Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu ciągnik pobiera olej w sporej ilości w orce ok 0.5l na hektar przykapca na bialo   .co morze byc przyczyną z odmy nie puszcza dymu ?

Opublikowano

Jak kopci na biało to cały czas spala olej ( najszybciej poprzez nieszczelność pierścień-tuleja ). Jakby dużo mocniej kopcił przy rozruchu niż podczas dalszej pracy to można przyjąć głowicę. Tak czy siak czeka Cię remont.

Opublikowano

hej ja mam pytanko ponieważ mój kopci jak parowóz  ale kopci na śiwy tzn jak zdrowy silnik tylko mam problem ponieważ jak wyjąłem filtr to słychać tak jak by sprężarka chodziła i słychać tuch tuch i rb sie słaby oleju nie bierze nic. czy to moze być wina ze zawór któryś jest wypalony ?. na dodatku pompa ta pionowa jak chodzi ciągnik to słychać ją bardzo głośno ? ciśnienie tłokowe ma ok mierzone 

Opublikowano
17 minut temu, sznajdik napisał:

Ja chyba płaciłem 600 za całą głowicę znaczy regenerację jej

6 cyl ?

masz jakieś namiary ?  bo umnie wywaliło 1 zawór i puszcza sprezenie do kolektora wdechowego na 1 tłoku 

Opublikowano

Koledzy mam pytanie zęby zdjąć misę olejową trzeba odmierzać przodem  

turdus 

włożyłem bo mam nowe pierścienie to szczelinomierzem zużycie tuleij  jest na 0.30 

Opublikowano
34 minuty temu, pepe96 napisał:

Koledzy mam pytanie zęby zdjąć misę olejową trzeba odmierzać przodem  

turdus 

włożyłem bo mam nowe pierścienie to szczelinomierzem zużycie tuleij  jest na 0.30 

Jak masz owale na tulejach to szkoda zachodu z pierścieniami 

 

Opublikowano

nie tylko patrzyłem tuleje nowe są w świetnym stanie i tłoki też bo zdoiłem głowice ponieważ było głośnie stukanie w litr powietrza ale głowica jest ok wiec na to wychodzi ze to pompa lub wtryski

Opublikowano
8 godzin temu, Mikruss napisał:

To ze puszcze w kolektor to moze byc tez opadnietej tulei i wyoalonej przez to uszczleki pod vlowica anie samego zaworu.

Uszczelka jest ok po zdjęciu tuleja też ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v