AdrianWasiak

Renault 120-54 problem z półbiegami i ciśnieniem

Polecane posty

Witam,mam problem z półbiegami w ciągniku renault 120-54 skrzynia 4biegi główne,dwa przełożenia i 3 półbiegi rewers elektrohydrauliczny ,po wymianie łożysk na dolnym wałku skrzyni.Problem jest taki że podrzas demontażu uszkodził się czujnik położenia wodzików(jeden z tych co jest w skrzyni pod lewym stopniem kabiny) ,czujnik został wymieniony na nowy,lecz na nowym jezdzi tylko na pierwszym półbiegu i po rozgrzaniu skrzyni świeci się kontrolka ciśnienia,podmieniłem go na używke z bliźniaczego modelu i na tym używanym jezdzi tylko na drugim półbiegu i ciśnienie sie nie zapala.Poszukuje pomocy ewentualnie fachowca woj.mazowieckie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

To jest skrzynia popaprana jak lato z radiem. Nikt ich robić nie chce i się nie dziwie. U nas na plac nie mają nawet wstępu. Strasznie niewdzięczny sprzęt. Musisz zmierzyć jakie masz ciśnienie. Sprawdź po kolei czy idzie olej do przebijania synchro jak dajesz do cewek „na krótko” prąd. Często jest tak w nich, że nawalają zawory i mimo podania sygnału, nie przestawia synchro. Wiesz, że pod jednym z czujników jest jeszcze taki dystans, który do wodzika dochodzi? Bo czujniki są identyczne, natomiast odległości wodzików są inne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poruszyłes czujniki więc skrzynie trzeba skalibrowac. 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj