tre_k

Zetor 6718 Ciężko pali

Polecane posty

tre_k    0

Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek74    1499

tre_k napisał:

Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG

w tym ciągniku powinieneś mieć taki ,,magiczny'' guzik do rozruchu na zimnym silniku z lewej strony pompy wtryskowej wciskasz narpiew gaz ręczny potem ten guzik w pompie dodatkowo można zamątować grzałkę koszt około 100zł poszukaj tematów/komentarze po zdjęciami powinny być na forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    6

Jak kopci na biało przy rozruchu to wyrzuca niespalone paliwo tłumikiem powodem mogą być lejące wtryski, zły kąt wtrysku lub brak kompresji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    18

W tym modelu nie ma otworu w bloku do zamontowania grzałki, trzeba wpiąć się w przewody tak jak robią to w c-360. Jakie świece chcesz w nim wymieniać?😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Mam na pompie zwiększenie dawki nie za dużo to pomaga, jak kręcę rozrusznikiem to kopci na biało. Jak założyć tą grzałkę? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    6

Obawiam się, że grzałka tutaj niewiele da, sprawny silnik powinien dać się uruchomić bez grzałka w minusowych temperaturach, ja bym najpierw sprawdził wtryski i kompresję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0

Powiem tak, nie mam pojęcia jak to zrobić a jak mam iść i prosić mechanika który robi łaskę że mu zapłacę to mi się odechciewa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maju3060    7
Ale my mamy po remoncie silnik wszytko nowe także raczej wina leży po stronie paliwa bo u nas się podgrzeje grzałką w bloku 30 min i odpali normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2822

jak aku i rozrusznik sprawny to podstawą sprawdzenie wtrysków i pompy,mój zetor też cieżko palił a po remoncie pompy(wtryski sprawdzone i ok) pali na dotyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2822

bez problemu,przy -20 trochę wiecej kręci ale u mnie nie często takie mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2822
1 godzinę temu, jacek3773 napisał:

ja bym zaczął od wyczyszczenia rozrusznika , to nic nie kosztuje

Tyle że pytający pisał że cieżko pali a nie że nie kręci,więc jeśli nie zapala a kręci dobrze to czyszczenie rozrusznika tyle pomoże co dopompowanie kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    49
4 minuty temu, kopin napisał:

Tyle że pytający pisał że cieżko pali a nie że nie kręci,więc jeśli nie zapala a kręci dobrze to czyszczenie rozrusznika tyle pomoże co dopompowanie kół

a skąd wiesz że kręci dobrze, że wogóle kręci to wiem

 

8 minut temu, tre_k napisał:

Rozrusznik wiem gdzie jest, na jakieś zasadzie mam go przeczyscic? 

po tej odpowiedzi nie mam nic więcej do dodania, zaraz dojdzie że kapitalkę każą ci robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2822

ja w mechanice jestem laikiem,ale wymontowanie wtryskiwaczy i pompy to nie jest wielki problem ,zawieziesz do sprawdzenia do dobrej firmy i będziesz wiedział co i jak 

ja za regeneracje pompy do 7341 na częściach motorpala dałem 850 zł i gwarancje na rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    83
8 minut temu, tre_k napisał:

Rozrusznik wiem gdzie jest, na jakieś zasadzie mam go przeczyscic? 

brawo, zasada jest taka, że bezpiecznie wykręcamy go, szukamy zakładu i wieziemy na (ewentualną) naprawę. popros najlepiej kumpla czy kogoś bo sam to mur-beton coś spierdolisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopin    2822

a głupie gadanie o kapitalce to sobie koledzy darujcie,sprawdzenie pompy i wtrysków to jakieś 50-80 zł i już wiadomo a nie sprawdzać wszystko od zaczepów poczynając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tre_k    0
13 minut temu, jacek3773 napisał:

a skąd wiesz że kręci dobrze, że wogóle kręci to wiem

 

po tej odpowiedzi nie mam nic więcej do dodania, zaraz dojdzie że kapitalkę każą ci robić

Kolego mechanikiem nie jestem, z ciągnikiem mam do czynienia od 3 lat, sam go kupiłem podobnie jak hektary, nie odziedziczyłem tego po kimś i nie wychowałem się na gospodarce, to co dla was jest oczywiste dla mnie niekoniecznie... proszę o odrobinę wyrozumiałości. Oczywiście, że to dobry pomysł to wykręcić to dać do sprawdzenia oi tak prawdopodobnie zrobię 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom1989    18
2 godziny temu, Maju3060 napisał:

W bloku masz otwór na grzałke

W tym modelu nie ma otworu w bloku na grzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez radek5314
      Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych w Zetorze 10540 w ktorym miejscu dokladnie?
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
    • Przez Giegor
      Witam
      Mam problem z hamulcami w Proximie cały czas się zapowietrzają, pochodzą 2-3dni i znowu trzeba odpowietrzać.
      Gdzie szukać przyczyny czy w wyrównywaczu czy w zaworze za zbirnikiem paliwa?
      Bardzo proszę o pomoc
       
       
    • Przez ZeTuR_7011
      Cześć wymieniał ktoś siłowniki w zetorze 7211 w szyberdachu bo za bardzo nie mam pomysłu na wyjęcie ich. Czy do tego trzeba rozcinać podsufitke?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj