Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
damianXXL    27

Witam. 

Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 

W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    189

zmierz ciśnienie później trochę oleju na tłok i znów pomiar i zobaczysz jak będzie spora różnica znaczy pierścienie a jak zawory to musisz wyjąć głowicę i sprawdzić inaczej nie zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27

Siłe ma. Jak długo stoi nie odpalany i jest powiedzmy temperatura 0stop to już ma problem z odpaleniem. Kręci dość długo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    825

Szkoda gdybać tylko tylko wyjmować wtryski żeby je sprawdzić i od razu mierzyć ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27

Minimalnie ubywa oleju. Przez sezon ok 2x muszę dolać do stanu. 

Pojerzewam pierścienie, kończą się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    189

2 razy dolać nic nie mówi lepiej powiedz 2 razy po ile L lub ml musisz dolać wtedy można coś określić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27
Napisano (edytowany)

Nawet litre musze dolać po połowie sezonu. Agregatem na wiosne polata i nie ma cieżko bo w pługu to wiadomo. Robi się minimum na miarce. Jak dobrze się rozgrzeje to kopci z odmy porządnie.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    189

To prawdopodobieństwo że się kończy motor jest spore ja po dniu orki swoim też lałem litr może nawet ok 2 i było widać spore opary z odmy po pierwszym remoncie silnika litr oleju zjadał przez całe 200h pracy czyli od wymiany do wymiany proponuję pomiar kompresji i coś będzie wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    825

tu nie ma w zasadzie już co mierzyć bo albo pierścieni nie ma albo tuleje zużyte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27

Fachmajstry typują pierścienie do wymiany. Sprawdzę sprężanie na cylindrach. 

Ktoś wie jakie jest prawidłowe ma być ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    825

powyżej 30 bar jak będzie to dobrze.. kwestia czy miernik za 100zł czy jakiś lepszy z mniejszą komora pod ciśnieniomierzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27

Sprawdziłem wtryskiwacze, wszystkie do śmieci- końcowki leją. Kupiłem już nowe włoskie siódemki. Ten co ustawiał stwierdził ze są bardzo dobre i czułe.

Pytanie- czy lejące wtryski bedą powodowaly dymienie odmą? Mechanicy stwierdzili ze jeśli leją to bedzie zmywać filtr olejowy i bedzie dymił oraz słabo palił na zimnym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    189

Słabo palić i dymić tak ale odma hym... wydaje mi się że to indywidualna sprawa pierścienie cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    27

Co najlepsze nie bierze zbytnio oleju. Dziwne... Po wymianie końcówek zapala z pół obrotu. Stare końcowki lały jak cholera i miał problem z odpaleniem. 

Teraz skąd to dymienie? Zrzucałem pokrywke, na odpalonym bryzga olejem z popychaczy dźwigienek. Normalne to jest ze bryzga? Odkręciłem wlew oleju do widać ze dmucha... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    30

Te silniki tak mają ja mam 4260 grama oleju  od wymiany do wymiany z odmy delikatna para

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartex
      Witam. Mam problem z MF 3060 bez przedniego napędu. Zaświeciła mi się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni po umyciu ciągnika, wspomaganie działało, EHR też, a żółw/zając, WOM i blokada już nie. Więc przeczyściłem styki na czujniku ciśnienia i od tamtej pory nie zaświeca się po wciśnięciu sprzęgła przed uruchomieniem silnika kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i żółw/zając. W czym jest problem? Pomóżcie. Z góry dzięki.
    • Przez Zmudicia
      Witam mam problem z wyciekiem który ostatnio mi się pojawił. Cieknie z prawej strony skrzyni nad filtrem od hydrauliki. doczytałem że jest to zawór hamulca przyczepy dodam że cieknie spod plastikowej zaślepki. Czy ktoś miał taki problem i pomógł by mi to rozwiązać?
    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez Wuwo1
      Witam od jakiegoś czasu ciągnik pobiera olej w sporej ilości w orce ok 0.5l na hektar przykapca na bialo   .co morze byc przyczyną z odmy nie puszcza dymu ?
    • Przez Masejek3060
      witam wszystkich mam pytanie odnośnie ustawienia zaworów. Wiem jakie luzy powinny być tylko w którym momencie ustawiać luzy są jakieś znaki ???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj