Moriss97

Obrotomierz renault 113.14

Polecane posty

Moriss97    0

Witam 

Były już tematy na forum odnośnie renowiek i ich przypadłości. Z zegarami. Lecz  dawno nie aktualizowane. 

Od kupna ciągnika nie działały mtg. Leć wymieniłem trybik i gra zaś obrotomierz nie działa. Z tego co wiem poprzedni właściciel wymienił alternator. Lecz chyba wziął nie ten co trzeba bo ładowanie ma Lecz obrotomierz nie działa. A w ttm modelu czyta z alternatora. 

Wrzucam foto. Jest pie wsuwek dwie są wolne. Na wsiwke ma prąd. A druga okrągła. Nie ma. I to chyba od obrotów. 

Znalazłem dwie literk D jest podlaczna zaś na W nie ma nic. 

20240209_102305.jpg

20240209_102311.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378
Napisano (edytowany)

Konektor W to wyjście do obrotomierza , jeśli go nie ma to zmień alternator albo wyprowadź je z tego alternatora który masz teraz założony . W jest połączone do jednej fazy przed prostownikiem i występuje tam napięcie przemienne o częstotliwości  proporcjonalnej do obrotów . 

Edytowano przez peugeot
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Obróć 2 zdjęcie o 180 stopni, wydaje się że jest tam W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
1 godzinę temu, peugeot napisał:

Korektor W to wyjście do obrotomierza , jeśli go nie ma to zmień alternator albo wyprowadź je z tego alternatora który masz teraz założony . W jest połączone do jednej fazy przed prostownikiem i występuje tam napięcie przemienne proporcjonalne do obrotów . 

Dzięki za info.no właśnie bo pewnie na lepszy alternator nie chciało się wydać pieniędzy. 

 Nawet nie wiedziałem że kozna wyprowadzić. Jak będę mila czas to może jakieś elektryka ogarnę. Bo na razie ciągnik potrzebny. Dzięki za info. 

30 minut temu, jaco512 napisał:

Obróć 2 zdjęcie o 180 stopni, wydaje się że jest tam W

Wiem. Wiem jest lecz nie ma żeby podłączyć. Kolega wyżej juz podpowiedział. Dzięki. Bo nawet jakbym chciał zmienić na nowy zegst to i tak lipa. O bym nie miał gdzie podłączyć. 😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0

@peugeot A jest opcja sprawdzenia samego obrotmierza w taki sposób. Tzw na krótko jakoś? Żeby sprawdzić czy w ogóle działa? Bk moze tez jest walnięty? A ja ogarnę alternator i będzie kicha. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Da się ale potrzebny jest np. generator funkcyjny . Kiedyś sprawdzałem też  generatorem który jest częścią szukacza par przewodów . 

 

 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moriss97    0
14 godzin temu, peugeot napisał:

Da się ale potrzebny jest np. generator funkcyjny . Kiedyś sprawdzałem też  generatorem który jest częścią szukacza par przewodów . 

 

 

Aha ok. Dzięki za info. No jednak odpuszczę temat. Może znajdę jakiegoś elektryka może ogarnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj