MatStru

Lejący się wtrysk MF 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MatStru    0

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Lejącym wtryskiem określa się źle rozpylanie paliwa a nie zewnętrzny wyciek. Jeśli masz zewnętrzny wyciek to opcje są dwie - nadmiar (podkładki, przewód ) lub zasilanie ( przewód wysokiego ciśnienia ) jedź do mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1269

Lejący wtrysk to nadmiar paliwa na powrocie. Skutek? Zalany paliwem wtryskiwacz, głowica, blok-na zewnątrz. 

Ale skoro tu nowe, to może śrubkę wystarczy dokręcić, bądź podkładkę założyć, najlepiej wyżarzoną. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1269

Zastanowiłem się i podtrzymuję. Dodam tylko, że w np c360, czy innych,  w których powrót jest „na rurce” , nie jest to tak widoczne, jak przy wężykach bez opasek(np ciężki Ursus) 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1269
2 godziny temu, akmaly napisał:

O czym ty piszesz? 

Nic nie poradzę, że nie rozumiesz.

Do pozostałej części, dodam,  że nie oznacza również, że nie będzie się lało na zewnątrz. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1269
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz

No dobra, przekonałaś mnie.

poniżej, z brzega pierwszy, poglądowy, przykład „lejącego” wtryskiwacza. Na czym polega i co się dzieje, z jak napisałeś „źle rozpylonym paliwem”. 
 

 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno - czyli za duża ilość paliwa w stosunku do powietrza - jak to wytłumaczyć puszczaniem na przelew? Poczytaj trochę książek, yt to nie miejsce do nauki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1269

Najpierw kazał mi się zastanawiać co piszę, później stwierdził, że głupoty gadam i szkoda Muuu (na mnie) czasu, a teraz książki każe czytać🙄🤣

wiesz co? Oczytany, to Ty może i jesteś, Aleś w upie był i gónwo widział, i na tę okoliczność właśnie, ten krótki filmik wkleiłem, z założenia wychodząc, że warto byłoby, Cobyś prócz teorii(kulawej) i czego praktycznego łyknął, Tatko😂. Tyle tytułem uprzejmości odwzajemnienia. 
 

odnośnie pisania głupot, to, przeczytaj jeszcze raz o co chodzi w temacie tematu i nad tym „dymieniem na czarno” swoim, w kontekście ów się zastanów. 
Przypomnę, Gdybyś przez ów  dym czarny oczadział, że wtryskiwacz był mokry, a nie, dym czarny. 
a teraz, skup się na tym, że szkoda czasu, do czego i mnie, przekonałeś, jak wspomniałem. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Niestety ale masz problem bo pomimo teorii coś tam w życiu widziałem. Tak, masz rację szkoda czasu.  Tytuł tematu: lejący wtrysk - treść: wyciek zew. Jedno ma się do drugiego jak....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8534
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno

A jeśli nie dymi na czarno ani na niebiesko a wtryskiwacz leje to jak to wytłumaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Idzie w przelew jak na tym filmiku z YT

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1150

Jeżeli idzie za  dużo na przelew, to nie idzie na wtrysk, nie rozpyla, jak nie rozpyla to wtryskiwacz zapieczony nie działa prawidłowo, jeżeli leje czyli nieprawidłowo rozpyla to najczęściej na przelew idzie mniej.

Pod warunkiem, że pompa wtryskowa na wszystkich sekcjach podaje taką samą dawkę paliwa.

Edytowano przez jacor73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Dnia 26.10.2021 o 09:32, MatStru napisał:

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Jak Ci się leje z pod wtrysku na zewnątrz to po prostu go wyjmij, zagrzej miedzianą podkładkę i złóż z powrotem a tamci wyżej niech się leją dalej bo jest się z czego pośmiać :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Tak jak z ciebie - wymień podkładkę pod wtryskiem lub zmiękcz a ustanie wyciek paliwa - dobre 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Chłopie... myślisz że autor tematu to aż taki niepełnosprytny jest że jakby widział wyciek spod nakrętki to by zakładał temat?? Skąd on może widzieć ze wtrysk słabo albo wcale nie rozpyla jak nawet nie wspomniał że coś kopci, że mocy nie ma czy kij....żeście sobie wymyślili teorie spiskowe z lejącym rozpylaczem i nawzajem się okładacie. Normalnie żal patrzeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1150

To zobacz jak autor precyzyjnie opisał problem: Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku. Podstawowe pytanie,w którym miejscu jest ten wyciek, bo możliwości jest wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Dlatego na samym początku napisałem aby pojechał do mechanika, skoro musi temat zakładać na forum z wyciekiem paliwa. Nikt tu się nie okłada ale jak ktoś nie zna elementarnych podstaw i wytyka innemu niewiedzę, przy czym z braku argumentów próbuje obrażać, to dyskusja wygląda jak wygląda. Jasne - mogłem mu od razu napisać aby spróbował dokręcić nakrętkę przewodu wysokiego ciśnienia lub sprawdził nadmiar, ale jeżeli pisze ktoś, że mu wtrysk leje to chciałem go wyprowadzić z błędu odnośnie nazewnictwa. Zresztą jak się okazuje nie tylko autora. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Przyczyną mokrego wtryskiwacza jest odkręcanie  nakrętki rozpylacza OS-32-41 przez młotkowanie w celu lżejszego odkręceniai nakrętki i olej wydobywa się między gwintem,w takim wypadku wyminić nakrętkę na nową koszt do 10 zł,częsty błąd mechaników


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam posiadam od dawna MF 255 i chciałbym zapytać czy opłaca się zwiększać dawkę paliwa w nim? Czy w ogóle wystąpi jakikolwiek przyrost mocy? Czy będzie tylko mocniej kopcił ?
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Panowie mam taki problem mf 255 nowa chłodnica .nowa pompa wody .nowy termostat .nowy wskaźnik temperatury ciągnik teraz na tych upałach bez większego obciążenia praktycznie praca na pusto po przejechaniu 1km temperatura idzie tak na 3/4 zielona pola nie wchodzi na czerwone ale jest blisko,wąż górny bardzo ciepły ten który idzie z bloku też natomiast dolny wąż zimny ,tak samo chłodnica na górze gorąca a na dole zimna.co jeszcze może być nie tak .jeszcze jedno co mnie dzisiaj zaciekawiło to to że silnik był zalany płynem i dzisiaj jak odkręciłem kranik ten w bloku to płyn nie poleciał  żeby spuścić płyn do wymiany pompy to .tylko było zapchane takim błotem dopiero przepchnalem to śrubokrętem i płyn poleciał.w sierpniu w tym ciągniku był robiony kapitalny remont silnika .może ktoś będzie miał pomysł.dawniej to pamiętam że bardzo powoli rosła temperatura w tym mf 255 a teraz właśnie odrazy po odpaleniu chwila i już wskazówka idzie na górę a dosłownie za chwilę idzie pod czerwone pole .dodam że stary zegar nie pokazywał temperatury i było powiedziane że Ferguson długo się grzeje zmieniłem zegar i na tym nowym odrazu pokazuje właśnie 3/4 zielonego pola ,gdyby był przegrzany jak to można sprawdzić ??
    • Przez Karter_66
      Proszę o pomoc mam problem z podnośnikiem i nie działa również wałek wom w Massey Ferguson 375 .Podczas pracy w polu przestał działać podnośnik jak i wałek czy to może pompa hydrauliczna jest problem czy ktoś może wie z czym to się je. Proszę jakieś informacje. Co może być problemem.
    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez HejoMatejo
      Dzień dobry,
      Mam okazję kupić przyczepę tandem ze zdjęcia. Waga przyczepy to około 3 tony, chciałbym ściągnąć zabudowę i mieć platformę do wożenia slomy/siana. Przyczepę chciałbym zaczepiać na dolny zaczep hitch i tutaj pytanie czy nie będzie za ciężka do MF 255? Jeździć będę głównie po asfalcie.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj