Skocz do zawartości

Jaki MF jest najlepszy


Chota

Rekomendowane odpowiedzi

tak kolego cos w tym stylu ze sie zalacza bieg czy cos, bo wiem ze na bank cos takiego jest,

bo to jest nie mozliwe zeby skrzynia byla na powietrze, to jest nie realne tylko mam na mysli ze cos sie zalacza za pomoca powietrza pozdro

 

 

 

 

 

 

 

do brzozaka

 

rozumiem cie tylko ze mi taka szeroka wiedza nie jest potrzebna bo nie chce byc mechanikiem tylko tak sie wypowiadam chce sie czegos dowiedziec to po pierwsze, a po drugie takze chce wiedziec czy dobrze mysle a wypadalo by cos wiedziec, takie podstawowe info.

a co to tego sprzeglo, no tez chyba jakos te, powietrze pomycha lozysko oporowe do tarczy nie wiem dokladnie jak to jest,

jakos to mi sie nie klei, ale sie dowiem jak to jest

dzieki pozdro Af

Edytowane przez brzozak2
literowki, interpunkcja, orty, co to znaczy pomycha???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty

Jak się nie mylę to chodzi o realizację zmiany półbiegu. W ciągnikach zmiana półbiegu odbywa się poprzez sprzęgła sterowane hydraulicznie, w ciężarówkach zastosowano sterowanie pneumatyczne (ciekawe czemu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jakoś nie mam nic do mf sam mam model 2640 trochę stary ale na pracę jaka wykonywał w jakich warunkach i jaka nadal wykonuje trzyma sie bardzo dobrze.. silnik ma 120 km chodzi jak ta lala.., trochę głośno ale tłumnik już ma kilka dziurek wiec nie ma co sie dziwić.., podkręcę trochę radio głośniej i nic nie słyszę.., miałem kilka awarii typu łożysko w tylnym kole.., wyciek oleju ze wspomagania, parę uszczelek sie wymieniło.., no ale co sie dziwić w końcu rocznik 1984, poprzedni właściciel używał go na codziennie po kilka dobrych godzin.., oczywiście korzystał tez z tura.., ale i jak robił orkę to na glinie bo tylko taka miał ciężką glinę, u mnie jest prawie podobnie, nie wiele pali silny i nie psuje sie tak jak niektórzy opisują na przełomie 2006/2007 czyli koniec/początek roku w okolicy miałem 3 mf jeden mój sąsiada 3085 i sołtysa 8xx coś tam, obecnie jest 12 w tym 6 z seri 308x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co z tego ze jest ladnie z wierzchu zachowany?? u mojego ojca po 8240 tez nie widac sladow uzytkowania, zarowno z zewnatrz jak i w srodku, a wlasnie czeka na rozpolowienie, bo skrzynia do roboty. pracowal normalnie nie byl jezdzony 24h/dobe, jest o polowe mlodszy, a ma nastukane ponad 6000 mth

a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

ty chyba nadal nie czaisz o co mi chodzi.

ciezko mi uwierzyc w to ze ma niecale 3000 mth!!!!!!!!! takich sprzetow sie nie spotyka, a tymbardziej na zachodzie, gdzie zakupy sa przemyslanymi inwestycjami i tam rolnik woli kupic nowe auto pojechac na wakacje, itp. niz tyrac cale zycie by sobie traktor kupic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomek44
      Witam. Mam problem z ciągnikiem MF4235.. chodzi o hydraulike zewnętrzną. Podczas użycia hydrauliki na złączach z tyłu lub na turze w momencie kiedy poczuje obciążenie z okolic pompy zewnętrzej wydobywa się dźwięk tak jakby coś przeskakiwało. Pompa napędzana jest łańcuchem po spuszczeniu oleju i demontażu pompy nie widać aby któraś z zębatek była obrobion..nie ma żadnych opiłków jedynie co jest wątpliwe to to że łańcuch może być troche za luźny ciężko stwierdzic czy taki luz moze powodować przeskakiwanie. Dodam że potrzeba dosyć sporego obciązebia by usłyszeć ten dźwięk. Prosze o pomoc i porade co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
    • Przez tomsone13
      Witam ma spory problem 
      Posiadam MF 4245 gdy jadę po drodze i hamuje hamulcem to dołącza się przód i hamuje na 4 koła. 
      Niestety już później nie może się rozłączyć. Rozłącza się  po około 300m drogi. Gdy ten napęd jest załączony na drodze automatycznie schamowywuje  to ciągnik i czuć to na silniku oraz delikatnie skrzynia wyje. Po zwolnieniu ciągiem i wciśnięci sprzęgła ciągnik nie toczy się delikatnie lecz szybciej staje w miejscu. Gdy napęd jest rozłączony tak się nie dzieje. Mam obawy że coś może w końcu strzelić w przodku lub skrzyni. 
      Pozdrawiam i proszę o porady
    • Przez lukaszSZ999
      Witam
      Mam zagadkę, o której nie piszą ani u nas na forach ani za granicą. Chodzi o dość głośny dźwięk dochodzący spod kabiny w czasie rozruchu tzn. nawet nie w czasie kręcenia ale gdy już motor załapie i wchodzi na obroty jałowe. Jest to takie jakby to określić dźwięk marudzenia/mruczenia i to dość głośnego. Drastycznie cichnie gdy już odpali jednak ten pomruk jest nadal słyszalny jeszcze pewną chwilę i gdy tylko trącę czegoś co uruchomi hydraulikę np joystick od ładowacza lub od wyjść hydraulicznych pomruk ginie.
      Mam dwa ciągniki tj 6613 i 6615, oba robią to tak samo jednak tylko 6613 jest z ładowaczem. Są to modele z hydrauliką Close Center (pompa z LS).
      Znajomy ma również bliźniaczy model i ten pomruk przy rozruchu też występuje.
      Co dokładnie generuje taki odgłos i czy to z wiekiem przychodzi czy od nowości tak jest? Niestety ja ich nie miałem od nowości dlatego pytam.
      Dzięki za zainteresowanie.
    • Przez Mon123
      Potrzebuje książki schematu skrzni biegów oraz żółw zająć
       
    • Przez Blashq
      Witam mam problem w ciągniku Massey Ferguson 6270. Podczas jazdy po asfalcie na łukach drogi czy np przy zwalnianiu z większych prędkości trzęsie całym ciągnikiem. Gdzie szukać przyczyny w przednich oponach? Czy może coś innego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v