thesykacz

Alternator 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
thesykacz    4

Witam. Pewnie temat byl przerabiany że sto razy ale nie czaje bardzo tematu a więc tak : w Ursusie 3512 mam alternator z samochodu z ciągnika wychodzą 3 kable czerwony czarny i na wsowke fioletowy w i to połączone do alternatora . Dziś kupiłem podobny tylko ma dwa piny na wsowke w starym miałem jeden pin. Nie wiem jak to podłączyć wsowke wkładam w jeden pin kontrolka świeci i nie gaśnie jak włożę w drugi pin kontrolka nie sieci na zgaszonym jak odpalę to się zaswieca. Tak i tak nie ładuje jak sprawdzam multimetrem. Tak to uruchomić żeby ladowalo i było ok? (Na foto stary alternator) nowy alternator drugie foto. 

IMG_20210925_095326.jpg

IMG_20210926_070803.jpg

Edytowano przez thesykacz
Dodanie zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Jeżeli jest identyczny alternator to podłącz tak samo. Ma działać, a jeżeli nie działa to znaczy ,że jest uszkodzony. Jeżeli alternator posiada identyczny wtyk z dodatkowm pinem to najprawdopodobniej , jest to wyjście sygnału obrotomierza (W) - alternator od diesla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aktis    319

wydaje mi się, że do tego nowego alternatora musisz podłączyć czerwony na śrubę (ten powinien iść do akumulatora). A drugiego pinu (wsuwka) powinieneś podłączyć przewód, który idzie od kontrolki ładowania. obstawiałbym, że to ten przypominający brązowy na zdjęciu (jak go zewrzesz do masy kontrolka powinna świecić; jak zewrzesz do plusa zgasnąć). Nie wiem jak w tym ciągniku jest, ale zakładam, że jest minus na masie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Zrób porządne zdjęcia na których będą widoczne oznaczenia na alternatorze i regulatorze napięcia . Bo teraz to trzeba zgadywać a chyba nie o to chodzi . 

Jeśli to taki : ( l ) to kontrolką a ( B+ wąski pin  ) to plus po włączeniu stacyjki .

Screenshot_20210926100146.png

Edytowano przez peugeot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thesykacz    4

Alternator taki jak na zdjęciu ok L pod kontrolke a kabel po stacyjce to ja nie mam muszę go zmostkowac z czymś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

To ma być przewód w którym po przekręceniu stacyjki pojawia się plus .

Możesz pobrać te napięcie z bezpiecznika  kontrolki ciśnienia oleju . 

Screenshot_20210926092550.png

Screenshot_20210926092530.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. Potrzebuję schemat, opis lub zdjęcie podłączenia skrzynki bezpieczników tej przy kierownicy. W necie znalazłem jeden schemat ale jest nie czytelny. Wymieniałem całą skrzynkę i coś pokręciłem bo nie mam klaksonu tylko przy na ciśnięciu na pokrętło zapalajà się światła drogowe i nie działa wycieraczka. Mogę podesłać numer do mmsa lub maila. Dzięki
    • Przez szymon134
      Witam chcem zamonotwać radio w MF 6170 1997 r . Jest otwór na radio lecz nie ma kabli poprowadzonych do radia są tylko ucięte kable od głośników . Czy ma ktoś rozpiskę od bezpieczników ? Z góry dziękuję za odpowiedzi 
    • Przez 45142007
      Jak podłączyć radio do ursusa 4514 kabina komfort ?
    • Przez Soundkilla
      Witam! Mam problem z kierunkami w ursusie od czasu kupienia ciągnika kierunków nie było (z tego co pamiętam) nie było też świateł pozycyjnych z przodu i z tyłu palił sie ciągle stop 
      postanowiłem najpierw naprawić instalację,sprawdzić gdzie leży problem.I tu zaczynają się schody,o ile ze światłami stop i pozycjami jakoś sobie poradziłem o tyle z kierunkowskazami jest problem.Przełącznik kierunkowskazów (na trzy piny,2 mają prąd jeden nie) cały czas działa i nie ważne w którą stronę przekręce i tak migają wszystkie kierunki tak jakby na awaryjnych stał.dodam że przełącznika awaryjnych nie mam w tym modelu,próbowałem zamieniać kable ale nic to nie daje,Kupiłem drugi przełącznik i na nowym jest taka sama sytuacja.Miał ktoś taki problem i jest w stanie mi podpowiedzieć? 
       
    • Przez Sadownikx2
      Mam problem w Ursusie 2812 mianowicie jak trochę pojeździe się w nocy to zaczyna żarzyć się kontrolka ładowania, ten piorun, nie świeci się tak jak przy przekręconym kluczyku, tylko się żarzy.
      Czym więcej gazu tym mocniej się żarzy.
      W dzień się nie żarzy.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj