Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

teraz wszystko się poprawia w ciagnikach. są coraz lepsze bardziej komfortowe szybsze wygodniejsze bardziej przemyślane tylko jakość coraz bardziej w dół. jak ze wszystkim...

  • Like 1
Opublikowano

Słuchaj, jeśli komuś zależy na skrecie oraz na małych gabarytach to za nic na świecie nie weźmie 6m, tak było w moim przypadku. 

Leć u mnie narazie ciągnik spisuje się okej, są małe zastrzeżenia ale to chyba wszędzie. 

Opublikowano

co za czasy - rolnik wydaje czubate sakiewki pieniędzy na nowa maszyne, ktora laski nie robi i powinna chodzic bez awarii kilka lat a tymczasem male zastrzezenia co do nowych maszyn sa juz normalnoscia. Rozumiem gdyby chodzilo o agromasza czy cokolwiek innego co na rynku jest tylko kilka-kilkanascie lat, ale nie tak uznane marki jak JD chociazby, no generalnie żenada

Opublikowano

Masz rację, tak nie powinno byc. Ale prawie wszędzie coś na gwarancji jest. 

Opublikowano (edytowane)

Co jest właśnie nie tak z SDF ? bo sam zamówiłem deutz-fahra, ogromnym nieporozumieniem jest dla mnie to co się dzieje z nową 5r, jedna z najlepszych marek wypuściła taki bubel.

Edytowane przez Wojtek02055
Opublikowano

Panowie a ktoś z posiadaczy nowych e-Rek robił kalibracjie skrzyń? Czy coś dało? Polbiegi zmieniają się szybciej? 

Opublikowano

niedawno wgrałem u nas u klienta nowy soft potem rozgrzanie kalibracja szyny i na koniec przekładni. Ciągnik śmiga nie ma żadnych szarpnięć jedynie między zakresami trochę dłużej mu schodzi. Ogólnie mamy sprzedane ok 10 sztuk 5r i niektóre mają prawie po 1000 mtg i tylko z jedną mamy dalej problem ale to naprawa tylko na warsztacie.

Opublikowano

Witam zainteresowanych wątkiem. Po rozmowach z działem sprzedaży i serwisu u Wanickiego zdecydowałem o podjęciu ostatniej decydującej próbie naprawy 5100R. Ciągnik wczoraj tj.17.01.19 został dostarczony do serwisu i czekam na wyniki pracy do konca stycznia.

Oczywiście poinformuje kolegów o wynikach pracy.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
Dnia 15.01.2019 o 21:05, Matey napisał:

co za czasy - rolnik wydaje czubate sakiewki pieniędzy na nowa maszyne, ktora laski nie robi i powinna chodzic bez awarii kilka lat a tymczasem male zastrzezenia co do nowych maszyn sa juz normalnoscia. Rozumiem gdyby chodzilo o agromasza czy cokolwiek innego co na rynku jest tylko kilka-kilkanascie lat, ale nie tak uznane marki jak JD chociazby, no generalnie żenada

Ale we wsi szpan

  • Like 1
Opublikowano

Witam, pisałem wyżej o szarpaniu Ciągnika podczas zmiany biegów, i muszę powiedzieć że po wgraniu przez serwis najnowszego oprogramowania skrzyni szyny rewersu ciągnik chodzi sto razy lepiej, nawet nie ma się do czego przyczepić. Biegi zmieniają się szybko i bez szarpniec. A do głośnej pracy pompy serwisant stwierdził że ta pompa hydrauliczna czyli zębata tak pracuje u każdego. Nawet w 5m tak pracuje bo tam jest tylko taka montowana.. Ale kazał dzwonić za dwa tyg bo serwisanci maja szkolenie tylko z nowych 5R. I może coś więcej bd wiedział. 

Opublikowano
2 godziny temu, michal_xs napisał:

Witam, pisałem wyżej o szarpaniu Ciągnika podczas zmiany biegów, i muszę powiedzieć że po wgraniu przez serwis najnowszego oprogramowania skrzyni szyny rewersu ciągnik chodzi sto razy lepiej, nawet nie ma się do czego przyczepić. Biegi zmieniają się szybko i bez szarpniec. A do głośnej pracy pompy serwisant stwierdził że ta pompa hydrauliczna czyli zębata tak pracuje u każdego. Nawet w 5m tak pracuje bo tam jest tylko taka montowana.. Ale kazał dzwonić za dwa tyg bo serwisanci maja szkolenie tylko z nowych 5R. I może coś więcej bd wiedział. 

No to spoko a napisz kolego jak działa Ci rewers gdy Cx jest ustawiony inaczej niż 1:1 tzn. Czy jak zmieniasz kierunek jazdy i masz ustawiony że do przodu np. Zakres B4 a do tyłu B3 i czy w tedy szarpie? Wiesz jeśli chodzi o wycie hydrauliki to zauważyłem że pokoleń w 5R zmieniają rurki hydrauliki na przewody gumowe zbrojne ponoć to wycisza, ale jeszcze nie sprawdziłem bo mojego jeszcze klagaja. 

Opublikowano

Poprawiło się też i to. A ty masz pompę zębata? Masz ładowacz przy ciagniku? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v