Atari

Regeneracja sprężarki klimatyzacji Ares

Polecane posty

Atari    12

czy podejmował ktoś temat regeneracji sprężarki klimatyzacji? jaki może być koszt? czy to w ogóle opłacalne?

i czy jakiś zamiennik samochodowy można zastosować zamiennie do oryginału? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

ja regenerowalem , zależy co masz popsute w niej , ale koszt od 300 do 800 zł średnio , chyba że tylko samo łożysko na sprzęgle padlo i uda się uratować koło pasowe i sprzęgło to wyjdzie taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
Uziu92 napisał:

ja regenerowalem , zależy co masz popsute w niej , ale koszt od 300 do 800 zł średnio , chyba że tylko samo łożysko na sprzęgle padlo i uda się uratować koło pasowe i sprzęgło to wyjdzie taniej

gdzie regenerwałeś? u mnie sprężarka jest sprawna, tylko jest nieszczelna na osi i gaz ucieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

sam robiłem , wymieniałem sprzęgło , łożyskiem i kołem pasowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Jak tylko uszczelniacz to możesz się pokusić o wymianę.

Ale na alledrogo zamienniki sanden sd7h15 są do dostania za ok 650zl. Z bocznym lub tylnym podłączeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Za około 650 nie patrzył bym czy to denso czy inna firma. Aby montaż dopasować i podłączenie przewodów Klimy, a wtyczka 12 v to sprawa pomijalna .

Sandeny sd7h15 to świetne sprężarki montowane. W autobusach,ciężarówkach i sprzęcie rolniczym sam dopasowalem sobie w kombajnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
Uziu92 napisał:

tutaj siedzi Denso

gdzie dokupowałeś części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

z tyłu sprężarki masz naklejkę z numerem oryginalnym i symbolem sprężarki , bo nie wiem czy masz taki sam model jak u mnie i po modelu szukaj części w internecie , jak ja całkiem rozbierzesz to napełnij ja potem 180 ml oleju pag 46

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Jak juz to zlewasz ze starej sprężarki olej i do nowej zalewasz tyle samo co było w starej bo reszta oleju jest rozprowadzana po całym układzie chłodniczym.bo inaczej to suma oleju starego  pozostałego  w skraplaczu chłodnicy przewodach i parowniku plus nowy olej może okazać się dużo za wysoka i mogą być problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7977

ja u siebie plukalem cały układ , w claasie to bardzo proste bo wszystko na wierzchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj