W1tcher

Ursus 1614 dymi z odmy

Polecane posty

W1tcher    0

Witam mam problem z moją 6 turbo :) 

Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 

I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614 :) 

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bukat82    1168
59 minut temu, debrzyna napisał:
Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

pojeździłem nim na sucho

Na sucho czyli bez oleju 

czyli na pusto, bez obciążenia ..

 

Dnia 26.03.2019 o 15:11, W1tcher napisał:

z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci 

.. jakiś biały dym .. -_- kopci, ale jak ??


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W1tcher    0

Dym z odmy na niskich obrotach bądź przy lekkiej pracy to jakby normalna biała para , ale przy sporym obiążeniu już jest taki niebieskawy i jest go dużo ,

A o kopcenie chodzi mi o to że silnik jest żwawy ale przy dodawaniu gazu kopci na czarno spore ilości a kilka razy zdarzyło się że po uruchomieniu silnika chwilę kopcił na biało  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bukat82    1168

na niebiesko bo wypalił olej który zarzucił ;) chwile na biało na zimnym to nie tragedia, jak ładuje na czorno non stop przy robocie to może mieć przepał spory przez wtryski


Początek drogi to dzień narodzin. I od tej chwili powoli starzejemy się, dla jednych kwiaty, innym piach w oczy, lecz wszystkich równo na końcu czeka krzyż . . .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    6
Napisano (edytowany)

Nie wiem czy doszedłeś do przyczyny kopcenia. Ja miałem kiedyś przypadek w 16245, że płyn przedostawał się do misy olejowej pomiędzy tulejami cylindra a blokiem (były wżery w bloku) i po nagrzaniu oleju to kopcił z odmy jak lokomotywa, bo płyn parował. Silnik miał moc, tylko płynu powoli ubywało, poza tym żadnych złych objawów. Przyczyna wyszła dopiero podczas remontu kapitalnego.

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W1tcher    0

przyczyną była turbina puszczała olej i jak szedł w "zlew" to w komorze spalania musiał się wypalić i stąd ten dym z odmy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vicon95
      Mam problem z uszkadzaniem chłodnicy w ursusie c 385 , kupiłem nawet nowa chłodnice ale niestety za niecałe pół roku pojawiły sie już pierwsze przecieki w rogu chłodnicy , czy ktoś miał już podobny problem ? Jakieś rozwiązanie ? Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez pawelek1989
      Witam,
      Mam taki problem w moim 4512 pracując podnośnikiem z włączonym wałkiem WOM najczęściej z opryskiwaczem przestaje reagować regulacja podnośnika dopiero muszę opuścić na sam dół i znowu działa co może być przyczyną?
      Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.