Polecane posty

damianXXL    26

Witam. 

Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 

W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    179

zmierz ciśnienie później trochę oleju na tłok i znów pomiar i zobaczysz jak będzie spora różnica znaczy pierścienie a jak zawory to musisz wyjąć głowicę i sprawdzić inaczej nie zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Siłe ma. Jak długo stoi nie odpalany i jest powiedzmy temperatura 0stop to już ma problem z odpaleniem. Kręci dość długo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    781

Szkoda gdybać tylko tylko wyjmować wtryski żeby je sprawdzić i od razu mierzyć ciśnienie sprężania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Minimalnie ubywa oleju. Przez sezon ok 2x muszę dolać do stanu. 

Pojerzewam pierścienie, kończą się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    179

2 razy dolać nic nie mówi lepiej powiedz 2 razy po ile L lub ml musisz dolać wtedy można coś określić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26
Napisano (edytowany)

Nawet litre musze dolać po połowie sezonu. Agregatem na wiosne polata i nie ma cieżko bo w pługu to wiadomo. Robi się minimum na miarce. Jak dobrze się rozgrzeje to kopci z odmy porządnie.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    179

To prawdopodobieństwo że się kończy motor jest spore ja po dniu orki swoim też lałem litr może nawet ok 2 i było widać spore opary z odmy po pierwszym remoncie silnika litr oleju zjadał przez całe 200h pracy czyli od wymiany do wymiany proponuję pomiar kompresji i coś będzie wiadomo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    781

tu nie ma w zasadzie już co mierzyć bo albo pierścieni nie ma albo tuleje zużyte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Fachmajstry typują pierścienie do wymiany. Sprawdzę sprężanie na cylindrach. 

Ktoś wie jakie jest prawidłowe ma być ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    781

powyżej 30 bar jak będzie to dobrze.. kwestia czy miernik za 100zł czy jakiś lepszy z mniejszą komora pod ciśnieniomierzem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Sprawdziłem wtryskiwacze, wszystkie do śmieci- końcowki leją. Kupiłem już nowe włoskie siódemki. Ten co ustawiał stwierdził ze są bardzo dobre i czułe.

Pytanie- czy lejące wtryski bedą powodowaly dymienie odmą? Mechanicy stwierdzili ze jeśli leją to bedzie zmywać filtr olejowy i bedzie dymił oraz słabo palił na zimnym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    179

Słabo palić i dymić tak ale odma hym... wydaje mi się że to indywidualna sprawa pierścienie cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    26

Co najlepsze nie bierze zbytnio oleju. Dziwne... Po wymianie końcówek zapala z pół obrotu. Stare końcowki lały jak cholera i miał problem z odpaleniem. 

Teraz skąd to dymienie? Zrzucałem pokrywke, na odpalonym bryzga olejem z popychaczy dźwigienek. Normalne to jest ze bryzga? Odkręciłem wlew oleju do widać ze dmucha... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    27

Te silniki tak mają ja mam 4260 grama oleju  od wymiany do wymiany z odmy delikatna para

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kris5
      witam mam problem z przekładnią siewnik z 2015 roku z nowa przekładnią bezstopniowa, problem polega na tym że kręcąc kolem przekładnia nie ciagnie tak jak powinna i walki wysiewajace się nie kręcą tak jak by się cos zerwalo w środku moze ktos mial juz cos podobnego i wie jaka jest przyczyna?
    • Przez RolniczyAdam
      Witam wszystkich serdecznie. Jestem tutaj nowy. Mam problem z Ursusem c 385. Kiedy włączę drugi bieg z prawej strony to dźwignia tak wibruje. Denerwuje mnie trochę ten odgłos. Biegi nie wyskakują i przy wlaczaniu innych biegów jest ok. Co waszym zdaniem może być przyczyną tego drżenia, wibrowania?
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam, mam takie pytanie a mianowicie problem. Gdy podłącze np kosiarkę i chce ją podnieść to owszem, podnosi na siłowniku ale gdy puszczę gałkę to kosiarka zaraz opuszcza, tak jakby nie trzymał rozdzielacz albo nie do końca się zamykał, również to się dzieje z podbieraczem przy prasie, podniesie i zaraz opuszcza. Czyżby rozdzielacze do remontu? Czy może jakoś trzeba ustawić? Raz na jakiś długi czas podniesie i trzyma, ale to naprawde rzadko się zdaży 😳
    • Przez pi0mak
      Witam. Jestem posiadaczem ciągnika cese SC 86 i mam problem z przednim napędem. Włączyłem go i nie chce się wyłączyć.
    • Przez ma123
      Witam mam problem ponieważ założyłem dwa dni temu nową pompe hydrauliczną wszystko było ok dziś podczepiłem tłukę noi pojechałem w pole i na końcu kawałka nie da sie podnieś nawet na pusto gdy unoszę ramiona bardzo lekko chodzą. jak podniosę to gdy stanę na ramieniu to opada i sprężynuje co to może być ja podejrzewam tłoka i tuleje .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.