W1tcher

Ursus 1614 dymi z odmy

Polecane posty

W1tcher    0

Witam mam problem z moją 6 turbo :) 

Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 

I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614 :) 

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
59 minut temu, debrzyna napisał:
Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

pojeździłem nim na sucho

Na sucho czyli bez oleju 

czyli na pusto, bez obciążenia ..

 

Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci 

.. jakiś biały dym .. -_- kopci, ale jak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W1tcher    0

Dym z odmy na niskich obrotach bądź przy lekkiej pracy to jakby normalna biała para , ale przy sporym obiążeniu już jest taki niebieskawy i jest go dużo ,

A o kopcenie chodzi mi o to że silnik jest żwawy ale przy dodawaniu gazu kopci na czarno spore ilości a kilka razy zdarzyło się że po uruchomieniu silnika chwilę kopcił na biało  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

na niebiesko bo wypalił olej który zarzucił ;) chwile na biało na zimnym to nie tragedia, jak ładuje na czorno non stop przy robocie to może mieć przepał spory przez wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    16

Nie wiem czy doszedłeś do przyczyny kopcenia. Ja miałem kiedyś przypadek w 16245, że płyn przedostawał się do misy olejowej pomiędzy tulejami cylindra a blokiem (były wżery w bloku) i po nagrzaniu oleju to kopcił z odmy jak lokomotywa, bo płyn parował. Silnik miał moc, tylko płynu powoli ubywało, poza tym żadnych złych objawów. Przyczyna wyszła dopiero podczas remontu kapitalnego.

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W1tcher    0

przyczyną była turbina puszczała olej i jak szedł w "zlew" to w komorze spalania musiał się wypalić i stąd ten dym z odmy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elvis1090    110

Witam, niedawno zauważyłem wyciek oleju na kolanie pod wydechem w ursusie 1634 , na początku odłączyłem turbinę wtedy wycieku nie było . po założeniu nowego turbo i przepracowaniu 2 godzin przypociła się uszczelka miedzy wydechem a kolektorem(nie wiem czy to poprawna nazwa) wyciek jest nieznaczny lecz co może być jego powodem?? Może to nie olej a nie przepalona ropa i zacząć od sprawdzenia końcówek wtrysków??  ciągnik nie pali oleju po zgaszeniu silnika kontrolka zapala się po 2-3 sekundach wiec ciśnienie trzyma... co sprawdzić w pierwszej kolejności proszę o poradę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj