ursusikc330m

Valtra6250- Spust oleju

Polecane posty

Mam pytanie do użytkowników Valtry 6250,chodzi o to gdzie się spuszcza olej ze skrzyni biegów oraz tylnego mostu i gdzie znajduje się wlew oleju do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

pod skrzynią są dwa korki a prócz tego spuszczamy olej z tylnych zwolnic  zalewamy korkiem pomiędzy uchwytem cięgna górnego wkręcony poziomo  lejemy najtaniej i dopuszczony przez Valtrę FUCHS AGRIFARM UTTO  MP 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RU68.Te korki są gdzieś po środku skrzyni czy gdzieś na boku.A zwolnice mają odzielny wlew czy są razem połączone ze skrzynią biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
23 godziny temu, ursusikc330m napisał:

RU68.Te korki są gdzieś po środku skrzyni czy gdzieś na boku.A zwolnice mają odzielny wlew czy są razem połączone ze skrzynią biegów?

Korki od dołu chyba 27 klucz płaskie główki  do zwolnic olej wpłynie za skrzyni sam (mam 8350 i tak jest )a zadzwoń do Valtry PL  Paczków poproś z serwisem na pewno odpowiedzą i pomogą (zupełnie inny poziom obsługi niejak inne marki bynajmniej  ja tak oceniam -uprzejmość i profesjonalizm najwyższy poziom)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toorano    182
16 minut temu, RU68 napisał:

 zadzwoń do Valtry PL  Paczków 

raczej Paczkowo !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
Dnia 2.01.2019 o 17:33, toorano napisał:

raczej Paczkowo !

i co pomogli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    18

Dołączam się do tematu pacjent to Valmet 6300 korki na zwolnicach zlokalizowałem natomiast na skrzyni nic nie ma ani pod spodem ani o bokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

w 8350 korpus skrzyni ten sam a korki dwa obok dolnego zaczepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj