Polecane posty

Nightdevil    5

Witam 

 MF3070

Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nightdevil    5

Sprawdzałem na początku , stan wydaje sie normalny ,  olej nowo zalany jest wyglądowo zbliżony do świeżego , po wymieszaniu z płynem , z tego co czytałem , byłby siwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12191
a gdzie w nim jest pompa hydrauliczna ? może ubywa oleju hydrauliki ? a pompka zasilająca ma sprawną mębranę może paliwo przedostawać się do oleju takie dwie rzeczy miałem w fendzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nightdevil    5

Pompka zmieniona zasilająca, membrana była okej, ale zmieniłem. 

Pompa hydrauliki znajduje się wewnątrz gdzieś z tyłu ciągnika, chyba nie ubywa oleju 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Sprawdź poziom płynu, jeśli nie ubywa a tej pompki i świecy jesteś na 100% pewny, to jedyna opcja jaka pozostaje to uszczelniacz z przodu pompy wtryskowej - nie jest to wielki koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186
weź ten kurde bagnet i powąchaj go, jak piszesz to jedyna opcja tak jak kolega wyżej napisał, jeżeli ropa będzie w oleju to na bank poczujesz jej zapach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Jeśli pompkę zasilającą wykluczyłeś to dokładnie sprawdź czy nie ubywa Ci oleju w skrzyni. Być może poszedł simmering na pompie hydraulicznej. Znam taki przypadek z Deutz'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a widziałeś gdzieś w tym temacie Deutza??? wracaj do swoich zabawek a nie zawracaj gitary w tym temacie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Nie rozumiem twoich złośliwości lukbold. Intencję mam dobre i chcę pomóc koledze. Wydaję mi się, że każda informacja jest warta przynajmniej sprawdzenia. Twoje prywatne wycieczki w moim kierunku też nic nie wnoszą do tematu ale ty nie widzisz w tym nic złego prawda? To się nazywa HIPOKRYZJA ale spokojnie będziesz się tego uczył od września na lekcjach w szkole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12191

lukbold napisał:

a widziałeś gdzieś w tym temacie Deutza??? wracaj do swoich zabawek a nie zawracaj gitary w tym temacie 

większość ciągników mają podobną budowę i kolega jak i ja chcieliśmy pomóc a ty zbierasz głos i chyba chcesz kogoś wkurzuć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
Dostałeś odpowiedź wyżej gdzie Mf ma pompę hydrauliki a ten dalej swoje... Tak... nie trawie gadania od rzeczy kiedy się nie ma bladego pojęcia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Daj spokój slawek74. Ten typ tak ma. Musi się dowartościować czyimś kosztem - typowa cebula. Pan ''wszystko wiedzacy'' o kulturalnym dialogu i merytorycznej wymianie zdań nie ma bladego pojecia... Wracając do tematu jakaś przyczyna być musi. To mi przyszło do głowy bo sąsiad miał identyczny przypadek w swoim DX (zdjęcie u mnie w galerii) i tam winien był simmering. W innym przypadku w Perkinsie za przybywanie oleju w silniku odpowiedzialna była membrana pompki zasilającej ale to autor tematu wykluczył u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nightdevil    5

W tym tyg. mechanik przyjedzie wyciągnie pompę wtryskową i zostanie oddana prawdopodobnie do Hydro-diesla Białystok do uszczelnienia , jeśli sprawa będzie załatwiona pomyślnie zostawię tu info , możne komuś innemu przyda się informacja....

Ps:  Chłopy , usuńcie zbędne komentarze  aby temat był przejrzysty dla innych :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

W hydro-dieslu pomp nie robią to się nazywa diesel serwis pewno dadzą ci moją na wymianę jak będziesz chciał od ręki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj