Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam problem a mianowicie w moim ciągniku Renault Ares świeci się tak delikatnie kontrolka od alternatora. Nie działa EHR. Czego to może być przyczyna?

 

Edytowane przez Matik7171x
Opublikowano
Sprawdź bezpieczniki, mi w 155.54 paliło bezpieczenik jak długo chodził nawiew na 3biegu i radio. Tak jakby wszystko na jednym było. Ehr też nie działał
Opublikowano

Gdy kontrolka się żarzy to najprawdopodobniej skończyła się  przynajmniej jedna dioda wzbudzenia co ma niewielki wpływ na napięcie ładowania więc i na EHR też nie powinno mieć wpływu , co ważne musisz określić czy EHR przestał działać w tym samym momencie co zaświecenie kontrolka ładowania 

Opublikowano

zmierz napięcie ładowania alternatora kiedyś w innym ciągniku mi się prawie nie widocznie swieciła jak podjechałem trochę na swiatłach przestał odpalać do wymiany były szczotki alternatora

Opublikowano
3 godziny temu, Marecki2922 napisał:

co ma niewielki wpływ na napięcie ładowania więc i na EHR też nie powinno mieć wpływu

Miernik może tego nie wyłapać, za wolny jest. Sterownik może być cwańszy. Jak mi w samochodzie padła dioda to kontrolka świeciła, pomimo, a napięcie na mierniku 14,1V.  Tyle że to był wynalazek ze sterowanym regulatorem i 12 diodami w głownym prostowniku.

Opublikowano

W Aresie EHR ma ścisły związek z altkiem, jeżeli żarzy Ci się kontrolka i EHR nie działa to na 100% altek ma wadę. Masz trzy wyjścia: 1 napraw go sam, 2 oddaj go do naprawy, 3 kup nowy.

Opublikowano

Potwierdzam. Pierwsze objawy to na wyświetlaczu nie pokazuje obrotów, później nie działa EHR. Wymieniony mostek w alternatorze oraz regulator napięcia wraz z szczotkami. Alternator to iskara AAK 5125 14v 95A renault ares 550.

alternator renault ares.jpg

alternator renault ares1.jpg

alternator renault ares2.jpg

alternator renault ares5 (1).jpg

alternator renault ares5 (3).jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v