MatStru

Lejący się wtrysk MF 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MatStru    0

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Lejącym wtryskiem określa się źle rozpylanie paliwa a nie zewnętrzny wyciek. Jeśli masz zewnętrzny wyciek to opcje są dwie - nadmiar (podkładki, przewód ) lub zasilanie ( przewód wysokiego ciśnienia ) jedź do mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268

Lejący wtrysk to nadmiar paliwa na powrocie. Skutek? Zalany paliwem wtryskiwacz, głowica, blok-na zewnątrz. 

Ale skoro tu nowe, to może śrubkę wystarczy dokręcić, bądź podkładkę założyć, najlepiej wyżarzoną. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268

Zastanowiłem się i podtrzymuję. Dodam tylko, że w np c360, czy innych,  w których powrót jest „na rurce” , nie jest to tak widoczne, jak przy wężykach bez opasek(np ciężki Ursus) 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268
2 godziny temu, akmaly napisał:

O czym ty piszesz? 

Nic nie poradzę, że nie rozumiesz.

Do pozostałej części, dodam,  że nie oznacza również, że nie będzie się lało na zewnątrz. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz

No dobra, przekonałaś mnie.

poniżej, z brzega pierwszy, poglądowy, przykład „lejącego” wtryskiwacza. Na czym polega i co się dzieje, z jak napisałeś „źle rozpylonym paliwem”. 
 

 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno - czyli za duża ilość paliwa w stosunku do powietrza - jak to wytłumaczyć puszczaniem na przelew? Poczytaj trochę książek, yt to nie miejsce do nauki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1268

Najpierw kazał mi się zastanawiać co piszę, później stwierdził, że głupoty gadam i szkoda Muuu (na mnie) czasu, a teraz książki każe czytać🙄🤣

wiesz co? Oczytany, to Ty może i jesteś, Aleś w upie był i gónwo widział, i na tę okoliczność właśnie, ten krótki filmik wkleiłem, z założenia wychodząc, że warto byłoby, Cobyś prócz teorii(kulawej) i czego praktycznego łyknął, Tatko😂. Tyle tytułem uprzejmości odwzajemnienia. 
 

odnośnie pisania głupot, to, przeczytaj jeszcze raz o co chodzi w temacie tematu i nad tym „dymieniem na czarno” swoim, w kontekście ów się zastanów. 
Przypomnę, Gdybyś przez ów  dym czarny oczadział, że wtryskiwacz był mokry, a nie, dym czarny. 
a teraz, skup się na tym, że szkoda czasu, do czego i mnie, przekonałeś, jak wspomniałem. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Niestety ale masz problem bo pomimo teorii coś tam w życiu widziałem. Tak, masz rację szkoda czasu.  Tytuł tematu: lejący wtrysk - treść: wyciek zew. Jedno ma się do drugiego jak....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno

A jeśli nie dymi na czarno ani na niebiesko a wtryskiwacz leje to jak to wytłumaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Idzie w przelew jak na tym filmiku z YT

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

Jeżeli idzie za  dużo na przelew, to nie idzie na wtrysk, nie rozpyla, jak nie rozpyla to wtryskiwacz zapieczony nie działa prawidłowo, jeżeli leje czyli nieprawidłowo rozpyla to najczęściej na przelew idzie mniej.

Pod warunkiem, że pompa wtryskowa na wszystkich sekcjach podaje taką samą dawkę paliwa.

Edytowano przez jacor73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Dnia 26.10.2021 o 09:32, MatStru napisał:

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Jak Ci się leje z pod wtrysku na zewnątrz to po prostu go wyjmij, zagrzej miedzianą podkładkę i złóż z powrotem a tamci wyżej niech się leją dalej bo jest się z czego pośmiać :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Tak jak z ciebie - wymień podkładkę pod wtryskiem lub zmiękcz a ustanie wyciek paliwa - dobre 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Chłopie... myślisz że autor tematu to aż taki niepełnosprytny jest że jakby widział wyciek spod nakrętki to by zakładał temat?? Skąd on może widzieć ze wtrysk słabo albo wcale nie rozpyla jak nawet nie wspomniał że coś kopci, że mocy nie ma czy kij....żeście sobie wymyślili teorie spiskowe z lejącym rozpylaczem i nawzajem się okładacie. Normalnie żal patrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

To zobacz jak autor precyzyjnie opisał problem: Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku. Podstawowe pytanie,w którym miejscu jest ten wyciek, bo możliwości jest wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Dlatego na samym początku napisałem aby pojechał do mechanika, skoro musi temat zakładać na forum z wyciekiem paliwa. Nikt tu się nie okłada ale jak ktoś nie zna elementarnych podstaw i wytyka innemu niewiedzę, przy czym z braku argumentów próbuje obrażać, to dyskusja wygląda jak wygląda. Jasne - mogłem mu od razu napisać aby spróbował dokręcić nakrętkę przewodu wysokiego ciśnienia lub sprawdził nadmiar, ale jeżeli pisze ktoś, że mu wtrysk leje to chciałem go wyprowadzić z błędu odnośnie nazewnictwa. Zresztą jak się okazuje nie tylko autora. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Przyczyną mokrego wtryskiwacza jest odkręcanie  nakrętki rozpylacza OS-32-41 przez młotkowanie w celu lżejszego odkręceniai nakrętki i olej wydobywa się między gwintem,w takim wypadku wyminić nakrętkę na nową koszt do 10 zł,częsty błąd mechaników


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj