gelo707

MTZ 82-Układ pneumatyczny i nieszczelność na połączeniu sprężarka- butla

Polecane posty

gelo707    21

Jak u Was sprawuje się połączenie pomiędzy sprężarką a rurką idącą w kierunku butli? Od dłuższego czasu walczę ze szczelnością tego połącznia i co jakiś czas się rozszczelnia. W końcu uszczelniałem to na pakuły, ale im więcej i mocniej uszczelniałem i dokręcałem to w końcu pakuły zaczęły zgniatać rurkę. I do tego okropnie ten przewód się grzeje. Czy ten pierścionek na rurce co wchodzi do sprężarki jest ruchomy? A może ktoś przerabiał układ na inny? Ja tymczasowo zrobiłem z kilku króćców od wody i dospawałem wyjście na przewód gumowy zbrojony, tylko niby jest on do 40at ale nie wiem czy wytrzyma temperaturę i olej wyrzucany ze sprężarki. 


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie jest bez problemu. Może wymień to połączenie na nowe i tyle. W którym dokładnie miejscu to jest? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Połączenie nr 23 z nr 22 i 21 i cała rurka 24. 

układ pneum.jpg


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Skroc troche ta rurke i załóż nowy pierscien zacinajacy, nakretke i przylaczke, lub zamien rurke na przewod PTFE, dedykowany do sprezarek, odporny na olej i temperature

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z rysunku widać że masz tu złączkę z pierścieniem tzw. do rurek miedzianych. Taka by była najlepsza, bo dobrze uszczelnia i jest odporna na drgania. Kupisz w sklepach z pneumatyką. Możesz też zamenić jak ktoś pisał na przewód (najtrwalsze są z Poliamidu czyli w samochodówce to się nazywa Tecalan). Poliuretan PU też odbiedy może być, tylko że to tworzywo lubi chłonąć wodę i niszczy się na słońcu...musiał by być tzw. lepszy poliuretan. Złączka wtedy najlepiej skręcana, bo wtykowe nie do końca się nadają. Jak coś to pytaj. Rafał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theprzemo205    24

Witam. Mam Belarusa 820 z 2011 roku. Może mi ktoś pomoże i powie jak sprawdzić czy cała pneumatyka do układu hamowania przyczepy działa? Niby kompresor działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Najlepiej podłączyć przyczepę, napompować układ i wio.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj