Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja pisalem o ursusie 3110 to chodzilo mi o stara c385A z silnikiem perkinsa czyli eksportowa wersje. Wg mnie zayebista opcja jak ktos nie ma kasy ale chce ciezka serie ktora bedzie i ekonomiczna i zrywna bo spali mniej niz 1014 a silnik żwawszy. Taki ciagnik to max 30 tys. 

No chyba ze chcesz cos zachodniego do czego czesci kupisz od razu to Fiat 780 albo 880. Stare ale silnik jest petarda jak na 80 km, czesci o ile uda ci sie zepsuc to internet i serwis new hollanda bo prawde mowiac je klepali do niedawna tyle ze maski i kabina inne. Ja swojego pare lat temu sprzedalem za chyba 22 tysie czy jakos tak a masz go w mojen galeri. Mozesz sie przestraszyc ich w ogloszeniach bo rdza je lubi a moj to byl masakra jak go kupul3m ale poswiecilem jeden miesiac na blacharke zimą  i wyjechal jak nowy. W masseya typu 590 itp bym sie nie pakowal bo trudnono czesci do nich a na serie 699 ci raczej braknie ale mozesz tez szukac. Ot taka alternatywa ale jak ursusa to u Ciebie tylko bym widzial 3110...ew. 385 turbo z eksportu

Opublikowano

Żadne fiaty czy inne wynalaZki. 
eksportowe ursusy drogie a gość nie ma kasy.

jak podnośnik chodzi pod obciążeniem , ma ciśnienie oleju koło 3 na gorącym , biegi wchodzą , to brać i się nie zastanawiać. Tym bardziej ze żółw i zająć sprawny

przyjrxalbym się tylko jak ta turbina założona. Jak zmienione wszystko pod turbinę to za takie pieniądze tym bardziej bym bral

Opublikowano

nie ma kasy a chce wydac od razu do ciagnika +4 tysie na opony i +12 na 4x4.....czyli rozebrac i złożyc ciągnik. mechanik tez coś weźmie, wyjdzie przy okazji i sie zrobi za rupla składak a35 tys zł....Jak kto lubi...

A fita nie taki wynalazek jak kazdy mysli bo na jego bazie z dosc malymi zmianami new holland klepał prawie do 2000 roku czyli prze ok 35 lat....

Opublikowano
3 godziny temu, plati napisał:

Tak jak pisałem wcześniej spalanie 6 przy ciężkiej pracy np. Plug polzawieszany 6 skib bekas to była bardzo ciężka praca to około 12l na h, z tym żeza tą godzinę spokojnie zaoralo się ponad 1ha. 

6 skib pług, to conajmniej 180 cm szerokości roboczej. Moja szóstka z turbiną i sprawnym przodkiem, z pługiem cztero skibowym o takiej właśnie szerokości, 16 litrów na hektar łykała, a Twoja 12 na godzinę i ponad hektar zrobiłeś? To faktycznie ciężko pracować musiała przez tą godzinę...chyba wydmy w Międzyzdrojach przewracałeś?

ten ciągnik, to jedynie do transportu się nadaje, a nie w pole, górzyste do tego, bo do transportu był dedykowany. 

Opublikowano
4 godziny temu, Brytan napisał:

Mam C-360 i wiem co to dokładka i z tym też się liczę,ale zależy mi żeby dał radę z pługiem 4x40 bo 60-tka z 3x40 daje rade i jakby agregat 2,7-2,8 dał radę to bym się cieszył.Pola dosyć górki.

Chciałbym zobaczyć te górki na których 360 ciaga pług 3*40

  • Haha 1
Opublikowano

Glina 3/4 klasa po górę i dawał sobie radę. 

 

Możecie wierzyć lub nie, wasza sprawa.

 

Maksymalna szerokość robić z tego pluga to 175cm ale dało mu się zmniejszyć kąt natarcia lub w ostateczności puścić ostatni korpus w bruzdzie. 

Nie mam zamiaru wam nic udowadniać bo u mnie to działało. 

Uważam że tym plugiem orałosię stosunkowo lekko dzięki temu że prowadził się na kole.

1 godzinę temu, bezbarwny napisał:

6 skib pług, to conajmniej 180 cm szerokości roboczej. Moja szóstka z turbiną i sprawnym przodkiem, z pługiem cztero skibowym o takiej właśnie szerokości, 16 litrów na hektar łykała, a Twoja 12 na godzinę i ponad hektar zrobiłeś? To faktycznie ciężko pracować musiała przez tą godzinę...chyba wydmy w Międzyzdrojach przewracałeś?

ten ciągnik, to jedynie do transportu się nadaje, a nie w pole, górzyste do tego, bo do transportu był dedykowany. 

Każdy by chciał robić najlepszym ciągnikiem, ale takie pitolenie że ciągnik nadaje się jedynie do transportu to można sobie w buty wsadzić. 

Ciągnik będzie chodzi l z agregatem czy oral ale wiadomo że nie będzie to szło tak jak z 4x4 i turbo. Kolega ma budżet jaki ma. 

Opublikowano
13 minut temu, plati napisał:

Uważam że tym plugiem orałosię stosunkowo lekko dzięki temu że prowadził się na kole.

No prędzej pisałeś, że to ciężka praca była?

i już się nie wtrącam. Radź dalej Koledze, jak i w co ma kasę zainwestować, bo ja ani się znam, ani znam. 

Opublikowano (edytowane)

Stosunkowo lekko jak na 6 skib...

Bardziej to polega na pisaniu swoich spostrzeżeń. Sam oceni czy te wpisy są coś warte 

 

Jak jesteś gość to mu daj kasę i kupi taki ciagniczek jaki będziesz chciał  ;)

Edytowane przez plati
  • Haha 1
Opublikowano
plati napisał:

8 minut temu, Sylwekx25 napisał:

Z tymi maszynami spokojnie poradzi sobie zwykła c385 , ja trochę ponad 100 konnym ciągam agregat 5.20 m i jeszcze trochę zapasu mocy pod butem jest to 2.7 m do 75 koni będzie w sam raz. Z pługiem 4x40 jeśli nie jest jakiś ciężki na zabezpieczeniach też da radę. Nie kupuj spontanicznie , poszukaj w ogłoszeniach inne takie ursusy , jedź obejrzeć , sprawdzić i wtedy sobie porównasz.

Hmmm, 100KM i agregat 5.20?

Przed chwilą, Brytan napisał:

Tak jest. Wszystkie biegi sprawne. Wchodzą bez zgrzytu, lekko i nie wyskakują.

Delikatne zgrzytanie musi w ursusie występować

Tak ,ciągnik Fortschritt zt323 lekko ponad 100 km i agregat B231 tej samej firmy. Starszym zt300 bez napędu też czasem z tym agregatem pracowałem i też sobie radził tylko prędkość mniejsza bo wiadomo ,że poślizg większy , szczególnie w świeżej orce.

Opublikowano

@bezbarwnyNie polecalem mu zakupu tej 6, kłania się czytanie ze zrozumieniem 

Osobiście polezalem mu 912, bo miałem oba te modele.  912 jest zwinniejszy i generalnie tak jak tu wcześniej było napisane bez przodu nie bedzie między  nimi duzej roznicy 

Nie mam obory i nie prowadzę gospodarstwa, ale jak mu dasz kasę to wchodzę w ten interes, oczywiście jak jesteś gość 

  • Haha 1
Opublikowano

Dobra ktoś doświadczony musi zamknąć ta dyskusje. Padło na mnie . 
jezeli nie ma pieniędzy na ciągnik z napędem czy to 80 czy 100 to logiczne ze lepiej jakby wziął 6 cylindrowa 100 niż 4 cylindry. Maszyna mocniejsza wydajniejsza , spalanie podobne a hektarów może przybędzie .

Umiesz naprawiać to bierz ten ciągnik . Cena okazyjna. Nie wiem jak podnośnik pod ciężarem czy to sprawdzałeś. Ma żółw zająć a to duży plus bo często bywa tak Żr jest to niesprawne . 
powoli dołożysz tu za rok napęd czy krok po kroku będziesz wymieniał na nowe czesci jak coś się rozleci . Plusem Ursusa jest ro ze czesci tamie, dostępne i można samemu naprawić. 
napewno jak przesiądziesz się z 60 to będziesz zadowolony .
jedyne co mnie niepokoi to ta turbina. Ktoś ogarnięty mógłby się wypowiedziec. Bo jeżeli turbina była założona a korbowody bie były od turbo to coś się mogło lub może sp***dolic , ale tu musi się ktoś wypowiedzieć.

a z drugiej strony jak ta turbina jest założona tak jak trzeba, z nowymi kolektorami, pompa wtryskowa pod turbo. Chłodnica i filtrem powietrza to jest to okazja .

niech wyślę zdjęcie pompy wtryskowej jaka jest tam założona i fotki kolektorów to zobaczymy jak te turbo tam siedzi

Opublikowano

Pomyśl o tym co będzie za kilka lat, taki traktor bez napędu nie będzie miał wartości a dokładanie przodu to ogrom pracy, cały traktor na drobno w dodatku koszt napędu straszy. Nie licz na to że za jakiś czas w razie gdybyś chciał zmienić na coś większego to tego tak łatwo sprzedasz a już na pewno nie za dobry pieniądz. Robotę zrobi ale te traktory to straszne muły a bez przodu jest on wystarczający żeby zmęczyć w polu i nic więcej 

Opublikowano (edytowane)

To co radzisz ? Może niech johna kupi?

no ogrom pracy. Jak coś chce się mieć to trzeba pracować . Będzie miał kasę dołoży przód i tyle w temacie

Edytowane przez masa24
Opublikowano

Skoro 10 tys dokładka to jaki to jest problem? Bo robicie problem z niczego. Ciągnik kosztuje 16 z dokladka będzie kosztował 26-28

1224 lub1614 z napędem kosztują koło 40 tys.  Wiec ile zaoszczędził?

Opublikowano

Narazie jeszcze nic. 

Może na tym traktorze zarobi, a może  na nim wtopi. 

 

Może kupi inny i też wtopi

Nie wiadomo 

Chociaż i tak mniej wtopi na ursusie niż na innym sprzęcie w razie czego 

Opublikowano

G.. Prawda ten ciągnik jest tyle wart i za parę lat też tyle będzie warty kwestia tylko ile w niego trzeba będzie wsadzić aby jeździł. 

Ludzie pierd... Jak poparzeni z takimi maszynami będzie ten ciągnik smigal nowe opony swoje też robią a na kilkunastu ha nigdy się nie zuzyja tylko yebna na boku... U mnie taki ciągnik pracował na 70ha gdy starszy gospodarzyl ciągnął plug 5x40 i dawał radę wiadomo że jak ślisko to buksuje ale bez przesady spalanie też jest nie duże według mnie i adekwatne do tego co robi. 

Na moje do tych maszyn co masz to spokojnie da radę. Przedni napęd to są koszty wrazie czego zawsze możesz sobie kupić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v