nunu85

steyr 6125 Profi Niskie ciśnienie w hydraulice

Polecane posty

nunu85    499
cześć koledzy. Może któryś z was miał coś podobnego i pomoże. otóż jak się olej rozgrzeje to pompa daje max 150 bar. a to np za mało, żeby np obrócić pług czy podnieść ciężką maszynę na luzie. olej świeży, filtry czyste. przebieg za mały żeby już takie korowody się działy. co sprawdzić? może jakiś zawór przelewowy się rozregulował albo co? pompę wymienię w ostateczności bo mam wrażenie że to coś innego. tym bardziej że jak np podnoszę ciężką maszynę i pompa jęczy ale nie potrafi osiągnąć tych 100 procent wysokości, a w tej chwili ruszę, to raz na kilka razy coś zaskoczy i w ciągu dosłownie sekundy podniesie z powiedzmy 85 procent na 100. pompa pamiętam była zamawiana przy ustalaniu kompletacji traktora jakas najlepsza load sensing bodaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
driver24    770

Nie wyskakują Ci jakieś błędy niskiego ciśnienia? W tych modelach  zdarza się wada fabryczna zaworu przy pompie. Bodajrze jest to zawór kompensacji ciśnienia o ile się nie mylę i to często on jest winien gdy są problemy z ciśnieniem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499
zamontowałem tylko manometr na wyjściu hydraulicznym i patrzyłem ile pokazuje. na cieplnym oleju 140-150 to max. na zimnym koło 180 czyli też mało. błędów nie ma żadnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    53

Może źle ustawili fabrycznie zawór przy pompie ls ten od przepływu albo pękła sprężyna w nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

daje odpowiedź jakby ktoś szukał na przyszłość. pojechałem jakoś wiosną do serwisu, oni stwierdzili że to będzie zawór kompensacyjny ciśnienia oleju ale oryginał w serwisie kosztuje 5kzl, a regenerowana cała pompa łącznie z tym zaworem 8 tysięcy więc oni polecają to drugie rozwiązanie. Doraźnie pokręcili mi coś w starym zaworze , niby że wyregulowali, wzięli za to tysiaka i wysłali do domu, że będzie trochę lepiej. Rzecz jasna nie było żadnej różnicy. Kupiłem więc sam w internecie taki zawór kompensacyjny ( nie z numerami cnh, bo za niego rzeczywiście absurdalnie się cenią koło 5 tysięcy) tylko Rexroth, a więc dalej jakby oryginał, tylko już bez nabitych numerów cnh). i kosztowało mnie to 1300 netto. Wymiana poza koniecznością zdjęcia tylnego koła łatwa i bezproblemowa. numer tego zawodu dla potomnych R902532941


Po wymianie wszystko wróciło do normy i hydraulika znów działa jak nalezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszPL
      Witam. 
      Od zimy tego roku gdy były mrozy -20 stopni zaczęły pojawiać mi się kody błędów w traktorze STEYR 185CVT 
      Kody błędów: 18255 i 18254 
      Czy ktoś może wie co te błędy oznaczają? 
    • Przez Farmerek1234
      Witam czy robił ktoś z hamulcami w steyr jak to najlepiej rozebrać i jak się do tego wziąść
    • Przez pawlak2507
      Kupię kompletny zaczep dolny do steyr 6135 profi 
    • Przez adamo18
      Witam, mam problem z Kompaktem 75. Przy rozgrzaniu ciągnika i przy skręcaniu kierownicą w miejscu slychac dziwne otarcia przy różnych stopniach.
      Serwis wymienił przód uszczelki gumy ,tulejki , lecz problem nadal pozostał. Serwis umywa ręce że już wszystko zrobione i przy odbieraniu na zimnym nic sie nie dzieje.
      Jak postępować , jak się zachować ?
    • Przez pawelns88
      Witam zamierzam kupić traktor Steyr 8120 1986r szóstka czy ma może ktoś taki proszę o opinię 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj