Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żadnych błędów nie pokazuje, dziś sprawdzałem i we filtrach dużo powietrza po odpowietrzeniu całej instalacji troche pokręciłem rozrusznikiem puścił troche dymu ale nie odpalił i znowu w filtrach powietrze. Musze zamówić pompkę która jest nad filtrem paliwa może ona przepuszcza. Może jeszcze coś powinienem sprawdzić?

Opublikowano

Witam mam problem w swoim same a dokładnie chodzi o przeciek na pompie paliwa a dokładnie z pod takiej zaślepki która znajduje się między pompkami wtryskiwacza 1 a 2 oraz miedzy 3 a 4 post-219082-0-89856400-1506693310_thumb.jpg czy można to w jakiś sposób w łatwy uszczelnić czy jak odkręce to nic się nie rozreguluje??

Opublikowano

Po kilku krotnym odpowietrzeniu udało sie go odpalic później odpalał bez problemu w polu robił tez bez problemu. Zobacze czy w poniedziałek odpali dobrze. Już sam niewiem co mu jest.

Opublikowano

Witam. Z racji niedogrzewania się silnika w ciągniku agroplus 100  model silnika bf6m1012e postanowiłem wymienić termostat . Tak wiec czy jest to skomplikowana czynność  ? (Czy oddać to komuś żeby to zrobił )  czy warto spróbować samemu  . Termostat  znajduje się w tej obudowie na zdjęciu  ? Czy się mylę ?   I czy termostat z linku pasowałby ?http://agrochlopecki.pl/product_info.php?cPath=1_111_138_1574&products_id=12490&osCsid=7fb380530b20c23e786974778958513b

Bez tytułu2.png

Opublikowano

Zamawiasz po numerze silnika i wtedy masz pewność. Czynność prosta wykonasz sam, ale jeszcze zamów jeszcze cztery pozostałe części. Tak by było to zrobione porządnie i nie zdziwić się po rozbiórce.

Opublikowano

Ten z linku w opisie ma ten sam numer silnika wiec chyba powinien pasowac .Jakie  jeszcze cztery czesci masz na mysli?  Ten termostat jest w tej obudowie co na zdjeciu  zaznaczylem ? Z gory dzieki za odpowiedz .

Opublikowano (edytowane)

Ten z linku ma ten sam typ silnika a nie numer seryjny które jest indywidualny. Nikt z takich stron ci nie potwierdzi czy to taki sam. Mimo że może pasować.

Za podstawą termostatu  jest oring. Który wypada wymienić a nie liczyć że może nie będzie ciekło. O potrafiącym pęknąć przy wymianie łączniku pomiędzy pompą a termostatem i oczywiście dwuch oringach nie wspominam. I to są te 4 części.

Screenshot_20171125-144538.png

Edytowane przez Laval

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v