Anioł123

Nie załącza się blokada tylnego mostu w Massey Ferguson

Polecane posty

Anioł123    2

Koledzy mam taki problem z Massey Ferguson 3115 podczas orki zaczęło coś stukać w blokadzie tylnego mostu i zaczęła przerywać blokada okazało się że kabelek od czujnika trzymał się na jednej nitce załączyłem kabel jak potrzeba i ciągnik ciągnie na 3 koła a  nie załącza tyłu co mogło się stać? wszystko poza tym chodzi bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mr_WW    35

Możliwe, że ten kabelek co się prawie urwał, mógł zwierać do masy i przez to blokował tylny most. Sprawdz czujnik bo moze byc padniety pomimo tego ze kabelek poprawiłeś. Inna opcja jest taka, ze mechanicznie jest coś uszkodzone, ale w tym przypadku to nie pomogę.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6404

A tam jest czujnik załączenia blokady, jako oddzielny czujnik?

Blokada przedniego i tylnego mostu jest załączana przez ten sam elektrozawór. Bodaj trzeci od góry w rzędzie elektrozaworów. na jego wysokości jest trójnik gdzie jeden przewód idzie do przedniego mostu a drugi do tylnego. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anioł123    2

Czujnik jest ok bo 3 koła ciagnie tylko jedno czwarte nie  a nie mogło się tam coś zapowietrzyc?? Bo brakło mi wtedy kierowania a jak zrobiłem ten kabelek to wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6404

Jaki czujnik o czym Ty mówisz? Gdzie wypatrzyłeś ten czujnik?

Jeżeli miałeś urwany kabel od cewki elektrozaworu, to prąd na cewce mógł być mniejszy i część mechaniczna zaworu nie otwierała się do końca. W tym przpadku część leju z magistrali kierowana była na przelew a ciśnienie nie dopchało do końca siłownika sprzęgła blokady. Przeskakiwało sprzęgło. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anioł123    2

Ten kabel trzymał się na dwóch włosach co są wsuwki a o tym mówię czujniku co wychodzi spod elektrozaworu włącza przód dlatego myślę że jest dobry

IMG_20211204_084639.jpg

IMG_20211204_084656.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6404

A to miałeś urwany od czujnika 17 bar czyli ciśnienia magistrali sterowania skrzynią/

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anioł123    2

No właśnie to poprawiłem i wszystko ok ale co mogło się stać z tą blokada?czy ten kabelek był jakoś powiązany z tą blokada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Tak bo jak czujnik nie daje sygnału do kompa że jest ok to komp nie załączy funkcji blokada wom i napęd tylko czemu ci kontrolka się nie świeciła. Przy włączonej blokadzie nie ma opcji żeby brało 3 koła jedynie jak półoś albo frezy gdzieś padły chyba że któreś z przednich kół to jeszcze zwolnica wchodzi w grę inaczej musi ciągnąć na 4

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj