nokia

Przerywacz kierunkowskazów

Polecane posty

hubertb    4007

Ta kosztuje to 5 minut odkręcasz klosz bierzesz kawałek kabla i podpinasz masę na obudowę żarówki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Ooo ho ho z tym wykreceniem  to bedzie problem bo nigdy nie wykrecal tyle lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No to też nic straconego, lampę wymieniasz w całości po jednej i drugiej stronie. Gdyby jeszcze one kosztowały miliony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
1 godzinę temu, hubertb napisał:

No to też nic straconego, lampę wymieniasz w całości po jednej i drugiej stronie. Gdyby jeszcze one kosztowały miliony. 

Wykrecilem klosz, sa tylko same zarowki brak kabli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Weź przewód taki ze dwa metry długi połącz z jednej strony z masą ciągnika np. tylnym mostem a drugim końcem dotknij oprawki żarówki włożonej w lampę. Rozumiesz?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Możliwe ale wątek na forum pozostanie, ktoś kiedyś może dzięki naszym poradom nie założy nowego i szybko rozwiąże problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
21 minut temu, hubertb napisał:

Weź przewód taki ze dwa metry długi połącz z jednej strony z masą ciągnika np. tylnym mostem a drugim końcem dotknij oprawki żarówki włożonej w lampę. Rozumiesz?  

Podlaczylem mase i kierunek sie znalazl 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No i git, teraz trzeba dorobić bypass do lampy pewnie kostkę szlag trfaił. Wywierć malutki otworek przepuść przewód uszczelnij sylikonem z jednej przykręć do masy z drugiej do blachy trzymającej żarówki w środku lampy. 

Teraz jeszcze te nieszczęśliwe napięcia przy przerywaczu sprawdź. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
43 minuty temu, hubertb napisał:

 

Ok mase to juz zrobie bez problemu, jeszcze mam ostatnie: Czy przewód ze starego przerywacza 30b moge polaczyc z przewodem 49 i podłączyć go do nowego przerywacza 49 bo bez tego 30b nie mam w tej chwili awaryjnych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Na 30b jak mniemam napięcie jest cały czas na 49 pojawia się gdy są wyłączone są awaryjne, po ich włączeniu jak mniemam napięcia nie ma. 

@nokia to było pytanie masz sprawdzić czy tak jest jak piszę wyżej. 

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
1 godzinę temu, hubertb napisał:

 

Kierunki już zrobilem, kostki zadnej nie musiałem rozwalas. Sytuacja przedstawia sie następująco Jak mam kierunki to nie mam awaryjnych, ale to rzeczy : jak chce miec kierunki to musze wylaczyc przycisk awaryjnych, a jak wcisne przycisk awaryjnych to nie ma kierunkow 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

 No to zostały ci dwa dyndające kable jeden to 30b a drugi od CL, teraz tak jak włączysz awaryjne to sprawdź czy jest napięcie na przewodzie 49. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

wpx_64c205ffa4b940474adb3337e634f600.jpg

Masz taki przełącznik awaryjnych ? 

Jeśli tak możesz swobodnie zmostkować przewód 30b z przewodem 49. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dobra możesz zmostkować przewody 49 i 30b bez przeszkód. Czy przewód CL był u ciebie wcześniej podłączony ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Jeśli tak połączenie to nie spale przerywacza? Tak CL mialem polaczony starym przerywaczu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Podaj napięcie na CL wydaje mi się że powinny zapalić się światła postojowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
19 godzin temu, hubertb napisał:

 

Dzieki hubertb za pomoc wszystko dziala, Zostal mi wolny CL

Edytowano przez nokia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

A co się dzieje gdy podasz napięcie na ten przewód? 

P.s. Jeśli chcesz możesz mi wysłać stary przerywacz jest duża szansa że naprawię. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Polączyłem te 30 b z 49 i zamontowalem do nowego  przerywacza pod 49 i teraz mam kierunki oraz awaryjne, do nowego  przerywacza podlaczylem w sumie 7 kabli, zostal mi tylko jeden ten CL  ale to już chyba niech tak zostanie, w ciągniku wszystko juz dziala 

A co do starego przerywacza to juz nie będę zabieral sie za niego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
Dnia 24.04.2020 o 13:25, hubertb napisał:

Chętnie więc odkupie za jakaś symboliczną cenę. Dogadamy się ? 

Wiec jak realizujemy transakcje? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj