ahael

New Holland 8360 M135- Nie rusza na skrzyni A ,błąd P32

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ahael    0

Witam. Posiadam New Holland-a 8360 M135 z 1997 roku. Nie wiem jak nazywa sie ta skrzynia jest trzy stopniowa A, B i C na joysticku mam przyciski w gore i w dol. Pieknie dziala skrzynia B i C najszybsza niestety gdy wlaczam na A najwolniejsza to ciagnik delikatnie szarpnie w przod i stoi na wyswietlaczu pojawia sie literka N i ksiazka. Jak sprawdzic bledy w tym traktorze. Czy kalbracja sprzegla tu pomoze. Po przekreceniu kluczyka pojawia sie tylko blad P32. Jest ktos w stanie mi cos doradzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

błąd p jest błędem sterownika wałka to jest skomplikowany układ ożesz mieć z tym  problem.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romkos96    0

Jest to skrzynia range command,  może wystarczyć kalibracja skrzyni biegów. . Ten błąd jak się nie mylę to jest czujnik w przednim moście lub od walka przekaźnika , nie pamiętam tego dokładnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol13    5

Błąd P32 to czujnik prawego koła, najprawdopodobniej jest uszkodzony ale to przeszkadza tylko w tym że nie włączysz automatycznej blokady oraz napędu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRISupport    7

P32 tak jak piszą koledzy błąd czujnika kąta skrętu, a sam problem z jazdą to raczej problem sterowania może wiązka-cewka-potencjometr, może nieszczelność na zaworze lornetkowym trudno ci pomóc na podstawie tak malej ilości info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz skalirowac skrzynie w tedy albo przejdzie kalibrację pomyślnie i będzie działać jak należy lub podczas kalibracji wyświetla się błędy i będzie można coś doradzić wiecej. Błędy przekladni wyświetlają się tylko na ekranie skrzyni biegów tam gdzie pokazuje aktualnie załączony bieg przynajmniej w naszym 8360 tak jest.  

Musisz skalirowac skrzynie w tedy albo przejdzie kalibrację pomyślnie i będzie działać jak należy lub podczas kalibracji wyświetla się błędy i będzie można coś doradzić wiecej. Błędy przekladni wyświetlają się tylko na ekranie skrzyni biegów tam gdzie pokazuje aktualnie załączony bieg przynajmniej w naszym 8360 tak jest.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj