PawelACX

Turbo ursus 1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelec1997    30

Co do wagi to moja 1634 z kompletem Obciążników i pełnym zbiornikiem waży prawie 6t400kg 

 

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Wedlug danych kat jest to troche pond 5t. Wiec pewnie i wspomniany 7800 jest podawany bez obciaznikow i trzeba doliczyc te tone lekko. MTX140, którego sprzedałem ważył bez obciaznika na tuz 6400, a zakładałem do niego 600 albo 1250kg, wedlug potrzeb. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

A jak bez Obciążników Ursus  to się zgodzę, że taka waga i jak bez Obciążenia tak Robić i na standardowym ogumieniu to nie robota by była w polu 

Ja na uciąg nie narzekam, bo mam szerokie ogumienie, jedynie jeszcze przydało by się przodek dociążyć ewentualnie tuza założyć i obciążnik zakładać 

Sam chciałem zachodni, ale trafić na coś sensownego za 50 tys było ciężko, polowałem na case 1455 tylko żadko się pokazywało coś na sprzedaż i kupiłem Ursusa na moje ha starczy

 

 

 

Edytowano przez pawelec1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelACX    0

Co do skrzyni 3 to się zgodze bo ona jest przystosowana pod transport moim zdaniem a nie do roboty w polu ale są wersje szesnastek ze skrzynią 4 w niej to i bez wzmacniacza da się robić w polu tylko zależy czy szybka 4 czy wolna do 4 albo 3 szybkiej musi być wzmacniacz co do komfortu to te maszyny były projektowane tak że miały robić w polu i kiedyś nikomu to nie przeszkadzało teraz wielkie państwo się porobiło że troszkę głośniej niż w samochodzie i już wielki skandal jakie to gówno jaki to złom i wogóle osobiście  jestem posiadaczem ursusa c360 i ursus 1201 z silnikiem 1604 ze skrzynią 4 wolną bez wzmacniacza i jedyne co mi w niej brakuje to przedniego napędu ale przy okazji zastanawiałem się jak trochę podnieść moc i głośno to jest c360 a nie w 1201 to można normalnie rozmawiać w kabinie przy robocie w polu przy 2200rpm ale i c360 da się wyciszyć a jak miał bym wybierać bardziej komfortowy traktor to 1634 2005r ze skrzynią biegów na synchronizatorach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Niektórych nie da się zawrócic z drogi krzyżowej... Sami z uporem nią podążają... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelACX    0

Mi się nie opłaca bo wsadzone jest około 20tys w remont skrzyni biegów zwolnic hamulców i dyferencjału i silnik też kiedyś był remontowany więc wiem co mam a jak kupie coś innego to fakt może i bardziej się by opłaciło ale jak kupie nigdy nie mam pewności co kupiłem czy złom czy akurat dobry by się trafił więc wole udoskonalać to co mam podejrzewam że wiele osób się ze mną nie zgodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Będziesz ulepszał, dokładał kase, a przyjdzie i tak moment, gdzie zromiesz, że to bez sensu i dorośniesz do tego, żeby kupić sobie prawdziwy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelACX    0

Jak miał bym zmieniać traktor to nie bawił bym się już 180/200km tylko jak miał bym zmienić to już na moc około 270/280 km coś jak  john deere 8410 czy jakiś magnum jeśli chodzi o ulepszanie i dokładanie kasy to zdania są podzielone ale moim zdaniem można ulepszać ale wszystko we granicach rozsądku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj