radek8817

Members
  • Ilość treści

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O radek8817

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 24.08.1982

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. w tym temisie bez polbiegów moze byc skrzynia z czterema zakresami na prawej dzwigni witam czy podpowie mi ktos posiadajacy temisa 550 lub ogolnie posiadajacy temisa jak jest u was z podswietleniem zegarów? u mnie mianowicie jest tak ze po odpaleniu od razu podswietlaja a jak zapale pozycje to przygasa cale podswietlenie i niewiem wlasnie czy to tak powinno byc czy u mnie cos jest nie tak ? jeszcze jedno pytanko mam bo od przystawki napedu z prawej strony wychodzi kabel wyrwany jest on moze ktos podesle jakas fote gdzie on powinien byc wpiety kablel jest prawdopodobnie od predkosci
  2. WITAM DUZO JEST ROBOTY Z WYCIĄGNIECIEM TYCH ŁOŻYSK ZE ZWROTNICY JAK TO SIE ODBYWA PODPOWIE KTOS?
  3. witam czy w renault ares 630 tez tak samo wyglada usuniecie wycieku WOM poprzez wkrecenie szpilek w miejsca imbusów i bez problemu wyciagnieciem wałka?
  4. a powiedzcie mi jesli na zasilaniu skrzyni jest 13 a nie 17 bar tak jak tutaj piszecie moze to byc przyczyna ze na wolnych obrotach nie dzialaja polbiegi naped blokada wom na 1000obr dziala wszystko?
  5. witam mam taki problem z mf 3120 ze na wolnych obrotach nie dzialaja polbiegi naped blokada wom przebitka zolw zajac pompa jest nowa orbitrol nowy po dodaniu gazu na 1000 obr wszystko dziala dodam ze ze skretenm jest ok lekko sie kreci moze ktos cos podpowie o tych objawach
  6. witam mam taki problem z renault ares 630 z podnosnikiem jesli oprę sie o jedno z ramion na zgaszonym ciagniku to idzie ono do dolu a drugie do góry , podpinając maszyne np agregat sworznie sa rownolegle po obu stronach normalnie mozna podpiąć i unosi w góre bez problemu ale z plugiem jest juz problem bo sworznie sa rozmieszczone jesden wyzej drugi nizej ten co jest nizej podnosi ramie a druga strona idzie do dolu co to moze byc za przyczyna prosze o jakąś pomoc dodam ze na pusto ramiona ida normalnie oba do góry i razem opadaja ale jesli jest tylko troche obciazenia na jednym do drugie idzie w druga strone??
  7. jaki poinien byc silnik w nh 8060 podejzewam ze zolty a zdazaly sie ze czerwone?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj