Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jedno i to samo gów** w innym opakowaniu, dobre to jest dla ludzi co jeżdżą rekreacyjnie albo kupują je jako pomocnicze chociaż w tej drugiej opcji lepiej sprawdza sie MF. Lepiej dozbierać i kupić coś nowszego i bardziej cywilizowanego chyba że chcesz się cofać w rozwoju o 40 lat...

Opublikowano
1 godzinę temu, czesio200 napisał:

jeśli chodzi o to czy c-360 czy zetor to oczywiście, że zetor. C-360 to już nie ciągnik na dzisiejsze czasy.  Sam mam 3p i jest spoko robotę robi pali tyle co motorynka (tylko lekkie prace robi), ale chętnie by się porobiło jakąś proximą zamiast tego:)

te proximo to kondony

Opublikowano

podczep do ursusa czy perkinsa zblizonej mocy sprzet ten sam co zetorowi to zobaczysz co i ile spali i w jakim czasie sobie z tym poradzi np c 360 mf 255 i zetor 5211 to zetor zostawi wszystko z racji przewagi masy i uciagu ursus ok 2 ton mf tez ok 2 ton a zetor prawie 3 tony plus laczki 16.9 a u MFa 12.4 a ursus 14.9

Opublikowano

Zastanawiam się nad tym ciagnikiem steyr 8090 turbo z 1987r motogodzin ma 4.2k on jest z turem tylko ze nie jest 4x4 dozbierać kase zawsze mogę wolał bym coś kupić  bo prasować moim 335 + prasa Warfama Z543 to tak nie za bardzo męczyć ciągnik i siebie prze tym co do mf oglądałem mf 3060 był on za 33 tys 1989r motogodzin ma 6.5k myślałem tez zeby sprzedac mojego 335m i kupić jeden lepszy ciagnik tylko ze jako pomocniczy do nawozów oprysków to jest dobry i mało spali 

Opublikowano

Taaa , bo te to będą z przyszłości kuźwa :ph34r:. Idź ty misiek perkinsa na zetora lepiej przerabiać:D .

Opublikowano
3 godziny temu, PaweMariuszMokrzycki napisał:

podczep do ursusa czy perkinsa zblizonej mocy sprzet ten sam co zetorowi to zobaczysz co i ile spali i w jakim czasie sobie z tym poradzi np c 360 mf 255 i zetor 5211 to zetor zostawi wszystko z racji przewagi masy i uciagu ursus ok 2 ton mf tez ok 2 ton a zetor prawie 3 tony plus laczki 16.9 a u MFa 12.4 a ursus 14.9

Trochę poleciałeś. Zetor 5211 fabrycznie wychodził na oponach 14.9, 16.9 miał 7211. Katalogowa waga MF-a to nie ok 2 tony tylko 2 500 kg bez kabiny i obciążników, a najczęściej kabinę posiada co i wagę zwiększa, co jednak nie zmienia faktu, że w ciężkiej robocie Zetor objeżdża MFa, który ma zbyt wąskie opony w porównaniu do możliwości. W lekkich pracach MF spisuje się lepiej od Zetora

Opublikowano

http://tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/116-zetor/943-zetor-5211-7745.html

ja patrzylem na sasiada MFa to na wadze bylo nie cale 2100 

a nawet w lekkiej pracy MF ustepuje nawet sama praca hydrauliki (spróbuj podlaczyc maszyne i ja podnosic w jednym czasie) konstrukcja z lat 30 ubieglego wieku a do wiekszosci maszyn i tak jest jednak potrzebna masa i sila chyba ze chodzi ci o sprzet ciagany

Opublikowano
4 godziny temu, kowalc362 napisał:

Zastanawiam się nad tym ciagnikiem steyr 8090 turbo z 1987r motogodzin ma 4.2k on jest z turem tylko ze nie jest 4x4 dozbierać kase zawsze mogę wolał bym coś kupić  bo prasować moim 335 + prasa Warfama Z543 to tak nie za bardzo męczyć ciągnik i siebie prze tym co do mf oglądałem mf 3060 był on za 33 tys 1989r motogodzin ma 6.5k myślałem tez zeby sprzedac mojego 335m i kupić jeden lepszy ciagnik tylko ze jako pomocniczy do nawozów oprysków to jest dobry i mało spali 

Zależy jakim funduszem dysponujesz. 335 to chodzi o Escorta czy eksportowego Ursusa?

Opublikowano
lekkie pracę jak najbardziej Perkins rozsiewacz opryskiwacz itp ale cięższe pracę zetor wiem bo mam i perkinsa i zetora w lekkiej pracy Perkins pali mało ale w ciężkiej robocie bierze sporo zresztą jaki ciągnik nie kupi swoje musi spalić. a co do zagranicznych są może i wygodniejsze i lepsze ale na tyle pola w razie awarii części są droższe i to sporo od Ursusa czy zetora porównanie mam sąsiad ma Renaulta 110 km i linka sprzęgła drugiego stopnia oryginał to koszt blisko 800 zł a do zetora 50 więc różnica jest spora, można kupić zamiennik ale długo nie wytrzymuje a koszt to 300 zł i wytrzymał raptem miesiąc czasu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v