś przelot u siebie i podpowiedziałby jaką średnice rury najlepiej zastosować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    4

Co prawda mam inny model MF, ale jeżeli ten przewód pod rurą wydechową jest podłączony pod filtr powietrza jak u mnie to odpowiada za odciąganie zanieczyszczeń właśnie z filtra, co nie czyni go bezobsługowym, także jeżeli przewód jest szczelny i funkcjonuje ok, jeżeli go nie podłączysz tez nic się nie stanie, filtr z tym ustrojstwem czy bez i tak trzeba jednakowo kontrolować i czyścić/wymieniać. Co do reszty się nie wypowiem, nie robiłem przelotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

przewód to jak kolega wyżej napisał a przelot to fajna sprawa na chwilę, na dłuższą metę strasznie uciążliwe , kiedyś miałem w MTZ , po dłuższej pracy łeb odpadał, kiedyś też w swoim MF zamiast tłumika założyłem pusta rurę i pojechałem orać, po godzinie miałem dość, pomimo że wyciszony i wygłuszony to na dłuższą chwilę dźwięk uciążliwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    196

Ja to juz mam odlaczone. Przepalil mi sie tlumik i zamiast odsysać to pchal. Zawalil caly filtr sadza 😂nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Gdzieś słyszałem że jak się ma ten przewód to może dojść do zapłonu, ale może źle słyszałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    8013

zawór zwrotny jest na tym przewodzie , zapobiega cofce do filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj