emtecc

nie działają kontrolki i zegary 7745

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
emtecc    22
witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

mozna sobie zeby polamac 🤣.

najpierw powachaj czy cos nie smierdzi, potem popatrz czy cos nie jest spalone a potem wgryz sie  w kable i zlaczki- powinno byc widac gdzie sie spalilo.

albo schemat i patrzec po kablach, ewentualnie dokladnie obejrzec stacyjke czy  ktorys kabelek sie nie wypial-zpalic mozn i bez oswietlenia tablicy..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 minuty temu, jacus napisał:

najpierw powachaj czy cos nie smierdzi, potem popatrz czy cos nie jest spalone a potem wgryz sie  w kable i zlaczki- powinno byc widac gdzie sie spalilo.

kużwa. Ty to jednak.../ a śmierdzi tak jak by w gówno żeś wiechał, czy jak???

po wój podowiadasz, jak wisz gówno KRAKUSIE ze wschodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

najwyraźniej jest to masa na zegarach. Wnioskuję to z tego, że po włożeniu kluczyka na pinie od startera nie ma napięcia, tak samo jak na pinie 15 na zegary. Po włożeniu kluczyka te dwa piny mają przejście ale napięcia tam nie ma. Jest jakaś masa na zegary? Nic nie śmierdzi i nic nie jest upalone 😁😜

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3049

zetorki-dawno nie miales urlopu ??? grzeje slono u was mocno,zaloz czapeczke..

spalone kable,plastiki nie smierdza ???? 

emtecc- chyba nie bierz sie za naprawe-jesli nie wiesz ze w zetorze wszystko musie miec mase-to nie 60 tu sa plastyki........

szare kable to masowe- jesli nic nikt nie kombinowal..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22

@jacus dzięki za radę ale zrobiłem. Winny był bezpiecznik. Przejście na nim było...miernik piszczał ale napięcie około 1.3V. Dziwna sprawa. Gniazdo również było czyste. Napięcie mierzone na tym dziwnym bezpieczniku lub na jego gnieździe dawało pomiar 1.3V Na stacyjce wgl nie pokazywało napięcia na styku od zegarów i od startera...a jednak starter działał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj