Amigos

Deutz Fahr 2680 opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Amigos    0

Witam, proszę o opinie kombajnu Deutz Fahr 2680, jaką wydajność, dostęp części, spalanie? Heder miał tylko 3,6 czy występowały z większym? Ogólnie czy warto brać pod uwagę zakup takiego kombajnu czy lepiej rozglądać się za innym? 

P. S zakup byłby po zniwach lub na wiosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Przy zakupie starej maszyny warto określić sobie kilka marek i modeli bo w tym przypadku powinien decydować stosunek stanu do ceny. Seria 2xxx DF to proste kombajny z bardzo dobrymi silnikami pod warunkiem że nie był przegrzany, heder w 2680 może być jeszcze 4.2 m i taki byłby lepszy do gabarytów maszyny, w zasadzie to modele 2480, 2580, 2680 różnią się głównie mocą silnika. Co prawda 120 km w 2680 szału nie robi ale wystarczy dla 4,2 m. Przerób większy niż bizon super czy rekord. Gorzej z dostępem części, choć tragedii nie ma ale to nie JD czy Claas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amigos    0

Kojarzysz może dokładnie sza jego wydajność? 

O jakiś konkretniejszych podzespołach mówisz z tym dostępem? Bo z Łożyskami i pasami to chyba problemu z dostępem nie bedzie. 

Raczej ciężko kupić John Deera lub Claasa w podobnych pieniądzach w miarę dobrym stanie technicznym. 

Edytowano przez Amigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Pod tym linkiem masz porównanie z Bizonem ( oczywiście możesz porównać z innymi )

https://www.agrospis.pl/porownania/kombajny/deutz-fahr-m-2680/bizon-z056-super

Co do większej wydajności to niedomłoty podawane są na wentylator kłosowy ( tzw. kłosownik ) który domłaca i wyrzuca na podsiewacz, młocarnia nie jest dodatkowo obciążana niedomłotami jak tradycyjnym rozwiązaniu ( np. w Bizonie ). Prawie o 1m2 większa powierzchnia sit ( wiadomo że to największa bolączka Bizona ), wytrząsacze porównywalne z Rekordem ale dalej większa powierzchnia sit. 

Przy tym maszyna bardzo prosta, bez jakiś udziwnień i fajerwerków.

Łożyska w systemie metrycznym więc bez problemu, pasy również łatwy dostęp, gorzej z mechanicznymi częściami ( poza silnikiem bo tu to popularna jednostka deutza ) takim jak wariatory, koła, części do skrzyni biegów itd. Chociaż teraz jest już nieźle z dostępem, jest coraz więcej sklepów gdzie można kupić nowe lub używane. Łańcuchy podajników łatwo dostępne ( podobne jak w Claasie ). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2483

lozyska pasy lancuchy i uszczelnia cze to nie wszystko w kombajniwb


z tym problemu raczej nie bedzie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amigos    0

8ton zboża przerobi w godzine? 

Edytowano przez Amigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

To zależy od zboża, kształtu pola i tego czy wysyp podczas koszenia. W ładnej stojącej niedużej pszenicy powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amigos    0

Ale dominator 86 zrobi tylko 8ton? Gdzieś wyczytałem że rzekomo 96 zrobi 13 ton, wiem że ma dłuższe wytrzasacze i sita, no ale aż taka różnica między nimi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Coś się tych ton uczepił, każdy kombajn ma określony przerób masy a ile ziarna z tego będzie to zależy od kilku zmiennych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez 1Paqvs
      Witam,prośba o pomoc pacjent Kombajn zbożowy Deutz-Fahr 1320m 6 cylindrów.
      Podczas pracy kombajnu grzeje się ostatni cylinder licząc od strony wiatraka. Chłodzony oczywiście powietrzem wszystko suche i czyste brak wycieków. Niestety nie wiem co robić. Temperatura osiąga 120 stopni Celsjusza. Reszta cylindrów ok temperatura. Czy ktoś spotkał się z takim problemem ? Może zmienić szajbke wentylatora na mniejszą.? Jeśli tak to na jaką?
      Czy jest to normalne zjawisko ? Oczywiście wszystko regularnie nawet w ciągu dnia czyszczone z kurzu. Filtr dmuchany rów iez na bieżąco. Mam dylemat czy grzebać w cylindrze, czy może wymiana wentylatora wystarczy.
    • Przez MałyRolas
      Witam. Mam problem z brakiem zasilania na zegary. Nie działa żadna kontrolka. Zauważyłem że ze stacyjki wypięty jest jeden przewód, jak podam na niego zasilanie to prąd dochodzi do wskaźnika temperatury i paliwa a kontrolki nadal nie świecą. Żarówki w zegarze ok bo go wyjąłem i sprawdziłem kontrolki podając prąd na każdy pin z osobna. Podobno część kontrolek działa po załączeniu zespołu żniwnego (ale tak tylko słyszałem) jednak takie kontrolki jak ładowanie i ciśnienie oleju powinno się palić po przekręceniu zapłonu. Może ktoś ma pomysł gdzie szukać problemu?
    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj