nokia

Przerywacz kierunkowskazów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nokia    0

W moim Massey ferguson 1004 T miałem przerywacz na 8 pinow (wtyczkow) a teraz chce zamontowac przerywacz na 6 pinow  i mozna powiedziec ze dziala, to znaczy awaryjne mam lecz nie mam kierunkowskazów próbowałem wszystkiego i nic, czy moglby ktos mi pomóc co zrobić w takiej sytuacjii? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hubertb    720

Styki 49 i 49a podłączasz dobrze? Jeśli tak to nie do końca ten typ przerywacza się sprawdzi stary przerywacz miał jeszcze zacisk 30b odpowiadający za stały plus. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720

niech kolega sprawdzi czy na przewodzie na styku 49 jest napięcie, jeśli pojawia się dopiero po włączeniu awaryjnych mamy przyczynę. Teraz następny test odłącz przewód 49a i zewrzyj na chwilę do plusa(30b) sprawdź czy świecą awaryjne oraz kierunkowskazy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Kabel ze starego przerywacza 30b podłączyłem pod nowy przerywacz pod 49 i mialem awaryjne a jak odlaczylem te 49 to już jest brak awaryjnych a jak podłączyłem kabelek ze starego przerywacza 49 do nowego przerywacza pod 49 do kierunki sie znalazly ale nie rowno pracuja, i po tej wymianie kabelkow teraz nie mam awaryjnych 

Nie wiem czy dobrze myślę jak zle to mnie  poprawcie, dochodzę do wniosku ze chyba kabelek 30b bedzie trzeba zmostkowac z 49 i podłączyć do nowego przerywacza pod 49? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    46

Chyba prościej będzie kupić i podłączyć przerywacz do kierunkowskazów i świateł awaryjnych. 

schemat przerywacza kieunkowskazów.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    333
Napisano (edytowany)

Przerywacz co masz 6-pin jest b.dobry. Ma sygnalizację działania każdej przyczepy. Zacisk 49 ma mieć "stały plus", przewód zacisku 49a idzie do włącznika św.awaryjnych. Przy wciśniętym przełączniku ma iść prąd na środkowy pin przełącznika kierunkowskazów. Na wyciągniętym idzie prąd z wyłącznika na lewe i prawe lampy.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

A co mam zrobic jeśli jeden kierunek mruga dobrze zas drugi mruga za szybko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720

Ok czyli musisz zastosować dodatkowo przekaźnik i tyle. Mruga szybciej bo wykrywa awarię żarówki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0
30 minut temu, hubertb napisał:

Ok czyli musisz zastosować dodatkowo przekaźnik i tyle. Mruga szybciej bo wykrywa awarię żarówki. 

Ok jutro zobaczę i się odezwę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    333
6 godzin temu, hubertb napisał:

Ok czyli musisz zastosować dodatkowo przekaźnik i tyle. Mruga szybciej bo wykrywa awarię żarówki. 

Przekaźniki w jakim celu ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rsiejka    39

A co moze byc jezeli lewy kierunek dziala dobrze, rowno miga z przyczepa i bez. Prawy kierunek na niskich obrotach dziala poprawnie, a na wysokich mignie raz lub dwa i wylacza sie. Czasami tylki delikatnie blysnie, lub wogole sie nie wlaczy. Z przyczepa jest to samo. Nowy wlacznik kierunkow, przerywacz wywalony, wsadzony przekaznik. Kilka lat bylo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720
2 godziny temu, asharot napisał:

Przekaźniki w jakim celu ?

Skoro przełącznik nie przerzuca napięcia to jakoś trzeba to rozwiązać, można by było wstawić dwie duże diody ale szybciej i pewniej będzie na przekaźniku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    333

Skoro przełącznik jest uszkodzony to w jaki sposób przerzuci napięcie na przekaźnik ? Nie łatwiej wymienić przełącznik ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720

Ja to widzę inaczej po prostu jego przełącznik jest inaczej połączony wcześniej zasilanie do obwodu było ciągnięte z aku swoją drogą 30b sugeruje dwu napięciową instalację 24/12v. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Sprawdziłem zarowki  od kierunkow i wszędzie sa takie same zarowki (mocy) wiec w czym moze byc problem? Jeden kierunek miga dobrze zas drugi szybko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720

Jak mruga zbyt szybko to wszystkie żarówki świecą? 

Zbyt szybko kierunek mruga gdy któraś z żarówek ulegnie uszkodzeniu lub któryś z kierunkowskazów nie działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nokia    0

Sprawdzalem kierunki to po jednej stronie ( po lewej) migaja prawidłowo zas po drugiej miga postojowy z tyłu, czym jest problem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    720
Napisano (edytowany)

Słaba masa tylnej lampy 

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marian508
      witam serdecznie od 2 miesięcy jestem właścicielem fergusona 5445 z 2005 roku o mocy 90 koni. Niestety zauwazyłem ze przy mniejszych  pracach oraz przy ciągnięciu 2 przyczep zbożna ok 12 ton ciągnikowi brakuje mocy,  nie dymi ale ciagnik ma brak sił zeby sie wogóle np rozpędzić. Co może byc tego przyczyna, lub gdzie moge sprawdzić ciągnik jestem z okolic leszna w powiecie leszczynskim. Ciagnik jest po wymianie wszystkich filtrów.
    • Przez ceston
      Witam w moim Fergusonie 1014 ostatnio na polu podczas siewu zaczynał podnosić z przerwami jakby chwytał powietrze albo nie pompowal oleju. Później przestał wogole podnosić i dźwignię też przestały działać. Miałem ostatnio chwilę więc wymieniłem filtr papierowy wyczyściłem. Metalowy. Oraz przeczyściłem rozdzielacze. I pompę. Złozylem wszystko razem i nadal nie działa. Ani dźwignię ani podnośnik w dodatku w skrzyni nie widać żeby jakoś zaciągał mocno żadnego ruchu oleju w skrzyni. Poluzowałem nakrętke na wezu między filtrem a pompa i olej leci naprawdę słabo w dodatku z powietrzem tak jakby słabo ciągał. Zastanawiam się czy to nie pompa skończyła żywot. Tam jest pompa zębata.
    • Przez robert199411
      Witam
      Mam pytanie odnosnie mf 8290 powershift. Czy ktos mial problem ze nie chce jezdzic i nie mozna wylaczyc przedniego napedu, a i po dodaniu gazu zapala sie kontrolka braku cisnienia na tylnej osi?
    • Przez LUKAS11
      Witam wszystkich. 
      Podzieli się ktoś doświadczeniami odnośnie przedniego tuza. Amortyzacja, funkcja pływająca, udźwignąć 2,8t. Jakiego producenta wybrać coś w miarę solidnie i estetycznie wykonane w rozsądnych pieniądzach. Może ktoś coś poleci? 
    • Przez Kamilwdz20
      Witam, moj massey 6245 ma okolo 90km ale w porownaniu do ursusa 912 to wydaje mi sie ze jest o wiele slabszy.... jakies pomysly moze co z nim moze byc nie tak?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj