Polecane posty

Witam.

Mam taki problem zaświeca mi się kontrolka ta która jest zaznaczona na zdjęciu i trochę przed tym zanim się zaświeci to wariuje półbieg to znaczy sam się przerzuca wolniej szybciej i tak w kółko. I też wtedy przestaje działać wspomaganie. Dodam jeszcze że po zgaszeniu go 2 min i ponownym odpaleniu jest dobrze. Co to może być ? 

mf.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16861
olej w skrzyni brudny lub za maly poziom. najpewniej to filtry hydrauliki do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Myślałem właśnie o tym. Tylko właśnie ja go kupiłem nie dawno i niby miał olej i filtry wymienione na filtrach jeszcze jest napisane że w kwietniu. Tylko ciekawi mi co było przed wymianą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

rozbieraj to w mak póki jeszcze jedzie i nic się nie zatarło w tej skrzyni. zacznij od tarcz hamulcowych jako pierwsze źródło opiłków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16861
czyli opilki z tarcz plywaja w misie pod skrzynia. zlej olej, wyplukaj obieg i wymien filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    16861
jesli skrzynia podobna jak u mnie to nawet przy agrolu stou plus nie zmiescisz sie w tysiacu. u mnie 85l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

nie chce mi się szukać ale temat był tu wałkowany z rok temu. gościu popłynął z tym olejem i jeszcze serwis mu to robił za grube tysiące więc daruj sobie bo i tak tego nie wymyje. Potrzebny zestaw kluczy, wiadro ropy, pędzelki i parę godzin a może dni roboty

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573
4 godziny temu, Bananek napisał:

u mnie 85l + 3 filtry. na czteropaka zabraklo. :)

Tu mówimy o konkretnym modelu ciągnika więc nie może zbraknąć chyba że do baku lałeś to zrozumiem tę pojemność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Ja bede wymieniał w 3125 w silniku I skrzyni ile wyjdzie tyle wyjdzie nie zbankrutuje wymiana oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no zmierzyłeś... jak akurat wszystko działało i filtr nie był zawalony syfem. Zresztą mierz sobie do woli ciśnienie na szybko złączach a i tak Ci to nic nie da bo chyba każdy wie że to pompa 2 sekcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573
1 godzinę temu, Zet7211MF6140 napisał:

Na wyjsciu na skrzyni tez był mierzony dla jasności

Albo se jaja robisz albo nie wiesz o czym mowa a jak nie wiesz to nie rzucaj tu śmieci bo się rolka w myszce psuje od ich przerzucania

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

Doczepie się do pytania, mój 3095 w tym roku miał wymieniana pompę olej i filtry wszystko chodziło dobrze, po skończeniu prac w polu umyty stał przez miesiąc w garażu aż do dziś odpaliłem wszystko dobrze chodziło, a po 10 minutach zaczęła się świecić kontrolka od cisniania oleju w skrzyni i nie dzialaja pół bieg i żółw zająć a reszta działa normalnie. Co mogło się spieprzyc? Dodam że duża wilgotność powietrza jest co nie jest dobre dla elektryki, w innym temacie doczytałem że przy uszkodzonym czujniku ciśnienia oleju też nie działa żółw i zająć i polbiegi, i świeci się kontrolka od ciśnienia skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

wydaje się że zawór nad silnikiem się przyciął albo po prostu padł czujnik. Zmierz ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Gość
      Przez Gość
      Mam do Was pytanie o RENAULT 110-54 kupionego kilka lat temu. Od początku wspomaganie nie działało zbyt lekko, ale ostatnio gdy założyłem tura i ciągnik zagrzeje się to na postoju nie można zakręcić kierownicą. Co kolejno zrobiłem:
      - sprawdziłem zwrotnice i łożyska w nich- są OK,
      - dałem do regeneracji siłowniki (2 szt.),
      - wymieniłem pompę na nową,
      - wymieniłem orbitrol
      i co... i nic , no może troszeczkę, ale to za mało aby normalnie kierować tym ciągnikiem z belą, a jak się zgrzeję to wogóle tragedia.
      Co może być przyczyną - jest tam chyba jeszcze po drodze zawór ciśnieniowy - jak go sprawdzić?
      Jeden mechanik mówił mi, że te Renault tak maja i skręca się nimi ciężko. Wy też tak macie w swoich?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj