hodowcamlody

renault 106 i 110 różnice

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hodowcamlody    53
Szukam ciągnika koło 100km, zauważyłem że renault ma dwa modele w tej samej mocy. Różnią one się czymś? Seria 14,34,54 różni się gabarytowo? Konedata nic nie wyjaśnia. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1018
Napisano (edytowany)

Wersja 106 jest lżejsza, nie ma ramy pomocniczej przy silniku, mniejszy zbiornik paliwa, inne są też pompy wtryskowe

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcamlody    53

Czyli gabarytowo by była coś krótsza? Bo 110 się wydaje dość długą jak na swoją moc, takie mwm chyba mało palą nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8545

Jakie są te różnice jeśli w katalogu części są opisane ,,od 106 do 155"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    34
Napisano (edytowany)

W 106 pod koniec produkcji był most carraro, a wcześniej most chyba był taki jak w 103,54 bo wystarczy spojrzeć na piastę koła w 106 i 110 i gołym okiem widać, że są różnej wielkości.

Edytowano przez tom1989

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    638

110.54 Jest bardziej solidna i dużo bardziej popularna od 106. 

Jeśli ma to być główny ciągnik to 110 będzie lepszym wyborem. Ale na końcu i tak decyduje lepszy stan techniczny wybranych modeli, natomiast jeśli stan jest podobny, wybrałbym 110.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8545

Niekoniecznie, D226-6 mają suche tuleje,D226-6B mają mokre tuleje .Niezależnie w jakim modelu były montowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Powiem tak wszystkie 106 które oglądałem miały właśnie oznaczenie B czyli mokre tuleje, zaś wszystkie 110 które oglądałem były na suchych tulejach. Może tylko zbieg okoliczności nie wiem. Napisałem tylko to co zaobserwowałem podczas oglądania tych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Po pierwsze najważniejszy będzie stan takiego ciągnika. Ja bym unikał ciągnika w wersji Nectra oraz ze skrzynią na półbiegach Tractronic oraz Tractoshift, bo nikt nie chce tego naprawiać. Po 95 albo 96 roku Renówki, przynjamniej serii54 mają wzmacnianą obudowę skrzyni biegów, tzn jest widoczny z zewnątrz po obu stronach dodatkowy masywny płaskownik. Ja mam jedną z 90 roku i u mnie obudowa pękła prawdopodobnie od pracy z ciężkim pługiem i musiałem przekłądać bebechy do innej budowy. Nie wiem czy teraz ale z 7 lat temu jak szukałem swojej Reni to w cenie 30 paru tysięcy to były złomy nie nadające się do niczego. Ja za jedną dałem 46 a za drugą 70 tys. Ta za 46 jest strasznie wymęczona, wszystko zużyte i ciągle coś nawala, z perspektywy czasu nieudany zakup, bo włożyłem w nią 20 tys na części, a jeszcze muszę wlożyć pare żeby znowu była sprawna. Z kolei ta za 70 ma zdecydowanie mniej awarii i jak się okazało nie miała rozbieranej jeszcze skrzyni biegów bo części wyglądają jak nowe, a klej uszczelniający jest oryginalnego koloru. Silnik chodzi tak równo jak w samochodzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155
19 godzin temu, jaco512 napisał:

Wersja 106 jest lżejsza, nie ma ramy pomocniczej przy silniku, mniejszy zbiornik paliwa, inne są też pompy wtryskowe

nie wprowadzaj w błąd lub doprecyzuj
Ciągnik rolniczy Renault 106.14 w oryginale 100 km Radom - Sprzedajemy.pl

3 godziny temu, sylwek23111 napisał:

Ja bym unikał ciągnika w wersji Nectra oraz ze skrzynią na półbiegach Tractronic oraz Tractoshift,

nectra jak i multishift nie na tych modelach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155
22 godziny temu, hodowcamlody napisał:

Szukam ciągnika koło 100km, zauważyłem że renault ma dwa modele w tej samej mocy. Różnią one się czymś? Seria 14,34,54 różni się gabarytowo? Konedata nic nie wyjaśnia. pozdro

106.54 dla Helmuta szła na skrzyni 40, również krótszy ryj no i w tym przypadku brak ramy, więc jeśli zależy Ci na szybkim i zwrotnym ciągniku to musisz patrzeć właśnie na ten


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    34

Tylko teraz jest problem ze znalezieniem ładnej reni i to rozsądnych pieniądzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

W john deerach jest rama z prawdziwego zdarzenia bo idzie od przedniego tuza do tylnego mostu. W Renacie rama łaczy tylko silnik ze skrzynią pośrednią, a tam gdzie są największe obciążenia ramy brak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj