Polecane posty

robert983    38

Poza tym wałkiem, drogo cię to kosztowało ?

Ciekawe czy na specjalne zamówienie by zciągnęli ? Pewnie drożej ale w końcu z Białorusi części przywożą to mogą zamówić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Nie wiem ile bo części zwróciłem bo nie było wałka , więc po co mi to... zostało po staremu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Jakaś mocno zaawansowana wersja hydrostatycznych biegów pełzających.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

No i jak panowie szukał ktoś z was tych części na rewers i synhro reduktor do mtz-ta

Temat bardzo ciekawy a zamarł....

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Tak , próbowałem założyć synchro reduktor , ale nie wyszło... wszystkie części dostałem prócz wałka , następnego za sprzęgłowym i plan spalił na panewce:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

a gdzie zamawiales

slawek80 napisał:

Tak , próbowałem założyć synchro reduktor , ale nie wyszło... wszystkie części dostałem prócz wałka , następnego za sprzęgłowym i plan spalił na panewce:(

a gdzie zamawiales części? masz może listę z nr katalogowymi co potrzebne? mnie tez to ciekawi ale czasu brak na zbieranie informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Części zamawiałem w sklepie niedaleko siebie , a listę części to ściągnąłem katalog od ruska i patrzyłem na numery które będą mi potrzebne i wszystko się udało prócz właśnie tego wałka, który dopiero znalazłem na chyba niemieckiej stronie , ale dałem sobie z tym spokój

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Cenowo nie powiem bo wziąłem wszystko na WZ a później zwróciłem

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pasowałoby pewnie gdyby dał wałek od 952 ale wtedy cała skrzynia do przeróbki...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Ma ktoś może rysunki zdjęcia z tej strony mytraktor tego rewersu kombinowanego? Albo katalogi z własnej kolekcji? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

działa 😄

To nie masz tego reduktora pod kierownicą tylko rewers w tym miejscu ?

A jaki schemat biegów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lorak1980
      Witam serdecznie,
      panowie zwracam się z prośbą do szpeców co się może dziać ze skrzynią biegów w T25 na dwie wajchy, otóż zimą była robiona skrzynia tzn. wymieniane tulejki na rewersie plus wymiana łożysk na wałku pośrednim i wymiana podkładek ponieważ stare się wytarły. Wszystko ładnie dotoczone nasmarowane złożone skrzynia chodzi dość cicho, biegi ładnie wchodzą do wczoraj przy pracy z kultywatorem zaczęło przy napędzie na przód zgrzytać na tył jedzie ok. Oczywiście po zdjęciu podłogi luz na podkładkach od strony zabezpieczenia. Pamiętam stary wałek pośredni wyjęty był bo urwane było blokowanie podkładki po prawej stronie i od tamtej pory po zakupie nowego wałka trzeba wyjąć wszystkie podkładki do regulacji pod obudową łożyskiem bo niestety nie idzie wyregulować wałka by z lekkim oporem się kręcił. Bez podkładek jest idealnie po środku. Pytanie dlaczego tak szybko wytarło podkładkę? a może coś rozpiera bardzo na koło na przód co myślicie?
    • Przez hopper5
      Witam. Problem z rewersem. Podczas manewrowania po podwórku zanikł rewers do przodu. Działa tylko do tyłu, ten przy kierownicy bo jeżeli wrzuce do tyłu przy kierownicy to mogę przerzucić jazde do przodu na multikontrolerze. Ale jeżeli zaniknie też do tyłu to wtedy juz wogle nie ruszę. Bezpieczniki sprawdzone cale. Czy może to być wina dźwigni?
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez marek911
      Witam. Chcialbym zalozyc sobie cofanie przenosnika pochylego hedra. Widzialem ze w wersjach np 1075 wystepowalo to w oryginale. Na jakiej zasadzie to dziala? Moze ktos ma do sprzedania taki mechanizm
    • Przez lukaszfolusz
      witam wszystkich 
      szukam schematow budowy ciagnika renault 981-4 lub moze ktos cos wie na temat ciagnika. ponieważ jest teraz troche czasu bo zima wiec chcialbym go troche wyremontować a mianowicie czasami wyskakuje rewers na dłuższych odcinkach i najczęściej jak zdejmuje noge z gazu, ktorys wtrysk juz leje i zaczyna brac olej no i lewa strona juz slabo hamuje poza tym kilka wyciekow ktore trzeba bedzie uszczelnic a no i musze wymienic walek przekazu mocy bo jest na wiekszej srednicy i musze dostac sie po lacznik ktory znajduje sie w sktzyni 
      bardzo prosze o pomoc jak ktos cos wie z gory dziekuje
      pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj