nokia

Przerywacz kierunkowskazów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertb    736

Ta kosztuje to 5 minut odkręcasz klosz bierzesz kawałek kabla i podpinasz masę na obudowę żarówki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Ooo ho ho z tym wykreceniem  to bedzie problem bo nigdy nie wykrecal tyle lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

No to też nic straconego, lampę wymieniasz w całości po jednej i drugiej stronie. Gdyby jeszcze one kosztowały miliony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nokia    0
1 godzinę temu, hubertb napisał:

No to też nic straconego, lampę wymieniasz w całości po jednej i drugiej stronie. Gdyby jeszcze one kosztowały miliony. 

Wykrecilem klosz, sa tylko same zarowki brak kabli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

Weź przewód taki ze dwa metry długi połącz z jednej strony z masą ciągnika np. tylnym mostem a drugim końcem dotknij oprawki żarówki włożonej w lampę. Rozumiesz?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

Możliwe ale wątek na forum pozostanie, ktoś kiedyś może dzięki naszym poradom nie założy nowego i szybko rozwiąże problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
21 minut temu, hubertb napisał:

Weź przewód taki ze dwa metry długi połącz z jednej strony z masą ciągnika np. tylnym mostem a drugim końcem dotknij oprawki żarówki włożonej w lampę. Rozumiesz?  

Podlaczylem mase i kierunek sie znalazl 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

No i git, teraz trzeba dorobić bypass do lampy pewnie kostkę szlag trfaił. Wywierć malutki otworek przepuść przewód uszczelnij sylikonem z jednej przykręć do masy z drugiej do blachy trzymającej żarówki w środku lampy. 

Teraz jeszcze te nieszczęśliwe napięcia przy przerywaczu sprawdź. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
43 minuty temu, hubertb napisał:

 

Ok mase to juz zrobie bez problemu, jeszcze mam ostatnie: Czy przewód ze starego przerywacza 30b moge polaczyc z przewodem 49 i podłączyć go do nowego przerywacza 49 bo bez tego 30b nie mam w tej chwili awaryjnych? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736
Napisano (edytowany)

Na 30b jak mniemam napięcie jest cały czas na 49 pojawia się gdy są wyłączone są awaryjne, po ich włączeniu jak mniemam napięcia nie ma. 

@nokia to było pytanie masz sprawdzić czy tak jest jak piszę wyżej. 

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
1 godzinę temu, hubertb napisał:

 

Kierunki już zrobilem, kostki zadnej nie musiałem rozwalas. Sytuacja przedstawia sie następująco Jak mam kierunki to nie mam awaryjnych, ale to rzeczy : jak chce miec kierunki to musze wylaczyc przycisk awaryjnych, a jak wcisne przycisk awaryjnych to nie ma kierunkow 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

 No to zostały ci dwa dyndające kable jeden to 30b a drugi od CL, teraz tak jak włączysz awaryjne to sprawdź czy jest napięcie na przewodzie 49. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

wpx_64c205ffa4b940474adb3337e634f600.jpg

Masz taki przełącznik awaryjnych ? 

Jeśli tak możesz swobodnie zmostkować przewód 30b z przewodem 49. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

Dobra możesz zmostkować przewody 49 i 30b bez przeszkód. Czy przewód CL był u ciebie wcześniej podłączony ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Jeśli tak połączenie to nie spale przerywacza? Tak CL mialem polaczony starym przerywaczu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

Podaj napięcie na CL wydaje mi się że powinny zapalić się światła postojowe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
Napisano (edytowany)
19 godzin temu, hubertb napisał:

 

Dzieki hubertb za pomoc wszystko dziala, Zostal mi wolny CL

Edytowano przez nokia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

A co się dzieje gdy podasz napięcie na ten przewód? 

P.s. Jeśli chcesz możesz mi wysłać stary przerywacz jest duża szansa że naprawię. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Polączyłem te 30 b z 49 i zamontowalem do nowego  przerywacza pod 49 i teraz mam kierunki oraz awaryjne, do nowego  przerywacza podlaczylem w sumie 7 kabli, zostal mi tylko jeden ten CL  ale to już chyba niech tak zostanie, w ciągniku wszystko juz dziala 

A co do starego przerywacza to juz nie będę zabieral sie za niego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    736

Chętnie więc odkupie za jakaś symboliczną cenę. Dogadamy się ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
Dnia 24.04.2020 o 13:25, hubertb napisał:

Chętnie więc odkupie za jakaś symboliczną cenę. Dogadamy się ? 

Wiec jak realizujemy transakcje? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ceston
      Witam w moim Fergusonie 1014 ostatnio na polu podczas siewu zaczynał podnosić z przerwami jakby chwytał powietrze albo nie pompowal oleju. Później przestał wogole podnosić i dźwignię też przestały działać. Miałem ostatnio chwilę więc wymieniłem filtr papierowy wyczyściłem. Metalowy. Oraz przeczyściłem rozdzielacze. I pompę. Złozylem wszystko razem i nadal nie działa. Ani dźwignię ani podnośnik w dodatku w skrzyni nie widać żeby jakoś zaciągał mocno żadnego ruchu oleju w skrzyni. Poluzowałem nakrętke na wezu między filtrem a pompa i olej leci naprawdę słabo w dodatku z powietrzem tak jakby słabo ciągał. Zastanawiam się czy to nie pompa skończyła żywot. Tam jest pompa zębata.
    • Przez Mf595Mk2
      Witam , mam pytanie czy jest możliwość żeby ktoś mi wysłał zdjęcia albo wysłał schemat jak podłączyć węże wspomagania kierownicy do MF 595? Proszę o pomoc 😁
    • Przez marian508
      witam serdecznie od 2 miesięcy jestem właścicielem fergusona 5445 z 2005 roku o mocy 90 koni. Niestety zauwazyłem ze przy mniejszych  pracach oraz przy ciągnięciu 2 przyczep zbożna ok 12 ton ciągnikowi brakuje mocy,  nie dymi ale ciagnik ma brak sił zeby sie wogóle np rozpędzić. Co może byc tego przyczyna, lub gdzie moge sprawdzić ciągnik jestem z okolic leszna w powiecie leszczynskim. Ciagnik jest po wymianie wszystkich filtrów.
    • Przez robert199411
      Witam
      Mam pytanie odnosnie mf 8290 powershift. Czy ktos mial problem ze nie chce jezdzic i nie mozna wylaczyc przedniego napedu, a i po dodaniu gazu zapala sie kontrolka braku cisnienia na tylnej osi?
    • Przez LUKAS11
      Witam wszystkich. 
      Podzieli się ktoś doświadczeniami odnośnie przedniego tuza. Amortyzacja, funkcja pływająca, udźwignąć 2,8t. Jakiego producenta wybrać coś w miarę solidnie i estetycznie wykonane w rozsądnych pieniądzach. Może ktoś coś poleci? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj