Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem nie wiem co robić zaraz wiosna a ciągnik stoi. Paręnaście dni temu odpaliłem ciagnik bo miałem gdzieś jechać lecz kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni sie nie zapalała dodam ze wcześniej sie paliła ,ale nie podczas wciskania sprzegła jak powinno byc tylko po przekreceniu kluczyka. Nie ma też zółwia i zająca nie dział napęd , blokada i WOM. Myślałem ze to czujnik ciśnienia oleju wiec go wymieniłem bo stary był dziwny na nowym to samo. Potem poszła diagnoza ze komputer padł i trzeba go sprawdzić tak wiec odkreciłem podjechałem do znajomego wkreciłem u niego działało ,ale wziąłem od niego komputer to u mnie nic nie działało. Przeczyściłem wszystkie elektrozawory , sprawdzałem bezpiecznki wszystko ok tak wiec  co może być na rzeczy ,że nie ma kontrolki żółwia zajaca napedu wałka i blokady ? z góry dziekuje za wszelkie chęci pomocy.

  • Haha 1
Opublikowano

gdzieś pod kierownicą Ci kable nie łączą, jedyne mankament mf-ów które pracowały w wilgotnych warunkach, musisz sparwdzić te wiązki. ja u siebie do tego stopnia nie łączyły że wszystkie musiałem wymienić

Opublikowano

czyściłem każda kostke pod kierownicą ,z przodu przy masce przy komputerze kable przejście mają ,ale jeszcze dogłebniej sie przyjrzę tym kostkom może warto bedzie je wymienić 

Opublikowano

Nie wszyscy mają pin 2 w użyciu a na pinie 3 zasilanie po wciśnięciu sprzęgła.... a u Ciebie po przekręceniu kluczyka?? i tu szukaj burdello. Coś mi się zdaje że masz druty pozamieniane na stacyjce wg tego schematu... Z rozrusznika, na pedał, potem stacyjka i na pin 3 sterownika wg schematu

Opublikowano (edytowane)

no to ja odpadam. To jest autotronic 2 albo nawet 3 wg innych zdjęć a my tu o autotronic 1

To pierwsze zdj to przekaźnik. Domyślam się, że ma coś wspólnego z alternatorem bo brązowe przewody tam widziałem

Edytowane przez lukbold
Opublikowano
1 minutę temu, lukbold napisał:

no to ja odpadam. To jest autotronic2 czy coś takiego a my tu o autotronic 1

To pierwsze zdj to przekaźnik. Domyślam się, że ma coś wspólnego z alternatorem bo brązowe przewody tam widziałem

Tak wiec co teraz robić?

 

Opublikowano (edytowane)

Pod pedałem sprzęgła masz czujnik (u mnie pomarańczowe kable) znajdź je przy komputerze i przy wciśnięciu czujnika powinieneś mieć napięcie w kablu przy kompie ... sprawdź to. Wciśnięcie czujnika aktywuje komputer. Miałem taki sam przypadek że wszystko było kaput przyczyną był obłamany pomarańczowy kabel od tego czujnika.

Edytowane przez RedPower
Opublikowano
44 minuty temu, lukbold napisał:

Ciekawe to macie. Oglądam katalogi i dopiero w serii 62 znalazłem Autotronic 3 a to przecież rok 2000

Z tego co wiem to 61xx ma bo kiedyś chciałem zrobić kontrolkę ż/z bo świeciła tylko jedna co się okazało po rozmowie z Mariuszem że jest tak jak w 61xx czyli pokazuje tylko tak że się albo pali albo nie czyli albo załączone albo nie nie ma tak że pokazuje że załączone jedno albo drugie. chociaż jak teraz bym się uparł to tało by radę zrobić na przekaźnikach jak jedna gaśnie to zapala się druga i obie by pokazywały

Opublikowano

a masz oryginalną instalacje czy jakieś przejściówki koło sterownika? bo coś takiego znalazłem na necie. Pewno osłona sterownika jest kilka cm obniżona pod próg kabiny? U znajomego takie coś zauważyłem

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, RedPower napisał:

Pod pedałem sprzęgła masz czujnik (u mnie pomarańczowe kable) znajdź je przy komputerze i przy wciśnięciu czujnika powinieneś mieć napięcie w kablu przy kompie ... sprawdź to. Wciśnięcie czujnika aktywuje komputer. Miałem taki sam przypadek że wszystko było kaput przyczyną był obłamany pomarańczowy kabel od tego czujnika.

Tak też mam 2 pomarańczowe kable jutro sprawdzę czy maja przejście do komputera 

Mase sprawdzałem wszystko jest 

Edytowane przez Scoti
Opublikowano

Kostka nie zawsze łączy i trzeba ją wymienić i bezpiecznik jeden był za mały i ciagle go paliło 
PS. ma ktoś opis wszystkich bezpieczników do MF 3070 datatronic?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v