Polecane posty

darus74    3

Mam w formie papierowej ,kupiłem gdzieś na necie . Jak zrobię zdjęcie to wstawię

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamowicz84    76
Napisano (edytowany)

 

Dnia 11.03.2019 o 09:23, Zetor9540iursusc330M napisał:

Wybaczcie panowie moja cisze lecz uszkodzilem telefon i stracilem wszystkie zdjecia... Mam nadzieje ze uda sie to odzyskac jesli nie to mam nadzieje ze sam opis pomoze. 

A wiec zaczynynamy od spuszczenia oleju ze skrzyni biegow.

Odkrecamy kabine podnosimy ja do gory aby mozna byl sie dostac do rozdzielacza i srub  rozkercamy tak aby mozna bylo odjechac silnikiem od skrzyni biegow. Miedzy silnikiem a skrzynia jest tak zwana pol skrzynia w ktorej znajduje sie  beben wom i to trzeba odjechac od glownej skrzyni jesli ktos ma potrzebe zajrzec do sprzegla lub womu musi najpierw oddzielic silnik przy sprzegle nastepnie ta pol skrzynie po rozjechaniu pol skrzyni ukazuje nam sie przekladnia planeterna a pod nia wzmacniac. Zdejmujemy zabezpieczenie sagera schodzi planetarka i wzmacniacz ciagniemy do siebie ( w zaleznosci od zuzycia tulei bedzie stawial opor jesli na tulei nie ma rowkow od piercieni uszczelniajacych zejdzir lekko jesli sa i im wieksze tym ciezej u mnie nie obylo sie bez sciagacza) jak mamy juz go na wieszku  rozmontowyjemy po kolei na czesci pierwsze. Dla kogos kto podejmie sie regeneracji nie bedzie problemem rozlozenie go lecz dla chetnych moge opisac dalszy przebieg regenerwcji 

Przy skladania wazna jest regulacja tasmy ktora hamuje bemben wzmacniacza regulacja polega na dokreceniu wszyskich trzech srub do konca nie na chama ale do oporu nastepnie odkreceniu kazdej z nich po 3/4 obrotu i dokontrowaniu ich. Tasme zalecam zakupic nowa koszt przy calej inwestycji nie wielki a jest ona tak samo istotna jak tarczki

Witam jestem w trakcie naprawy-regeneracji wzmacniacza 3 półbiegowego , prosił bym o pomoc : po ściągnięciu (strona od pełnego biegu) zabezpieczenia , podkładki, tarczy i przekładek ukazała się podkładka sprężynowa zamiast podkładki takiej jak pod zabezpieczeniem grubej (nie wiem ktoś złe poskładał czy faktycznie tak było) i mam teraz dylemat czy składać jak w katalogu czy tak jak było

Edytowano przez adamowicz84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj