Polecane posty

DarekD    70

jaki masz : z dwoma półbiegami czy jednym ?

 

Z tego co widziałem w instrukcji napraw bez prasy i dobrych sczypiec do pierścieni segera nie poskładasz kosza ,ale Napisz jak się z tym uporasz bo sam jestem zainteresowany -zdjęcia też mile widziane .   U mnie na razie chodzi fabryczny ,ale ruszając  z wyższego biegu ,na małych obrotach potrafi zgrzytnąć ,więc pewnie nie długo będzie trzeba zajrzeć .

Z tego co wyczytałem w necie nie można za długo eksploatować zużytego wzmacniacza bo pójdzie do wymiany cały kosz a tak to tylko tarczki i przekładki .

W każdym bądź razie pisz co i jak robiłeś 😙 !!!!!!

 

 

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz racje nie obejdzie sie bez dobrych szczypiec. Bez prasy mozna sobie poradzic ale z nia jest o wiele latwiej. Jesli Mozesz podaj meila podesle ci fotki z opisem po kolei co gdzie i jak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

A z tym ze pojedzie caly kosz to nie koniecznie prawda poniewaz u mnie jeden bieg byl tak wytarty ze tarcze cierne byly zjedzone do samej blachy a przekladki miedzy tarczami zrobily sie grubosci zyletek. A i u mnie jest wzmacniac z trzema przelozeniami to znaczy dwa polbiegi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

dolegowskid@interia.fm

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

o miałem przyjemność regenerowac  ze 3 lata temu takiego wzmacniacza koło 2 tyś trzeba było wyłożyć 

 

DarekD piszesz ze tylko tarczki i przekładki a tuleja w środku a pierśćienie a łożyska igiełkowe a sprężyna ona w końcu też traci troche na docisku, wg mnie eksploatacja zuzytego wzmacniacza nie spowoduje uszkodzenia kosza 

Edytowano przez ZetorPower

zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

póki co nie robiłem a wypowiedzi opieram tylko na podstawie tego co ludzie piszą . Wiem,że nie tylko tarczki i przekładki tylko tak się zastanawiam,czy  nie lepiej cały nowy założyć  choć koszt nie mały ???


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

a po co cały nowy zakładać ? jak kosz dobry? i dawać 3 tys wiecej  poświecisz cały dzien na rozebranie go i złożenie dasz nowe bebechy i bedzie latał on nie jest taki skomplikowany jak sie wydaje 


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

3 tys. więcej chyba nie wyjdzie ? Niczego nie twierdzę tylko zbieram opinie  w temacie 😙.

Kolega "Zetor9540iursusc330M " zaoferował pomoc a póki co cicho sza !!!

 

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie panowie moja cisze lecz uszkodzilem telefon i stracilem wszystkie zdjecia... Mam nadzieje ze uda sie to odzyskac jesli nie to mam nadzieje ze sam opis pomoze. 

A wiec zaczynynamy od spuszczenia oleju ze skrzyni biegow.

Odkrecamy kabine podnosimy ja do gory aby mozna byl sie dostac do rozdzielacza i srub  rozkercamy tak aby mozna bylo odjechac silnikiem od skrzyni biegow. Miedzy silnikiem a skrzynia jest tak zwana pol skrzynia w ktorej znajduje sie  beben wom i to trzeba odjechac od glownej skrzyni jesli ktos ma potrzebe zajrzec do sprzegla lub womu musi najpierw oddzielic silnik przy sprzegle nastepnie ta pol skrzynie po rozjechaniu pol skrzyni ukazuje nam sie przekladnia planeterna a pod nia wzmacniac. Zdejmujemy zabezpieczenie sagera schodzi planetarka i wzmacniacz ciagniemy do siebie ( w zaleznosci od zuzycia tulei bedzie stawial opor jesli na tulei nie ma rowkow od piercieni uszczelniajacych zejdzir lekko jesli sa i im wieksze tym ciezej u mnie nie obylo sie bez sciagacza) jak mamy juz go na wieszku  rozmontowyjemy po kolei na czesci pierwsze. Dla kogos kto podejmie sie regeneracji nie bedzie problemem rozlozenie go lecz dla chetnych moge opisac dalszy przebieg regenerwcji 

Przy skladania wazna jest regulacja tasmy ktora hamuje bemben wzmacniacza regulacja polega na dokreceniu wszyskich trzech srub do konca nie na chama ale do oporu nastepnie odkreceniu kazdej z nich po 3/4 obrotu i dokontrowaniu ich. Tasme zalecam zakupic nowa koszt przy calej inwestycji nie wielki a jest ona tak samo istotna jak tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

o ,widzę ,że powoli Odzyskujesz zdjęcia 😒  ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
000do000    0

Część może trochę nie na temat ale również posiadam Zetora 9540. Co zrobić aby niby EHR czyli ten przycisk do podnoszenia i opuszczania od razu opuszczał ramiona a nie dopiero kilka sekund po naciśnięciu przycisku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

dokładnie , zacznij od siłowniczka po lewej stronie obudowy podnośnika i sprężyny ściągającej


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pixel199    0

Witam. Mam taki problem gdyż mechanik niedawno regenerował mi 3 stopniowy wzmacniacz i po złożeniu zginął najwyzszy stopień. Co mógł zrobić nie tak? Dodam że jak włączy się najwyższy stopień to ciągnik zwalnia i nie ma mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Zetor9540iursusc330M napisał: Wybaczcie panowie moja cisze lecz uszkodzilem telefon i stracilem wszystkie zdjecia... Mam nadzieje ze uda sie to odzyskac jesli nie to mam nadzieje ze sam opis pomoze.  A wiec zaczynynamy od spuszczenia oleju ze skrzyni biegow. Odkrecamy kabine podnosimy ja do gory aby mozna byl sie dostac do rozdzielacza i srub  rozkercamy tak aby mozna bylo odjechac silnikiem od skrzyni biegow. Miedzy silnikiem a skrzynia jest tak zwana pol skrzynia w ktorej znajduje sie  beben wom i to trzeba odjechac od glownej skrzyni jesli ktos ma potrzebe zajrzec do sprzegla lub womu musi najpierw oddzielic silnik przy sprzegle nastepnie ta pol skrzynie po rozjechaniu pol skrzyni ukazuje nam sie przekladnia planeterna a pod nia wzmacniac. Zdejmujemy zabezpieczenie sagera schodzi planetarka i wzmacniacz ciagniemy do siebie ( w zaleznosci od zuzycia tulei bedzie stawial opor jesli na tulei nie ma rowkow od piercieni uszczelniajacych zejdzir lekko jesli sa i im wieksze tym ciezej u mnie nie obylo sie bez sciagacza) jak mamy juz go na wieszku  rozmontowyjemy po kolei na czesci pierwsze. Dla kogos kto podejmie sie regeneracji nie bedzie problemem rozlozenie go lecz dla chetnych moge opisac dalszy przebieg regenerwcji  Przy skladania wazna jest regulacja tasmy ktora hamuje bemben wzmacniacza regulacja polega na dokreceniu wszyskich trzech srub do konca nie na chama ale do oporu nastepnie odkreceniu kazdej z nich po 3/4 obrotu i dokontrowaniu ich. Tasme zalecam zakupic nowa koszt przy calej inwestycji nie wielki a jest ona tak samo istotna jak tarczki Ustawienie taśmy dokonuje się w obudowie czy na zewnątrz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

A można dokładniej które śruby chodzi mi o wzmacniacz o trzech położeniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

Tak ,dorwałem też instrukcję napraw do tych modeli po czesku ale idzie ogarnąć. Jest podane że śruby na maksa i popuścić o 1/4 obrotu w skrzyni 3x3


Lub szczelinomierzem między taśmą i bębnem ale to jak jest rozpolowiony i jest dostęp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0909    0

Witam czy mógł by ktoś podesłać instrukcję napraw tego wzmacniacza ponieważ mam zamiar naprawić/zregenerować. Problem występuje Już od 8 lat przy obciążeniu ciągnik się zatrzymuje a teraz usłyszałem przy skrzyni lekki stukot co jedną sekundę (takie kilkukrotne uderzenia) trzeba się trochę wsłuchać i jestem pewien że tego niebylo. Wiem że powinno się to zrobić odrazu ale kiedy mój ojciec kupił ciągnik mówił że tak ma być a ja mu głupio wierzyłem a o on jest taki że puki jeździ to niech jeździ bo szkoda mu kasy a teraz pewnie trzeba wymienić wszystko w tym wzmacniaczu. Jeśli ktoś by mógł podesłać też stronę gdzie najtaniej to kupić i co warto kupić/zamówić przed zabraniem się do tego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolfram    4
Dnia 14.06.2020 o 23:26, darus74 napisał:

Tak ,dorwałem też instrukcję napraw do tych modeli po czesku ale idzie ogarnąć. Jest podane że śruby na maksa i popuścić o 1/4 obrotu w skrzyni 3x3

 

Lub szczelinomierzem między taśmą i bębnem ale to jak jest rozpolowiony i jest dostęp .

 

Możesz podesłać mi skan lub zdjęcie  z tej instrukcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez siwykn2
      Witam mam zetora 7245 i od jakiegoś czasu występuje dziwny problem chyba ze skrzynią.  Przy cofaniu po przejechaniu kilku,  niekiedy kilkunastu metrów słychać huk nie potrafiłem stwierdzić skąd więc przy wymianie sprzęgła rozebralem skrzynie. Ale nie widać żeby tam cokolwiek było nie tak . Dodatkowo jeśli zepnę napędy że ciągnie też przód to problem nie występuje.  Może ma ktoś jakiś pomysł co może być problemem?
    • Przez zielek39
      Hej. Widziałem gdzieś już taki temat i wiem że te ciężarki mają być na dole gdy pierwszy tłok jest na górze. Tylko może głupie pytanie gdy silnik jest wyjęte i  odwrócony czy w swojej normalnej pozycji w  której pracuje?? 
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj