Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki kupić nowy akumulator "nie odchudzony" do T25 ? Rozrusznik oryginalny Rosyjski

Obecnie mam 10 letnie Centra 2x 6v 195Ah

Jakiej firmy obecnie najlepiej kupić akumulatory i jaka jeszcze je nie odchudziła? 

Centra już nie jest produkowana w Polsce, jak obecnie z jej jakością? 

Opublikowano (edytowane)

Nigdzie takich w moim mieście nie widziałem 

W sklepie rolniczym proponują mi Centrę 6v 195Ah bo są jeszcze podobno najmniej odchudzony, Zap Piastów odradzają bo przesadzili z odchudzaniem. 

Edyt. 

Kupiłem ww. akumulatory Centra 6v 195ah 2 sztuki, zobaczymy ile wytrzymają, stare wytrzymały 10 lat. 

Edytowane przez Sipma79
Opublikowano

Nieprzychylne opinie u sprzedawcy usłyszałem o Kozak, że najwięcej gwarancji mają na niego. Na akumulatory ZAP jednostkowe przypadki. U mnie w większości maszyn jeździ Centra, w sumie w autach także. Już kilka lat i wszystko w porządku. 
Masz możliwość porównania wagi akumulatorów? To jest zawsze jakiś punkt odniesienia. 

Opublikowano

Systemy strat/stop potrzebują baterii do nich przystosowanych, ja unikam zmiany akumulatora na innego producenta niż stosuje producent ze względu na zgodność. Do tego taki system przeważnie ma diagnostykę akumulatora i licznik jego życia więc samodzielna wymiana akumulatora bez kawałka jakiegoś fejsika skończy się wydatkiem pieniędzy w błoto. 

Opublikowano

Oczywiście że można. Efb ma lepiej zabezpieczone kratki przed splywem masy. I dlatego są bardziej odporne no częstsze opalania autatz system start stop i potrafią przyjac duży ładunek Energi w krótkim czasie np z systemu odzyskiwania Energi podczas hamowania. U mnie w Ursusie 330 od 5 lat jeździ efb i ma sje bardzi dobrze.

Opublikowano

Tu chodzi o sam proces ładowania AGM i EFB kończą ładowanie na nieco podbitym napięciu. Ogólnie polecam AGM bo są bardzo tolerancyjne. Co do żywotności sami wiecie jak to dziś jest. 

Opublikowano (edytowane)

Hubertb jak ładować optimę red .bo taki mi się trafił w używanym ciągniku i chyba go sobie zostawię bo kręci jak wsciekły. Trochę inna budowa jego od tradycyjnych. W zeszłym roku wymieniłem kagera po 14 latach w ciągniku.fakt dużo nie pracował i na zime bralem go do kotłowni. 

Edytowane przez jacek3773

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v